728 x 90

لعنت بر خامنه‌ای

نسلی در آتش ویروس مرگبار سوخت و خامنه‌ای حاضر نشد از نمایش انتخاباتش کوتاه بیاید و قم را قرنطینه کند.

یک شهروند قمی: «ای خدا لعنتت کنه خامنه‌ای خدا لعنتت کنه حسن روحانی ای خدا لعنت کنه این صدا سیمای کثافت و نجس رو این حروم‌لقمه‌های دروغگو همه قم دارن میمرن به ابوالفضل داغ رو داغ هر طایفه‌ای یکی داره میمیره نگفتن روز اول به مردم حقیقتو نگقتن روز اول حسرت به دلم موند مادرمو یه بار بغل کنم لعنت به این مریضی جنازه رو جنازه بی‌پدر و مادرها بس که دروغ گفتن به مردم هیچکی نیست به دادمون برسه لعنت به این نظام جمهوری اسلامی. ما از اینا خوردیم به ابوالفضل».

خامنه‌ای به هنگام درخت‌کاری: «این بلا به‌نظر ما بلای آن‌چنان بزرگی نیست».

آخوند روحانی: «روزانه عده‌یی به‌طور طبیعی در همه شهرها فوت می‌شوند اینها را پای کرونا نگذاریم».

یدالله اسلامی، عضو سابق مجلس آخوندی، با اشاره به جنایتی که بر اثر پنهان‌کاری سیستماتیک ایجاد شد، گفت: «شوربختانه زمان طلایی برای کنترل بیماری و قطع مسیر انتقال بیماری از دست رفته است و امروز ما شاهد همه‌گیری در سطح کشور هستیم و کاری را که می‌شد با هزینه کمتر حل کرد اکنون با هزینه‌های سرسام‌آور هم به آسانی نمی‌توانیم حل کنیم». (یدالله اسلامی ـ مصاحبه با روزنامه حکومتی مستقبل ۷اسفند ۹۸)

«من زنگ خطر را برای شما بصدا در می‌آورم تازه اول راه هستیم کرونا در برخی شهرهای ما مثل تهران تازه دارد وارد روند صعودی‌اش می‌شود و روند صعودی‌اش را آغاز کرده». (عاطفه میرسیدی - شبکه ۲تلویزیون حکومتی ۱۷اسفند ۹۸)

 

تلویزیون حکومتی ـ کوروش احمدی، متخصص طب اورژانس: «یک در واقع این بیماری اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت هست و حتی انتظار داریم که درصد بالایی از مردم مبتلا بشوند».

خامنه‌ای دجال: «خیلی هم بزرگش نکنیم مسأله را. یک قضیه‌ای است پیش آمده».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/34dfc0f2-9e28-4235-a577-009f41d28717"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات