728 x 90

مایک پمپئو: سیاست غلط مماشات به رژیم ایران پول و فرصت داد تا کارزار ترور را رونق دهد

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه‌یی با تلویزیون فاکس نیوز درباره سیاست مماشات با رژیم ایران گفت: «مماشات با ایران سیاست غلطی بود که با آن به رژیم ایران پول و فرصت داده شد تا کارزار ترور را رونق دهد و ما این را متوقف ساختیم».

وزیر خارجه آمریکا در پاسخ به سؤال مجری تلویزیون فاکس نیوز درباره فعالیت‌های رژیم آخوندی در زمینه ترور و اتمی و کارزار فشار حداکثری آمریکا گفت: «این واقعی است که رژیم ایران به کمپین ترور که داشته در سراسر جهان ادامه داده و به تمام تلاشهایش که در برنامه اتمی داشته ادامه داده است. این سیاست غلطی بود که با آنها مماشات شد و به آنها پولها داده شد و این فرصت را داد که کارزار ترورشان در سراسر جهان را رونق دهند و ما این را متوقف ساختیم. ما آنها را از پول برای اینکار محروم ساختیم».

مایک پمپئو با اشاره به حرفهای روحانی و از دست دادن ۱۵۰میلیارد دلار در اثر تحریم‌های آمریکا گفت:

«فکر کنم روحانی هم گفته است ۱۵۰میلیارد دلار تاکنون در اثر تلاشهای آمریکا از دست داده‌اند و این ۱۵۰میلیارد دلار هزینه‌یی است که در غیراینصورت بایستی تمام مردم جهان می‌پرداختند. بنابراین تلاشهای ما موفق بوده‌اند و این موفقیت ادامه خواهد داشت» (تلویزیون فاکس نیوز ۱۱مهر).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cc48d7d0-7d26-49c1-a53a-0a5a742443fd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات