728 x 90

قیام کنندگان عراقی خواهان سرنگونی حاکمان و باندهای وابسته به رژیم ایران شدند

تظاهرات قیام کنندگان  عراقی - عکس از  آرشیو
تظاهرات قیام کنندگان عراقی - عکس از آرشیو

قیام‌کنندگان عراقی در ناصریه با برپایی تظاهراتی خواستار سرنگونی حاکمان فاسد و باندها و مزدوران دست بوس ولایت فقیه در عراق شدند.

در بابل و بصره نیز قیام‌کنندگان با برگزاری تظاهرات در مقابل مقر پلیس آنها را مجبور کردند تا تظاهر کنندگان دستگیر شده را آزاد کنند.

کمیته سازماندهنده تظاهرات انقلاب اکتبر عراق با صدور بیانیه‌یی حمله نیروهای سرکوبگر حکومتی به تظاهر کنندگان در میدان تحصن بابل را تروریسم دولتی نامیدند و نوشتند:

«دولت کاظمی اقدامات خطرناکی را علیه تظاهر کنندگان در استان بابل در پیش گرفته است این اقدمات شامل بکارگیری تروریسم علیه تظاهر کنندگان توسط نیروهای نظامی و شبه‌نظامیان جنایتکار است. نیروهای نظامی با خودروهای نظامی به میدان تحصن شهر بابل یورش بردند و به شیوه فجیعی تظاهر کنندگان را با خودروهای نظامی زیر گرفتند اما جوانان شجاع با آنها به مقابله پرداختند و سینه‌های خودشان را سپر این عمل تروریستی زبونانه کردند. آنها با پایداری خود تلاشهای کاظمی و شبه‌نظامیان در پروژه سرکوب میدانهای تحصن را به شکست کشاندند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5bcbcad1-57be-470d-9234-7d2a43520766"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات