728 x 90

قیمت گوشت گوسفند، ۱۰۵درصد گران شد

گرانی ۱۰۵درصدی گوشت گوسفند
گرانی ۱۰۵درصدی گوشت گوسفند

بررسی آمارهای وزارت صنعت رژیم نشان می‌دهد، قیمت گوشت گوسفندی (مخلوط) با رشد ۱۰۴.۹درصدی به ۹۶۷هزار و ۵۲۴ریال و هر کیلو گرم گوشت گوساله با رشد ۱۱۳درصدی به قیمت ۸۷۲هزار و ۶۲۹ریال رسید.

 

قیمت هر کیلو گوشت مرغ تازه در تیرماه امسال به‌طور میانگین به ۱۲۷هزار و ۳۸۲ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۶۵و ۹دهم درصد گرانتر شده است.

 

همچنین قیمت هر کیلو گرم برنج داخلی هاشمی درجه یک در تیرماه سال ۹۸، ۲۳۲هزار و ۶۶۴ریال، و هر کیلو برنج طارم اعلا ۲۳۷هزار و ۸۲۶ریال بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته برنج هاشمی رشد ۷۴درصدی و برنج طارم رشد ۷۴.۸درصدی را نشان می‌دهد.

بهای هر کیلو گرم برنج پاکستانی باسماتی درجه یک در تیرماه جاری ۱۰۹هزار و ۲۶ریال و برنج تایلندی ۷۴هزار و ۷۹۵ریال بود که نسب به مدت مشابه تیرماه سال ۹۷به ترتیب ۲۱.۹درصد و ۵۳.۵درصد رشد دارد.

متوسط قیمت هر کیلو گرم شکر سفید در تیرماه ۹۸، ۵۱هزار و ۹۵۶ریال و قیمت هر بسته شکر ۹۰۰گرمی ۵۶هزار و ۹۳۰ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۶۴.۸درصد و ۶۳.۹درصد رشد داشته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c6a46dac-e0ce-4b91-835b-4679036a3cd6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات