728 x 90

مایک پمپئو نقض حقوق‌بشر، صدور تروریسم و اقدام برای بمب‌گذاری در گردهمایی ایرانیان را محکوم کرد

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا

مایک پمپئو وزیرخارجه آمریکا نقض حقوق‌بشر، دزدیهای نجومی، صدور تروریسم و اقدام برای بمب‌گذاری در گردهمایی ایرانیان را محکوم کرد.

 

بخشهایی از سخنرانی مایک پمپئو در کتابخانه ریگان:

در اوایل همین ماه جاری، یک به‌اصطلاح دیپلمات ایرانی مستقر در وین را، به جرم تأمین مواد منفجره برای یک عملیات بمب‌گذاری که قرار بود برای انفجار در یک گردهمایی سیاسی در فرانسه مورد استفاده قرار گیرد دستگیر کردند. این واقعه همه آنچه که باید درباره رژیم بدانید را به شما می‌گوید.

 

رژیم و متحدانش ردی از خون مخالفان را در سراسر اروپا و خاورمیانه از خود باقی گذاشته‌اند.

فی‌الواقع، متحدان اروپایی ما نسبت به تهدید تروریسم تحت حمایت رژیم ایران مصونیت ندارند.

آنها (مقامهای رژیم ایران) همزمان با این‌که تلاش می‌کنند اروپا را قانع کنند در توافق هسته‌یی باقی بماند، به‌طور مخفیانه در حال طراحی حملات تروریستی در قلب اروپا هستند.

 

سطح فساد و ثروت در بین رهبران رژیم ایران نشان می‌دهد که این رژیم توسط چیزی که بیشتر به مافیا شباهت دارد تا یک دولت حکمرانی می‌شود.

 

ما هر کشوری را که از رفتار مخرب جمهوری اسلامی خسته شده است فرا می‌خوانیم که به کارزار ما برای فشار بپیوندد. به‌طور خاص برای متحدان ما در خاورمیانه و اروپا که خود دهه‌ها با وحشت ناشی از اقدامات وحشیانه رژیم مواجه بوده‌اند.

 

چهل سال حکومت ایران دزدسالاری و حکومت فاسدان

این چهل سال انقلاب، تلخ بوده است. چهل سال دزدسالاری و حکومت فاسدان، چهل سال غارت ثروت مردم برای حمایت از تروریسم، چهل سال به زندان افکندن ایرانیان عادی به‌خاطر بیان مسالمت‌آمیز حقوقشان.

 

به‌رغم سابقه تجاوزات رژیم، آمریکا و سایر کشورها سالها تقلا کردند تا یک میانه‌روی سیاسی بیابند. چنین چیزی همان قدر غیرممکن است که دنبال یک اسب تک شاخ بگردیم.

 

اهداف این رژیم و تمایلش برای دست کشیدن از اقدامات خشونت‌آمیز کسی را در ایران به رهبری نرسانده که بتوان او را به‌طور بعیدی، یک میانه‌رو نامید.

 

روحانی و ظریف گرگ در لباس میش هستند

برخی معتقدند که روحانی یا وزیر خارجه ظریف، میانه‌رو هستند. واقعیت این است که آنها فقط افراد پوششی آیت‌الله و شیادی بین‌المللی او هستند. توافق هسته‌‌یی، آنها را میانه‌رو نکرد بلکه آنها را تبدیل به گرگ در لباس میش کرد.

 

این رژیم نمی‌تواند هیچ ایده‌ای در جامعه را که با آن مخالفت کند یا علیهش باشد تحمل کند.

به همین دلیل است که این رژیم دهه‌ها است که بی‌رحمانه، حقوق‌بشر و کرامت و آزادیهای پایه‌یی مردم خود را سرکوب کرده است.

 

اعتراضات خیابان در ایران بی‌سابقه بوده است

از دسامبر گذشته پایدارترین و قوی‌ترین اعتراضات خیابانی رخ داده که از سال ۱۹۷۹ تا کنون بی‌سابقه بوده است. برخی از شعارهای تیز: مردم در فقر هستند در حالیکه آخوندها مانند خدا زندگی می‌کنند.

انتخاب سایرین این است که بازار بزرگ تهران را ببندند.

 

هر چند این تظلم‌خواهیها اشکال مختلفی دارند اما همه این صداهای نارضایتی در یک چیز مشترک هستند و آن این‌که آنها از سوی این رژیم انقلابی مورد بدرفتاری قرار گرفته‌اند. ایرانیان خواهان کرامت، پاسخگویی و احترام هستند.

 

ژانویه گذشته رژیم سال نو را با دستگیری تا ۵۰۰۰نفر از مردم خودش خوشآمد گفت. آنها به‌صورت صلح‌آمیز خواهان زندگی بهتری شده بودند. صدها تن از آنان طبق گزارشات در زندان هستند و چندین نفر هم به‌دست دولت خودشان کشته شده‌اند. رهبران آنها به‌صورت طعنه‌آمیزی آن را خودکشی می‌نامند.

 

توئیتهای مایک پمپئو وزیر خارجه  آمریکا در رابطه با نقض حقوق‌بشر، دزدیهای نجومی، صدور تروریسم  رژیم ایران: 

 

 

 

 

خاطرنشان می‌شود مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت پیشتر گفته بود: ما موافقیم ملایان تغییر رفتار بدهند اما در اینصورت در قدرت نیستند. بستن سفارتها، اخراج مزدوران و محاکمه سران رژیم به‌خاطر قتل‌عام زندانیان سیاسی ضروری است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/feb593e7-4673-4dcd-ac3a-006dd56ebea8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات