728 x 90

مایک پمپئو: ما رژیم ایران را از دهها و دهها میلیارد دلار محروم کردیم

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا

وزیر خارجه آمریکا طی مصاحبه‌یی درباره تحریم‌ها گفت: آنها پول بسیار کمتری در اختیار دارند. ما آنها را از کسب پول زیادی محروم کرده‌ایم. این بدان معناست که سران رژیم ایران نمی‌توانند به همان اندازه پول برای پر کردن جیبهای خودشان غارت کنند.

سایت وزارت امور خارجهٔ آمریکا ۱۸مهرماه نوشت، مایک پمپئو از هلاکت دژخیم قاسم سلیمانی نیز دفاع کرد و گفت: «این کار به شرکا و متحدان و دوستان ما در منطقه نشان می‌دهد که ما جدی هستیم».

مایک پمپئو در مصاحبه دیگری با تلویزیون نیوزمکس در همین روز گفت: مهمترین کاری که رئیس‌جمهور ترامپ انجام داد این بود که تشخیص داد توافقنامه هسته‌یی احمقانه است، او آمریکا را در ماه مه ۲۰۱۸ از آن توافقنامه خارج کرد. ما از آن زمان رویکرد کاملاً متفاوتی نسبت به ثبات در خاورمیانه اتخاذ کردیم. ما رژیم ایران را بزرگترین تهدید برای صلح می‌شناسیم. ما هزینه‌های هنگفتی را به رژیم ایران تحمیل کردیم.

بنابراین تحریم‌هایی که دیروز دیدید جدیدترین نمونه در سلسله‌ای از تحریم‌ها است که ما علیه آنها اعمال کردیم. ما آنها را از دهها و دهها میلیارد دلار محروم کردیم. بنابراین آنها پول کمتری در اختیار داشتند - پول کمتری برای دامن‌زدن به تروریسم، پول کمتری برای ارتقاء برنامه هسته‌یی‌شان و منابع کمتری برای به چالش کشیدن ایالات متحده در سراسر جهان.

هنوز کار‌هایی وجود دارد که باید انجام شود ولی شما می‌توانید تفاوت آن را ببینید. ...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/19a5f252-8adf-46d3-bea3-caebb1590cd0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات