728 x 90

مؤسسه سیاست خارجی استرالیا: خامنه‌ای به جای اختصاص پول برای مقابله با کرونا، بودجه سپاه پاسداران را افزایش می‌دهد

مؤسسه سیاست خارجی استرالیا
مؤسسه سیاست خارجی استرالیا

مؤسسه سیاست خارجی استرالیا روز ۲۹فروردین ۹۹، طی گزارشی درباره منابع مالی رژیم نوشت‌: «رژیم ایران دارای منابع مالی گسترده‌ای است که می‌تواند از آن برای مقابله با بیماری همه‌گیر استفاده کند، از جمله میلیارد ها دلار در صندوق های مختلف مذهبی که مستقیماً توسط خامنه‌ای کنترل می‌شود.

تقاضای رژیم تهران برای رفع تحریم‌ها چیزی نیست جز پوششی برای منحرف کردن توجهات از شکستهای رژیم در پرداختن به تهدید ویروس کرونا و پیشبرد برنامه‌های تجاوزکارانه منطقه‌ای آن».

 

مؤسسه سیاست خارجی استرالیا می‌افزاید: «خامنه‌ای به جای اختصاص دادن پول بیشتر به مبارزه با بیماری کرونا، بودجه سپاه پاسداران را افزایش می‌دهد با برداشتن تحریم‌ها، پول صرف مبارزه با ویروس نمی‌شود به‌جای آن، می‌تواند به سوی شبه‌نظامیان در عراق، سوریه، یمن و سایر نقاط خلیج‌فارس تغییر جهت دهد. در عین‌حال برنامه اتمی را با آن پیش می‌برند. کمکها تنها رژیم را قادر می‌سازد که هم حاکمیت سرکوبگرانه خود را بر روی ایرانیان گسترش دهد و هم خشونتهایی را که تاکنون در خاورمیانه به‌راه انداخته تشدید کند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5bf10bcf-51a4-4139-a736-be05598b1220"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات