728 x 90

مایک پمپئو: رژیم ایران تشنه به خون و دنبال جنگ است

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا

یو.اس.ای تودی طی گزارشی از نیویورک نوشت: وزیر خارجه مایک پمپئو روز یکشنبه ۳۱شهریور اعلام کرد سران رژیم ایران "تشنه به خون" و دنبال راه‌انداختن جنگ هستند.

وی افزود:‌ دونالد ترامپ گامهای بیشتری برای مقابله با رژیم ایران بر می‌دارد تا پاسخی به حمله‌این رژیم به تأسیسات نفتی عربستان سعودی داده باشد.

مایک پمپئو گفت حمله رژیم ایران به تأسیسات نفتی عربستان سعودی حمله این رژیم علیه تمامی جهان بود.

 

 

وزیر خارجه آمریکا روز گذشته در دو مصاحبه با ای.بی‌.سی نیوز و فاکس‌ نیوز گفت:

مایک پمپئو در مصاحبه با ای.بی.سی نیوز درباره حمله رژیم ایران به عربستان سعودی گفت:‌ خوشحالم که گفتید این یک حمله ‌ایران بود که با موشکهای تهاجم زمینی کروز و پهپاد ها انجام شده است که یک اقدام جنگی توسط یک کشور است.

من این جا در نیویورک هستم و در این مورد در سازمان ملل صحبت خواهیم کرد. امیدواریم که سازمان ملل هم موضع قوی اتخاذ کند. چرا که دقیقاً به‌خاطر چنین اموراتی طراحی شده است زمانی که کشوری به یک کشور دیگر حمله کند.

امیدواریم که سازمان ملل از این موضوع حمایت کند که می‌دانم خواسته مردم ایران نیز هست. از یک راه‌حل صلح‌آمیز و این‌که رژیم ایران دیگر در ۵کشور در تروریسم و ویرانی شرکت نداشته باشد.

وی افزود: این رژیم در یک کارزار تروریسم در اروپا شرکت داشت. این رژیم در خلال ۴۰سال حاکمیت خود از جمله در دوران برجام این کار را انجام داده است.

 

مایک پمپئو روز یکشنبه در مصاحبه با «فاکس‌نیوز» گفت:‌ طی ۴۰سال گذشته رژیم ایران از تروریسم حمایت کرده است. اهداف واشنگتن روشن هستند، ما از مردم ایران حمایت می‌کنیم تا رژیم این کشور را وادار کنند که رفتار معقولی در پیش بگیرد.

وی افزود: کل دنیا متوجه است رژیم ایران بازیگر بدی است. آنها نیروی اهریمنی در منطقه بوده و در حال بی‌ثبات کردن خاورمیانه هستند. وی ابراز امیدواری کرد که رهبران جهان در گردهمایی هفته جاری خود در مجمع عمومی سازمان ملل سیاست رژیم ایران را به حاشیه برانند و سران رژیم ایران را متقاعد کنند که رفتارشان قابل‌قبول نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7a1bbb93-4e2d-4f12-93d3-e38d2e7976ba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات