728 x 90

لایحه نماینده کنگره آمریکا برای مقابله با نفوذ حزب‌الشیطان در ارتش لبنان

ایلین لوریا نماینده کنگره آمریکا
ایلین لوریا نماینده کنگره آمریکا

لوریا نماینده کنگره آمریکا برای جلوگیری از نفوذ حزب‌الشیطان لبنان در ارتش این کشور یک لایحه دو حزبی با هدف تحت فشار قرار دادن دولت لبنان برای خلع‌سلاح گروه‌های شبه‌نظامی را معرفی کرد (سایت کنگره آمریکا ۹تیر).

در این بیانیه مطبوعاتی آمده است: امروز خانم ایلین لوریا نماینده کنگره قانون گزارش استراتژیک امنیت لبنان، یک لایحه دو حزبی با هدف تحت فشار قرار دادن دولت لبنان برای خلع‌سلاح گروه‌های شبه‌نظامی، در مرزهای این کشور از جمله حزب‌الله (لبنان) که یک سازمان تروریستی و (از گروه‌های) شبه‌نظامی نیابتی ایران است، را معرفی کرد. لی زلدین نماینده جمهوریخواه کنگره از نیویورک (R-NY-۱) در معرفی این اقدام (لایحه) به خانم لوریا نماینده کنگره پیوست.

لی زلدین نماینده کنگره آمریکا در مورد حزب‌الشیطان لبنان به‌عنوان نیروی نیابتی رژیم ایران در بخشی از صحبت‌های خود در ضرورت حمایت از این لایحه گفت: «من این لایحه را برای تقویت تلاشهای بین‌المللی برای جلوگیری از انباشت آزادانه سلاح توسط حزب‌الله و سایر گروه‌های شبه‌نظامی تروریستی در مرزهای لبنان و ایجاد خطرات امنیتی مهم برای نزدیکترین متحدان خاورمیانه‌ای‌مان ارائه کردم.
وی افزود: «مانند حماس حزب‌الله لبنان یک نیروی نیابتی ایرانی است. حزب‌الله تهدیدی قریب‌الوقوع و ثابت برای اسراییل بزرگترین متحد ما در منطقه است»...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3b6fdc61-f7de-4086-8f25-330d84f2df0b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات