728 x 90

مایک پمپئو: برای جلوگیری از تجاوزات رژیم ایران هماهنگ کار خواهیم کرد

مایک پمپئو وزیر خارجه  آمریکا
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا

وزیر خارجه آمریکا روز سه‌شنبه ۹دی طی پیام توئیتری خود گفت: «ما برای جلوگیری از تجاوزات رژیم ایران با متحدان و شرکای خود هماهنگ کار خواهیم کرد. ما به دفاع از مردم ایران ادامه خواهیم داد».

توئیت مایک پمپئو

وزارت‌خارجه آمریکا همچنین در یک پیام توئیتری دوشنبه ۸دی نوشت: «جان انسان‌ها به اندازه قدرت و کنترل برای رژیم ایران ارزش ندارد. رژیم هیچ بیمی برای استفاده از اعدام به‌عنوان یک ابزار جهت اخاذی از ایرانیان ندارد. «یا ثروت و افکار خود را به ما تسلیم کنید، یا شما را خاموش و اعدام خواهیم کرد». به همین دلیل است که آنها هیچ نگرانی مبنی بر آدم‌ربایی و یا به‌گروگان گرفتن بیگانگان جهت گرفتن امتیاز از کشورهای دیگر ندارند. هر چقدر ظریف تلاش کند تصویر یک جمهوری اسلامی «صلح طلب» را به تصویر بکشد، ما می‌دانیم که رژیم به‌زودی یک نوید افکاری دیگر را اعدام خواهد کرد، یک روح‌الله‌ زم دیگر را ربوده و به‌قتل خواهد رساند و یک شهروند دو تابعیتی دیگر را بر اساس اتهامات جعلی به گروگان خواهد گرفت. خطاب به مردم ایران: به استفاده از صدای خود ادامه دهید – ما و جهان صدای شما را می‌شنویم!»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2772c6aa-5678-4bc6-aab3-14f3aafe8690"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات