728 x 90

قیمت واکسن کرونا در جهان ۲دلار / در رژیم آخوندی ۶۰میلیون تومان

داروخانه در ایران - عکس از آرشیو
داروخانه در ایران - عکس از آرشیو

وبسایت حکومتی تجارت نیوز به تاریخ ۲۳فروردین در مطلبی درباره بازار سیاه واکسن کرونا در رژیم آخوندی نوشت: واکسن کرونا در جهان تنها ۲دلار قیمت دارد و اینجا در بازار سیاه ایران قیمتش بین ۴۵میلیون تا ۶۰میلیون تومان است. آن هم به شرط این‌که پیدا کنی.

در این مطلب آمده است: از ۵۰ دلال راسته ناصر خسرو تنها چند نفری ادعا می‌کنند که واکسن کرونا دارند. البته خودشان ندارند، باید به کسی زنگ بزنند و رابطشان واکسن را جور کند...یکی از دلالان ناصر خسرو می‌تواند واکسن را جور کند. دو دوز واکسن اسپوتنیک روسی. می‌گوید همین امروز به رابطم زنگ می‌زنم. او باید واکسن را از بیمارستان بکشد بیرون. یعنی بیرون که نه. چون در دمای خاصی باید نگهداری و تزریق شود. «میری بیمارستان واکسن رو میزنی. قیمتش، ولی ۵۰ تا ۶۰میلیون تومان است. حالا یا دو میلیون کمتر یا بیشتر».

تجارت نیوز نوشت دبیرکل خانه پرستار کشور گفته بود «واکسنهای کرونا به صاحبان اصلی خود نرسیده و از کانال‌هایی به افرادی غیر از کادر درمان رسیده است». حالا هم چند تایی از دلالان ناصرخسرو خبر را شنیده‌اند و می‌گویند «اینجا دنبال واکسن نگرد. برو بیمارستان. همونجا برات می‌زنن. شنیدم اگر آشنا داشته باشی حله». م. ش پزشک بخش کرونای یکی از بیمارستانهای دولتی است. او می‌گوید خودش و همکارانش دو دوز واکسن کرونا را گرفته‌اند. واکسن روسی. اما زمانی که برای تزریق دوز دوم رفته‌اند دو سه نفر غریبه در صف تزریق بوده‌اند. مطمئن است که کادر درمان نبوده‌اند. دلالان ناصرخسرو برای تزریق واکسن آدرس بیمارستان را می‌دهند و می‌گویند اینجا حتی یک دوز واکسن هم پیدا نمی‌کنی. اما در بیمارستان هست. اگر آشنا داشته باشی.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b2088760-25c7-43c7-b623-912fdf82f5d8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات