728 x 90

کارزار اشرف‌نشانها در حمایت از قیام در نروژ، سوئد، دانمارک و استرالیا + فیلم و عکس

کارزار اشرف نشانها در نروژ
کارزار اشرف نشانها در نروژ

هاجر لیواری

هموطنان قیام مردم ایران برای رهایی میهن از چنگ آخوندهای ضدبشر واشغالگر هم‌چنان شعله‌ور است. فریادهای اعتراض کارگران و کشاورزان و مالباختگان و سایر اقشار مردم ایران خاموش ناپذیرند فعالیتهای کانونهای شورشی در سراسر ایران شور و شوق و امید برای سرنگونی دیکتاتور خون‌آشام را زنده نگه می‌دارد.

 

پرویز خزایی نماینده شورای ملی مقاومت در کشورها ی نوردیک

آقای خزایی در سخنرانی خود با اشاره به حمله اخیر به مراکز شیمیایی رژیم جنایتکار اسد، خواستار کوتاه کردن دست پاسداران رژیم  ‌آخوندی و عوامل آن مانند حزب‌الله لبنان و دیگر شبه‌نظامیان  نیروی تروریستی قدس شد.

نماینده شورای ملی مقاومت در کشورهای نوردیک با یادآوری اتحاد و همراهی کشورهای مختلف در جنگ علیه فاشیسم و نازیسم هیتلری در اروپا از جمله در نروژ در طول جنگ جهانی دوم بر ضرورت اتحاد و همراهی کشورهای مختلف با مقاومت ایران تأکید کرد و به مقابله با بنیادگرایی اسلامی به‌عنوان تهدید نوین جهانی و تبعات عدم پرداخت به این مشکل جهانی و تهدید آن برای اروپا و کشورهای دموکراتیک پرداخت.

آقای خزایی خواستار پایان مماشات  کشورهای اروپایی با رژیم آخوندی و  همراهی  با مردم ایران و مقاومت ایران در  ‌راستای پایان دادن به عمر ننگین رژیم آخوندی شد..

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/59306f79-5e2d-4b9a-8705-f4d9ffeaf986"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات