728 x 90

مایک پمپئو: ‌فعالیتهای شرورانه رژیم ایران با پولهای برجام

پمپئو
پمپئو

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با فاکس‌نیوز گفت: رژیم ایران احساس می‌کرد می‌تواند، با معافیت از مجازات عمل کنند. آنها مشاهده کردند. که اروپا هیچ تحریمی علیه برنامه موشکی آنها در زمان برجام اعمال نکرد. من فکر می‌کنم که روحانی و ظریف باید توضیح بدهند که چرا این اتفاق می‌افتد در حالیکه این توافقنامه برقرار بود رژیم ایران به پیشروی خود در سراسر خاورمیانه ادامه داد.

وی افزود:‌ ثروتی که در ایران به‌عنوان نتیجه برجام ایجاد شد فعالیت شرورانه رژیم ایران را پیش برد. این ثروت به قاسم سلیمانی و سپاه پاسداران سوخت رساند. این ثروت منابعی را برای کار آنها در سوریه و عراق فراهم کرد. هدف رئیس‌جمهور از خارج شدن از برجام، محروم کردن رژیم ایران از این ثروت است. محروم کردن رژیم ایران از منابعی است برای ادامه رفتار بدشان. برای دور کردن پول از این رژیم است.

وزیر خارجه آمریکا گفت:‌ طی مدت کوتاهی که وزیر خارجه بودم سخت کار کردم تا تلاش کنیم که توافقنامه را اصلاح کنیم. ما نتوانستیم با شرکای سه کشور اروپاییمان به توافق برسیم. من امیدوارم که در روزها و هفته‌های پیش رو ما بتوانیم یک توافقنامه‌یی ایجاد کنیم که واقعاً کارایی داشته باشد، که واقعاً جهان را از رفتار بد رژیم ایران حفاظت کند نه فقط برنامه هسته‌یی آنها بلکه همچنین موشکهای آنها و رفتار شرورانه آنها.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/01a097ed-6858-4b8f-8c36-a26376ef0058"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات