728 x 90

«مافیای دهن‌باز» دارو در کجا ریشه دارد؟

مافیای دارو در ایران
مافیای دارو در ایران

در حالی که مردم با کمبود دارو مواجه‌اند و به این دلیل روزانه عده‌یی ار بیماران فوت می‌کنند رئیسی جلاد مدعی وفور دارو در بازار است.

او در هنگام نمایش مسخره بازدید از یک دارو خانه وقتی با مردم معترضی مواجه شد که از کمبود دارو شکایت کردند، با وقاحت رو به یکی از آنها مدعی شد دارو هست و کمبودی وجود ندارد.

 

در همین روزها تلویزیون رژیم در مشهد با صاحبان یکی از داروخانه مصاحبه کرد و از او پرسید: «حاج آقا دارو در مشهد چطوره الان». صاحب داروخانه جواب داد «والله کمیاب است الآن مردم ناراحت هستند».

در ویدئو کلیپی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده یکی از هموطنان با نشان دادن نسخه خطاب به رئیسی گفت: «آقای رئیسی من مریض کرونایی بردم بیمارستان تاکنون داروهایش را نه از بیمارستان و نه از داروخانه هلال احمر نتوانستم تهیه کنم تو یک دروغگوی بزرگ هستی».

با این وجود خامنه‌ای دجالگرانه پز حمایت از مردم بیماران کرونایی را گرفت اما با شکاکیت دجالگرانه و سؤال‌برانگیز آخوندی گفت: «می‌شنویم دارو در داروخانه‌ها و بیمارستانها نیست یا کم است یا به زحمت به دست می‌آید اما در بازار آزاد با چند برابر قیمت این راست هست؟».

آیا خامنه‌ای نمی‌داند که بحران کمبود دارو هست و مافیای حکومتی دارو با احتکار دارو و گران کردن آن در بازار آزاد خون مردم را شیشه می‌کند؟

در حالی خامنه‌ای در زمینه بحران دارو و کمبود آن تشکیک کرد که نمکی وزیر بهداشت سابق رژیم اعتراف کرد که: «در سازمان غذا و دارو با یک مافیای شکم گنده و دهن باز روبه‌رو بودیم که برای ما از بین بردن ریشه‌های آن هزینه‌های زیادی داشت... .

۶ ماه در سال فقط ۹۵۰میلیارد تومان بیت‌المال رفته بود برای داروهایی که ۵ تا ۱۵تولیدکننده داخل داشت آن هم با قیمت ۵ تا ۱۰برابر، دوستان از بیرون از کشور وارد کرده بودند» (تلویزیون شبکه خبر ۱۰شهریور ۱۴۰۰).

مجری تلویزیون شبکه خبر هم در مصاحبه با بهرام عین اللهی وزیر جدید بهداشت گفت: «هم کیتهای پی سی آر و هم کیتهای رپید الآن به اندازه کافی نیست... ارجاع می‌دهند به آزمایشگاههای مختلف بخش خصوصی با ۳۰۰ - ۴۰۰هزار تومان هزینه» (تلویزیون شبکه خبر۱۰شهریور۱۴۰۰).

 

محسن جلواتی قائم‌مقام نهاد موسوم به دیده‌بان شفافیت و عدالت در مورد عمکرد ضدمردمی مافیا در سازمان غذا و دارو در پخش داروهای مضر در بازار اذعان کرد: «نمونه داشتیم یک دارویی که برای مردم ضرر داشته و حتی تا کشته شدن مردم وقتی گفتند این دارو جمع‌آوری بشه اونها با جسارت گفتند ما همچین کاری نمی‌کنیم و این در گزارشات مکتوب سازمان غذا و دارو هست» (تلویزیون شبکه سلامت ۱۰شهریور۱۴۰۰).

در زمینه نایابی و گرانی داروی قارچ سیاه خبرگزاری حکومتی ایران ۱۰شهریور۱۴۰۰ نوشت: «خبرها از ورود نخستین محموله داروهای قارچ سیاه به کشور حکایت دارند. تا پیش از این داروهای این بیماری با کمبود شدیدی روبه‌رو بود و عده‌یی فرصت‌طلب در بازار آزاد با قیمتهای گزافی آنها را به فروش می‌رساندند».

ملاحظه می‌شود این اعترافات برخلاف ادعای آخوند رئیسی جلاد مبنی بر وجود دارو در داروخانه‌ها و برخلاف تشکیک خامنه‌ای در زمینه کمبود دارو است.

دریک ویدئو کلیپ که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده یک هموطن راننده با نشان دادن صف تریلرهای حامل دارو گفت: «اینجا گمرک شهریار دوستان ده روز یا پانزده روزه که اینجا تشریف دارند به ما می‌گویند از وزارت بهداشت هنوز مجوز گرفته نشده است ماشین‌ها را خواباندند ماشین‌هایی را که اینجا دارید می‌بینید همه سرم یا واکسن کرونا آورده‌اند».

 

سیاست کشتار با کرونا و ممنوعیت واکسن و کمبود دارو برای غارت مردم زیر نظر مافیای وابسته به بیت ولایت و مافیای وابسته به سازمان غذا و دارو و سران رژیم است، روحانی و رئیسی هم ویترینهای پیشبرد این سیاست کشتار هستند.

در یک ویدئو کلیپ که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده یک مردم هموطن این سؤال را مطرح کرده که چرا کرونا از بین نمی‌رود؟ در جواب این سؤال خودش جواب داده «مشخص است یک عده‌یی مسئول دزد و کثافت و عوضی سودش را می‌برند».

او با نشان دادن یک نسخه ویک بسته دارو اضافه کرد «امروز ما دارو تهیه کردیم آن هم با پارتی بازی رفتیم از هلال احمر ۶رمدسیور گرفتیم شش‌تا شده ۴میلیون و دویست. این دیگر مشخص است چرا کرونا نمی‌خواهد برود یک مشت بی‌شرف شده‌اند مسئول و اصلاً سلامتی مردم برایشان مهم نیست».

در رأس کسانی که این هموطن از آنها شکایت دارد خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع است که از روز اول سیاست کلان تلفات کرونایی را در پیش گرفت و بحران را در سراسر کشور گسترش داد.

 

او با فتوای دجالگرانه ورود واکسنهای معتبر را ممنوع اعلام کرد، در حالی که با ورود واکسنهای معتبر می‌شد دوره بحران کرونا را بسیار کوتاه کرد، و از کلان تلفات کرونایی که بر اساس اعتراف روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران ۷برابر آمار رسمی است جلوگیری کرد.

اما منافع حاکمیت و به‌طور مشخص منافع خامنه‌ای در جهت بقا و دوام حاکمیت و در جهت ریختن پول واکسنهای غیرمعتبر به جیب ستاد اجرایی فرمان خمینی، سپاه پاسداران و دیگر نهادهایی که مدعی ساخت واکسن هستند، اقتضا نمی‌کرد واکسن معتبر وارد شود و با واکسینه کردن مردم آنها را از شر بحران کرونا رها کند.

گسترش کرونا آن هم با ویروس‌های جدید و بالا رفتن تلفات ناشی از آن در ایران تحت حاکمیت آخوندها، در حالی است که در بسیاری از نقاط جهان مردم به زندگی عادی بازگشته‌اند چرا که به‌محض تولید واکسنهای معتبر دولتهایشان آنها را واکسینه کردند.

واقعیت این است که تجارت با کرونا و مرگ، البته یک خط است. «مافیای شکم گنده» دارو هم که با احتکار، گران کردن و راه‌انداختن بازار سیاه دارو خون مردم را در شیشه کرده، محصول این خط و به‌طور مشخص سیاست‌های ضدمردمی شخص خامنه‌ای است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f827ae64-19bb-4a6c-af30-5d8a11bc4ba2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات