728 x 90

لشکرکشی جنایتکارانه رژیم آخوندی به محله فلک‌الدین خرم‌آباد و تخریب خانه‌های مردم محروم

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

روز سه‌شنبه ۲۶فروردین ۹۹دادستان جنایتکار خرم‌آباد به همراه شمار زیادی از نیروهای سرکوبگر به یکی از مناطق فقیرنشین این شهر به‌نام فلک‌الدین یورش برده و به تخریب خانه‌هایی که مردم محروم با وسایل ابتدایی ساخته بودند پرداختند. آنها به ضرب ‌و شتم مردمی که حاضر به تخلیه خانه‌هایشان نبودند پرداخته و برخی از مادران و پدران سالخورده را زیرآوار مصدوم کردند.

 

خانه‌های تخریب شده عمدتاً به مردمی تعلق داشت که در اثر سیل سال گذشته خانه و کاشانه‌شان را از دست داده بودند و در این محل برای خود سرپناهی ساخته بودند. آنها زیر خط فقر به‌سر می‌برند و از حداقل در آمد و امکانات زندگی برخوردار نیستند.

 

صدها تن از نیروهای سرکوبگر شامل یگان ویژه و بسیجیان که با هلیکوپتر پشتیبانی می‌شدند همراه با مأموران به کار گرفته شده از سوی شهرداری با دهها دستگاه گریدر، بیل مکانیکی و ماشین آبپاش در این عملیات جنایتکارانه شرکت داشتند.

 

جوانان محله به مقابله با نیروهای سرکوبگر و ممانعت از تخریب خانه‌ها پرداختند که بسیجیان و گارد ویژه با ضرب ‌و شتم و تیراندازی هوایی آنها را متفرق کردند. جوانان با پرتاب سنگ در مقابل نیروهای انتظامی و بسیجیان ایستادگی کردند و شیشه‌های خودروهای نیروهای مهاجم را شکستند.

 

محمد شریفی مقدم، شهردار خرم‌آباد در وحشت از انزجار عمومی از اقدام جنایتکارانه مزدوران بسیجی و نیروی انتظامی، امروز به خبرگزاری حکومتی ایرنا گفت: «با توجه به شیوع کرونا و تمرکز ادارات و دستگاههای خدمت رسان برای رفع این بحران، برخی افراد سودجو نسبت به ساخت و ساز خارج از مجوزهای قانونی اقدام کرده‌اند... شهرداری در این راستا تنها موظف به اجرای مقررات می‌باشد و اقدامی فراتر از مصوبات قانونی انجام نداده است.»

 

خانم مریم رجوی ضمن همدردی با اهالی فلک‌الدین جوانان غیرتمند خرم‌آباد را به همیاری مردم فلک‌الدین فراخوند فراخوند و گفت: «تخریب خانه‌ مردم محروم آن هم در بحبوحه بحران کرونا، نشان دیگری از قساوت و بیرحمی آخوندهای جنایتکار است که به هیچ چیز جز حفظ نظام منحوس ولایت فقیه نمی‌اندیشند. این رژیم به‌جای تأمین معیشت مردم محروم و قرنطینه کردن آنها، به لشکرکشی علیه آنها پرداخته و خانه و کاشانه‌ای که با وسایل اولیه و خون جگر ساخته‌اند بر سر آنها خراب می‌کند».

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۷فروردین ۱۳۹۹(۱۵آوریل ۲۰۲۰)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1562c408-87bb-497c-a75d-dd7d8a9ebed8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات