728 x 90

مأموران ضدتروریسم آلبانی دو مأمور رژیم ایران را اخراج کردند

ماموران ضدتروریسم آلبانی
ماموران ضدتروریسم آلبانی
  • تاپ چنل آلبانی: ۲۰افسر ضدتروریسم آلبانی دو مأمور رژیم ایران را برای ترک خاک آلبانی به فرودگاه تیرانا منتقل کردند.
  • دولت آلبانی محمدعلی ارض پیما نعمتی مشاور و احمد حسینی کاردار اطلاعات سفارت رژیم آخوندی را تحت مراقبتهای مخفی و شدید اخراج کرد.

 

تاپ چنل آلبانی - ۱۹ ژانویه ۲۰۲۰ ـ ۲۹ دی ۹۸ گزارش کرد: افرادی را که رژیم ایران به‌عنوان دیپلمات وارد آلبانی کرده بود، دولت آلبانی آنها را به جرم جاسوسی اخراج کرد.

تاپ چنل مطلع شد که دو دیپلمات رژیم ایران، محمدعلی ارض پیما نعمتی و احمد حسینی، شنبه شب تحت مراقبتهای امنیتی مخفی و شدید افسرهای ضدتروریسم از آلبانی اخراج شدند.

بنا‌ به گزارش خبرنگار تاپ چنل ۲۰افسر ضدتروریسم دولت آلبانی این دو دیپلمات و خانواده‌هایشان را از آپارتمان محل اقامتشان تا فرودگاه بردند تا خاک آلبانی را ترک کنند.

 

یادآوری می‌کنیم که روز چهارشنبه شب ۱۹ دسامبر ۲۰۱۹ برابر با ۲۸ آذر ۹۷ آلبانی سفیر رژیم ‌آخوندی و رئیس ایستگاه وزارت اطلاعاتی به‌عنوان«عنصر نامطلوب» و تهدید تروریستی و امنیتی را اخراج کرد.

سازمان مجاهدین خلق ایران قبلاً اعلام کرده بود: غلامحسین محمدنیا سفیر رژیم در آلبانی مشخصاً برای انجام مأموریت علیه مجاهدین به آلبانی آمده و باید همراه سایر دیپلمات تروریستها و جاسوسان از آلبانی اخراج شود.

دیپلمات تروریست اخراجی دیگر مصطفی رودکی است که برای توطئه علیه مجاهدین به مقام دبیر اول سفارت رژیم گماشته شده بود و توسط مقاومت ایران افشا شد.

همزمان با اخراج سفیر رژیم آخوندی از آلبانی، مایک پومپئو وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که: این دو عامل رژیم ایران حملات تروریستی در آلبانی را برنامه‌ریزی می‌کردند و کشورهای اروپایی تنها امسال، سه توطئه رژیم ایران را خنثی کردند.

 

تاپ چنل کانال تلویزیون آلبانی روز چهارشنبه شب ۱۹ دسامبر ۲۸ آذر ماه در این باره گفت اخراج دو دیپلمات تروریست اطلاعاتی رژیم در آلبانی به‌خاطر درگیر بودن آنها در فعالیت‌های تروریستی که امنیت این کشور را به خطر می‌اندازد اعلام شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fc8d5b8a-0c8f-4ea9-86c9-e5add81e8ce5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات