728 x 90

مالیات بر «نان شب» مردم! برای تغذیهٔ حزب‌الشیطان و تروریستهای منطقه‌یی خامنه‌ای

این جدول در رسانه‌های رسمی رژیم منتشر شده و جلوه دیگری از چپاول مردم توسط دیکتاتوری فاسد ولایت‌فقیه در ایران را نشان می‌دهد

روز جمعه ۲۴خرداد ۹۸رسانه‌های حکومتی آماری از افزایش بهای برخی اقلام خوراکی‌های پایه منتشر کردند که نشان از افزایش سرسام‌آور قیمتها طی یک‌سال اخیر دارد.

در جدول منتشر شده توسط رسانه‌های حکومتی و کانال‌های تلگرامی رسمی رژیم، قیمت برخی خوراکی‌های پایه به این شرح اعلام شده است:

پیاز از اردیبهشت ۹۷تا اردیبهشت ۹۸به میزان ۵۱۱درصد! افزایش قیمت داشته است

روغن ۹۳درصد افزایش قیمت داشته است

رب گوجه ۲۲۸درصد

برنج ایرانی درجه یک ۵۱درصد

گوشت گوسفند که تنها چند درصد مردم توان خرید آن را دارند ۴۳درصد

شیر ۷۲درصد

ماست ۷۹درصد

تخم مرغ ۳۳درصد

گوچه فرنگی ۱۸۹درصد

قند ۸۳درصد

نکته قابل‌ توجه این‌که تمامی این اقلام، تولید داخلی بوده و هیچ ربطی به تحریم‌ها ندارند.

آنچه که در این افزایش قیمتها اثر مستقیم داشته بنا‌ به‌گفته وزیر اقتصاد آخوندها (دژپسند) مالیاتی است که حکومت بر نان شب مردم بسته است.

روز ۱۸خرداد ۹۸دژپسند در تلویزیون شبکه ۱رژیم گفت: «ما سال گذشته ۱۰۹هزار میلیارد تومان درآمد مالیات داشتیم و اکنون در دوره انتقال از دوره متکی به نفت به دوره متکی به درآمد هستیم و این انتقال روی دوش سازمان مالیاتی باید بچرخد»

البته او دروغ می‌گفت و این انتقال را خامنه‌ای بر روی شانه‌های مجروح از استثمار مردم ایران تحمیل کرده است که باید خرج جنگهای رژیم در گوشه و کنار جهان و صدور تروریسم و پول توجیبی حزب‌الشیطان لبنان را هم از پول نان خود بدهند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8e1befc0-a49c-4e57-84e1-99526257ccea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات