728 x 90

مایک ترنر، نماینده کنگره آمریکا: رژیم ایران زیر حملات مردم خودش است

مایک ترنر نماینده کنگره آمریکا- مصاحبه با فاکس نیوز
مایک ترنر نماینده کنگره آمریکا- مصاحبه با فاکس نیوز

مایک ترنر، عضو ارشد جمهوریخواه کمیته اطلاعات کنگره آمریکا روز ۱۰مهر، در مصاحبه با فاکس نیوز با اشاره به گسترش اعتراضات سراسری در ایران و وضعیت مشکوک خامنه‌ای، توافق هسته‌یی با رژیم ایران را در این شرایط یک توافق شکست‌خورده عنوان کرد.
مایک ترنز در پاسخ به سؤال مجری فاکس نیوز در مورد وضعیت خامنه‌ای مبنی براین‌که، هم‌چنان خبرهایی می‌شنویم که او در بستر مرگ است. آیا آمریکا باید در حال حاضر با یک توافقنامه هسته‌یی رهبران ایران را تقویت کند؟ گفت: مطلقاً نه. در این زمینه نیز آن چه شما می‌بینید سیاست‌های غلط این دولت است. در حالی‌که آنها رژیم ایران را تقویت می‌کنند، رژیم ایران زیر حملات مردم خودش است. وقتی که به برجام نگاه می‌کنیم توافقنامه هسته‌یی که دولت اوباما مذاکره کرد، این توافق به آمریکا، به اسراییل و متحدان ما در منطقه خدمت نکرد. این توافقنامه ایران را در موقعیتی قرار می‌داد که به پیگیری فعالیت‌ها برای در معرض تهدید قرار دادن آمریکا ادامه دهد. بازگشت به یک توافقنامه شکست‌خورده از آمریکا حفاظت نخواهد کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/37ad680e-f4f1-40ef-acb5-72fdcb19906a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات