728 x 90

مایک پمپئو: تلاش می‌کنیم که معترضان در ایران از امکان اینترنت و ارتباط برخوردار باشند

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا

مایک پمپئو در مصاحبه با فاکس‌ نیوز وزیر خارجه آمریکا درباره حمایت آمریکا از معترضان و کمک به برقرار بودن ارتباط اینترنت، زمانی که رژیم اقدام به قطع اینترنت می‌کند گفت: ما از معترضان حمایت کرده‌ایم ما بیشترین تلاشمان را کردیم تا مطمئن شویم که می‌توانند ارتباطاتشان را با استفاده از اینترنت داشته باشند چیزی که سران این رژیم تلاش کردند آنرا کاملا قطع کنید. این دولت یک دیدگاه کاملا مخالفی در قیاس با اوباما و دولت او در رابطه با اعتراضات مهم سیاسی مردم ایران دارد که به‌دنبال آزادی هستند.

 

مایک پمپئو درباره چالش اقتصادی و تاثیر تحریم‌ها بر رژیم ایران گفت: چالشی که رژیم ایران در اقتصاد با آن مواجه است نتیجه مستقیم سران حکومت ایران است. هیچ ربطی به تحریم‌هایی که آمریکا وضع کرده، ندارد.

 

وزیر خارجه آمریکا گفت: سران این رژیم در خدمت به مردمش ناموفق بوده و هم‌چنان ناموفق است. این ادعا که تحریم‌های آمریکا محصولات دارویی برای مردم ایران را منع می‌کنند احمقانه است و صرفاً تلاشی است برای گمراه نمودن افکار از روی فاجعه‌ای است که خامنه‌ای بر روی مردم خودش وارد کرده است.
مردم که فقط می‌خواستند برای داشتن آزادی سیاسیشان، حقوق سیاسیشان اعتراض کنند مورد حمله قرار گرفته و چندین هزار تن از آنان تاکنون بازداشت شده و به زندانهایی مثل زندان اوین منتقل شده‌اند. این رژیمی است که خواسته‌های مردم خود را تضییع می‌کند.

 

مایک پمپئو افزود: این اعتراضات نتیجه مستقیم سقوط اقتصادی و فقدان آزادیهای سیاسی در رژیمی است که پسران جوان آنها را برای جنگ فرستاده و جنازه آنها را برمی‌گرداند. و از آن پول برای بهبود وضعیت آنها استفاده نمی‌کند.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/865b31e8-b306-42c0-a602-0729b02213a8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات