728 x 90

مارک دوبوویتز: بلینکن به کنگره متعهد شد دولت بایدن تحریم‌ها علیه تروریسم رژیم ایران را لغو نخواهد کرد

مارک دوبوویتز مدیراجرایی بنیاد دفاع از دموکراسی ها
مارک دوبوویتز مدیراجرایی بنیاد دفاع از دموکراسی ها

مارک دوبوویتز مدیر اجرایی بنیاد دفاع از دموکراسیها روز چهارشنبه ۸بهمن در توئیت خود نوشت: بلینکن وزیر خارجهٔ جدیداً تأیید شده به کنگره متعهد شد که دولت بایدن تحریم‌ها علیه تروریسم رژیم ایران را لغو نخواهد کرد. ۶بخش کلیدی و بالغ بر ۳۲۰ نهاد مرتبط با تروریسم و سپاه پاسداران در لیست قرار دارند.

واشنگتن پست نیز روز چهارشنبه در مقاله‌ای نوشت بایدن با نبردی سخت برای نجات توافق اتمی با رژیم ایران مواجه است. بازگشت به وضعیتی که پیش از ریاست‌جمهوری ترامپ بود به‌نظر مشکل می‌رسد.

در حالی که بایدن متعهد شده با ایران تعامل کند مشاوران او هستند که باید زمان و نحوه انجام آنرا به‌وضوح نشان دهند که این نشان می‌دهد توپ در زمین رژیم ایران است.

آنتونی بلینکن در جلسه استماع تاییدیه خود هفته گذشته گفت آمریکا منتظر می‌ماند تا متقاعد شود رژیم تهران از احیای عملیات غنی‌سازی خود عقب نشسته و به تبعیت از توافق بازگردد.

بلینکن گفت «ما راه بسیاری در پیش داریم». «اگر آنها بگویند به تبعیت از تعهداتشان باز می‌گردند ما بعد از آن ارزیابی خواهیم کرد آیا آنها عملاً این کار را به‌خوبی انجام می‌دهند یا خیر، که در آن صورت از آنجا شروع خواهیم کرد».

واشنگتن پست افزود: جمهوریخواهان و حامیان سیاست دولت ترامپ به‌نظر می‌رسد منتظرند تا بر هر گونه امتیازدهی به رژیم ایران بشورند. و از هم‌اکنون شروع به افشاگری علیه برگزیدگان بایدن که با رژیم ایران نرم برخورد می‌کنند کرده‌اند. آنها توسط مقاماتی از رقبای منطقه‌ای رژیم ایران از کشورهای پادشاهی عربستان سعودی تا امارات متحده همراهی می‌شوند که می‌گویند بایدن باید از اهرم نفوذ به‌دست آمده توسط ترامپ، استفاده کند...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/63a67843-1de4-4de2-9819-5f0100b1cd17"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات