728 x 90

مایک مکال عضو ارشد کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا: فراخوان به دولت برای پایان دادن به مذاکرات و جلوگیری از رفتارهای بدخیم رژیم ایران

نفتکش مرسر استریت
نفتکش مرسر استریت

به‌دنبال حمله پهپادی رژیم آخوندی به نفتکش مرسر استریت، مایک مک کال عضو ارشد کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا روز ۱۱مرداد در یک رشته توئیت به دولت آمریکا برای پایان دادن به مذاکرات با رژیم ایران فراخوان داد و هم‌چنین خواست از رفتارهای بدخیم رژیم ایران جلوگیری شود.

در رشته توئیت مایکل مک کال عضو ارشد کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا آمده است:

ممکن است ایران مذاکرات هسته‌یی را متوقف کرده باشد، اما به حملات خودش به اهداف بین‌المللی، با حمله این هفته هواپیماهای بدون سرنشین، به کشتی تجاری مرسر استریت ادامه می‌دهد.

برای جلوگیری از حملات بیشتر، نیاز به پیامدهای جدی برای همه فعالیت‌های بی‌ثبات کننده وجود دارد.

هر شخص منطقی پس از ماهها تلاش برای مذاکره در حالی که ایران به برنامه هسته‌یی این کشور شتاب داده است، سایر فتنه‌انگیزیهای این کشور را ارزیابی خواهد کرد. زمان آن است تا به رویکرد دیگری روی آورد. من دولت را فرا می‌خوانم تا به این مذاکرات پایان دهد و اقدامات مناسب را برای جلوگیری از رفتارهای بدخیم ایران انجام دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/721b9498-b825-421a-8a9d-bdaf3cd0b00f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات