728 x 90

مایک پمپئو: تنها راه مقابله با رژیم دیکتاتوری ایران فشار حداکثریست.

مایک پمپئو، وزیر خارجه پیشین آمریکا
مایک پمپئو، وزیر خارجه پیشین آمریکا

مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز روز ۵ دی۱۴۰۰ در مقابل سؤال مجری که پرسید در مورد مذاکرات پیشنهادی ایران و این‌که چرا ما با ایران مذاکره می‌کنیم این موضوع به کجا خواهد انجامید؟ پاسخ داد:
مایک پمپئو: برای من این قابل فهم نیست و برای اکثر مردم آمریکا هم قابل فهم نیست که آیت‌الله که می‌خواهد اسراییل را که شیطان کوچک است از روی نقشه زمین پاک کند و می‌خواهد شیطان بزرگ هم که آمریکاست را نیز سرراه بردارد، چرا شما با کسانی مذاکره می‌کنید که علناً گفته‌اند از هیچ توافقی که امضا کنند تبعیت نخواهند کرد! تنها راه مقابله با این دیکتاتور و تنها راه مقابله با این آیت‌الله فشار حداکثریست.

آنها را از منابعی که برای انجام اقدامات تروریستی‌شان نیاز دارند محروم کنید.

آنها را از منابعی که بکار می‌گیرند مانند حزب‌الله یا موشک‌هایی که در مورد آنها صحبت کردید محروم کنید.

یا موشک‌هایی که هر روزه به عربستان شلیک می‌کنند، هر روزه دهها پهپاد و موشک از مرز عبور می‌کنند، ما هیچوقت این را در مرز های خود تحمل نمی‌کنیم و رژیم ایران در صحنه جهانی از پاسخگویی به آن فرار می‌کند. تلاش دارند تا با این اوباش و دیکتاتورهای مذهبی و کسانی که به‌هیچوجه به صلح و حل و فصل خاورمیانه یا فرود انسان در ماه اعتقاد ندارند مذاکره کنند.

بنا بر این ما نباید با آنها مذاکره کن‍یم و ما باید فشار اعمال کرده و تحریم‌ها را افزایش دهیم ما باید آنها از پول و منابع مالی محروم کنیم و وقتی این کار را انجام دهیم رژیم را به نقطه‌ای خواهیم رساند تا که تصمیمات غیرممکنی را بگیرد و مجبور شود به گونه‌ای عمل ک‍ند که ما از هر کشور در سراسر جهان خواسته‌ایم که عمل کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cdc80554-caea-48c8-89c8-f4eef391aee2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات