728 x 90

مایک پمپئو: خداوند معترضان شجاع و قوی ایران را حفظ کند

مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا
مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا

مایک پمپئو؛ وزیر خارجه پیشین آمریکا روز یکشنبه ۲۴مهر در گفتگو با شبکه خبری فاکس نیوز ضمن حمایت از اعتراضات و قیام سراسری در ایران ضمن ستایش از شجاعت و قدرت معترضان گفت: «قبل از هر چیز به این معترضان درود می‌فرستم. امیدوارم خداوند آنها را حفظ کند. آنها شجاع و قوی بوده‌اند. آنها آنچه مدت طولانی این جمهوری اسلامی علیه این مردم انجام داده است را افشا می‌کنند. امیدوارم قدرت آنها افزایش یابد و برای آنها آرزوی موفقیت کامل دارم».
پمپئو در ادامه مصاحبه خود در پاسخ به سؤال خبرنگار پیرامون اقدامات دولت آمریکا در این زمینه و حمایت از اعتراضات سراسری گفت: «آنها [دولت بایدن] این توافقنامه احمقانه را دنبال می‌کنند که یک مسیر به سمت سلاح اتمی را برای رژیم ایران تضمین می‌کند و میلیاردها دلار بیشتر به آنها می‌دهد که همین زنانی که به خیابان‌ها آمده‌اند تا اعتراض کنند را کشتار کند. این احمقانه است و الآن ایران سلاحهایی برای روسیه هم می‌فرستد. این برای اوکراینی‌ها هم خیلی بد خواهد بود، همان مردمی که ما از آنها حمایت می‌کنیم. امیدوارم دولت بایدن سیاستش را تغییر بدهد و جهت‌گیری خود را عوض کند ولی هیچ علائمی در این زمینه نمی‌بینم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/15ad9ef7-f878-4344-b4d3-bfe4e45b8f75"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات