728 x 90

مافیای کنکور و بازی با جان جوانان!

مافیای کنکور
مافیای کنکور

در شرایطی که بیماری کرونا در سراسر کشور گسترش یافته و به یک بلای خانمان‌سوز تبدیل شده است، ضرورت حفظ سلامت مردم ایجاب می‌کند تا تمام تلاش نظام ولایت در جهت تحقق این هدف یعنی سلامت هرچه بیشتر مردم و جامعه صورت پذیرد. اما رژیم ضدمردمی آخوندی نه تنها هیچ اقدامی در این رابطه نمی‌کند، بلکه با اقدامات ضدمردمی‌اش از جمله برگزاری کنکور جوانان بیشتری را در معرض ابتلا به این بیماری مهلک قرار می‌دهد.

به اعتراف بسیاری از رسانه‌ها و مهره‌های حکومتی فشار مافیای کنکور و افراد و نهادهایی که از طریق برگزاری کنکور به سودهای بادآورده دست پیدا می‌کنند، باعث شده تا دولت روحانی که خود و از جمله سازمان سنجش از این طریق منتفع می‌شوند، تسلیم مافیای مربوطه شده و با برگزاری کنکور در موعد مقرر موافقت کنند.

در این رابطه سعید نمکی وزیر بهداشت اعلام کرد: «تصمیم بر این شد که با توانمندی و قدرت در تاریخ مقرر یعنی ۳۱مرداد کنکور سراسری را برگزارکنیم».

نادری عضو کمیسیون آموزش مجلس ارتجاع روز ۳۱مرداد در مصاحبه با تلویزیون رژیم گفت: «ببینید مافیای آموزشی موافق برگزاری کنکور در همان مهلت مشخص هست و فشار عجیب‌ و غریبی هم بر من و همکارانم گذاشته است».

او در پاسخ به سؤال مجری تلویزیون که از او سؤال کرد یعنی به شما زنگ می‌زنند وکاری کردند؟جواب داد: «الآن زنگ و تلفن من و سایر نمایندگان از حیز انتفاع ساقط شده از بس زنگ زدند و پیام می‌دهند. این مافیای چی و چی چی و اینها در واقع پشتیبانانشان را در واقع مأمور کردند که شبانه‌روز دارند به من و به دانش‌آموزان پیام می‌دهند زنگ می‌زنند که ما موافق هستیم.

چرا که این‌ها یک سال قرارداد دارند با دانش‌آموز باید سر سال تمام کنند. از الآن هنوز کنکور۹۹ تمام نشده برای کنکور ۱۴۰۰ دارند ثبت نام می‌کنند.

۸هزار میلیارد تومان تقریباً گردش مالی این مافیای آموزشی است. یک سر این مافیا در سازمان سنجش است متأسفانه و با کمال تأسف باید بگویم سازمان سنجش خودش به غیرقانونی آزمون برگزار می‌کند، تست می‌گیرد و پول از مردم و بچه‌های مردم می‌گیرد. سازمان سنجش هم در مافیای آموزش دست دارد».

اما این ۸هزار میلیارد پول مافیای کنکور که در سازمان سنجش هم نفوذ دارد، یک قسمت رسمی موضوع چپاول مردم است، یکی از کاسبی‌های غیررسمی مافیا در سازمان سنجش فروش سؤالات کنکور به قیمت ۵۰۰میلیون تومان در سال جاری است در حالی که قیمت آن در سال گذشته ۳۰۰میلیون تومان بود. !

به‌نوشته خبرگزاری ایسنا ۱۶مرداد۹۹ و به‌نقل از یک استاد دانشگاه «مردم سالیانه ۸هزار میلیارد تومان به مؤسسات مافیایی کنکور پول پرداخت می‌کنند و سال‌ها است که بنگاههای اقتصادی کنکور» این پولهای بادآورده را به‌جیب می‌زنند که «ماحصل آن استرس و احساس ناکامی و در نتیجه افسردگی در میان دانش آموزان» است.

برگزاری کنکور توسط دولت به‌عنوان سر مافیای کنکور در شرایطی است که وضعیت بسیاری از شهرهای کشور به‌دلیل موج دوم ویروس کرونا قرمز است و جوانان و نوجوانان آنها در معرض ابتلا به بیماری هستند.

غارت مردم توسط مافیاهای کنکور حکومتی در شرایطی است که به‌فرض این‌که دانش آموزی از سد کنکور عبور کند و به مراکز عالی کشور راه بیابد که آنها نیز اکثراً در تیول سردمداران و نهادهای حکومتی هستند، پس از چندین و چند سال درس‌خواندن اکثر آنها به جرگه ارتش فارغ‌التحصیلان بیکار می‌پیوندند و یا ناگزیر هستند برای امرار معاش کارگری کنند.

این در شرایطی است که مراکز آموزش عالی هم عموماً دارای استانداردهای شناخته شده در امر آموزش عالی نیستند و آنها صرفاً نهادهای چپاولگر در خدمت سردمداران حاکمیت هستند نظیر به‌اصطلاح دانشگاه آزاد، پیام نور و… . که پس از انقلاب ضدسلطنتی قار‌چ‌گونه توسط افرادی نظیر علی خامنه‌ای، هاشمی رفسنجانی، مهدوی کنی و… تأسیس شدند.

سایت حکومتی خبر فوری ۱۳مرداد۹۹ با عنوان «اُتانازی مافیای کنکور برای داوطلبان۹۹/ چه کسانی با جان داوطلبان کاسبی می‌کنند؟» به‌نقل از یک عضو مجلس ارتجاع نوشت: «نفع ۸هزار میلیارد تومانی سالانه برای مافیای کنکور، یک رقم عجیب و غریب است. کنکور۹۹ هنوز برگزار نشده، این مؤسسات در حال ثبت نام برای کنکور ۱۴۰۰ هستند…

داستان مافیای کنکور، داستان دیروز و امروز نیست و سال‌هاست که از آن سخن گفته می‌شود بی‌آن که نتیجه‌یی در پی داشته باشد اما شرایط خاص امسال، نام این اَبرپولدارهای حوزه آموزش را هم در فهرست سوژه‌های کرونایی قرار داده است».

آری، در شرایطی که کرونا امان مردم را بریده و بسیاری از مردم کشور مبتلا به آن هستند، دولت ضدمردمی و مافیاهای حکومتی کنکور، برگزاری کنکور و دستیابی به سود بادآورده آنرا بر سلامتی فرزندان مردم و کشور ترجیح داده‌اند، چرا که اساساً که جان و سلامت مردم به‌خصوص جوانان برای آنها اهمیتی ندارند.

برگزاری کنکور توسط دولت ضدمردمی روحانی در شرایطی است که بسیاری از پدران و مادرانی که فرزندان‌شان قصد شرکت در کنکور را دارند نگران سلامت فرزندان خود هستند اما دولت روحانی بی‌اعتنا به این نگرانی‌ها است.

یک عضو مجلس ارتجاع در این رابطه گفت: «گزارشها و پیام های متعددی از مردم، والدین داوطلبان و داوطلبان کنکور امسال مبنی بر نگرانی‌ها بابت شرایط بحران کرونا دریافت کرده‌ایم».

به‌دنبال اعلام زمان برگزاری کنکور توسط سعید نمکی، ایرج حریرچی معاون او هم با یاوه‌بافی‌های مضحک برگزاری کنکور سراسری را در زمانی که موج دوم کرونا بسیاری از مناطق کشور در برگرفته، بی‌خطر جلوه داد و نگرانی‌های مردم در این رابطه را به تبلیغات مخالفان و معاندان نظام از جمله مجاهدین در آلبانی نسبت داد و در این رابطه به تلویزیون حکومتی گفت: «کنکور سراسری دو روزش شده چهار روز، کسانی که مشکوکند در سالنهای مجزا در محل‌های دیگر گرفته می‌شود. خط تبلیغاتی از کجا می‌آید یک سری در خارج و آلبانی دارند کار می‌کنند. آرامش ما به‌هم بخورد دوست دارند».

بر اساس آمارها تعداد افراد شرکت‌کننده در کنکور سراسری و ارشد حدود یک میلیون و ۸۰۰هزار نفر است.

با احتساب افراد خانوده‌های این نفرات، با برگزاری کنکور جان حدود ۷میلیون نفر در خطر ابتلا به بیماری کرونا قرار می‌گیرد.

برگزاری کنکور و به خطر انداختن جان جوانان در شرایطی است که به‌دلیل بیماری کرونا، علی خامنه‌ای اجلاس اصطبل خبرگان رهبری و فسیل‌های نظام را به تأخیرانداخت.

این اجلاس آخوندی قرار بود ۲۷مرداد بر گزارشود، اما در رابطه با به تعویق افتادن آن تلویزیون حکومتی گفت: «کرونا برگزاری هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری را هم به عقب انداخت».

واقعیت این است که آخوندها وقتی نوبت به خودشان می‌رسد خبرگانی که ترکیب آن زیر هشتاد نفر است را تعطیل می‌کنند اما کنکور را با جمعیتی نزدیک دو میلیون برگزار می‌کنند.

البته از مافیاهای نظام ولایت از جمله مافیای دولتی در سازمان سنجش نباید انتظار داشت که دلواپس جان و مال مردم باشند.

چرا که سردمداران این نظام از جمله علی خامنه‌ای و حسن روحانی از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور با پنهان‌کاری و در ادامه با اتخاذ سیاست‌های ضدمردمی جان ملیون‌ها نفر از مردم کشور را به خطر انداخته و بیش از ۸۰هزار نفر از مردم را نیز به کام مرگ کشاندند.

خامنه‌ای در ابتدای شیوع کرونا نقمت کرونا را نعمت و فرصتی برای رژیمش تلقی کرد، اکنون دولت روحانی با برگزاری کنکور جوانان مردم را از نقمتی که خامنه‌ای انرا نعمت و فرصت دانست بی نصیب نگذاشته و قصد دارد در ۳۱مرداد آنرا ارزانی جوانان بیگناهی کند که گناهشان قرار گرفتن تحت حاکمیت رژیم آدم‌کش آخوندی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aecc9082-4049-44a4-84e7-74024bda21fd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات