728 x 90

قضیه اسدی؛ متن چت‌هایش هم هست!

تروریسم دولتی حکومت آخوندی
تروریسم دولتی حکومت آخوندی

ماجرای تروریسم دولتی آخوندها روزبه‌روز ابعاد گسترده‌تری به خود می‌گیرد. آخوندها طبق روش‌جاری‌شان که جنایت را انجام داده و به گردن مقتول می‌اندازند، در ماجرای بمب‌گذاری در پاریس نیز همین روش قدیمی‌شان را به‌کار بستند غافل از این‌که «علم»؟! پیشرفت کرده! و همه‌جا دوربین هست! از همان دوربین‌هایی که خودشان هم به‌وفور استفاده می‌کنند!‌

 

درست وقتی‌که روحانی می‌رود اتریش!

علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس ارتجاع، روز ۱۴بهمن ۹۷ در گفتگو با یک تلویزیون اینترنتی آخوندها گوشه‌ پرده تروریسم حکومتی آخوندها را بالا زد و فوراً آن‌را دوباره پایین انداخت!

از این «جلوه‌نمایی‌»های آخوندی در این رژیم کم نیست فقط یک آدم بیکار می‌خواهد که بنشیند و مواردش را «رصد» کند!

علی مطهری در آن مصاحبه گفت: «درست در زمانی که آقای روحانی می‌رود اتریش روابط ما با اروپا می‌خواهد خوب بشود، یک نفر از این‌جا بلند می‌شود می‌رود آن‌جا...».(مطهری اینجا حرفش را قطع می‌کند و سر صحبت را عوض می‌کند) اما همین دو سه جمله ناقص و نیمه‌تمام هم کمک‌کننده است و خیلی‌ چیزها را روشن می‌کند.

 

تکمیل کردن یک پازل تروریستی

علی مطهری در این مصاحبه دارد درباره عملیات تروریستی نظام محبوبش برای انفجار در گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس(ویلپنت ۱۳۹۷) صحبت می‌کند که توسط اسدالله اسدی، دیپلمات تروریست رژیم در اتریش، فرماندهی می‌شد و در آخرین لحظات با دستگیری اعضا و فرمانده تیم در بلژیک، آلمان و فرانسه شکست خورد و دیپلمات تروریست مزبور نیز نهایتاً توسط آلمان به بلژیک مسترد شد تا در آنجا محاکمه شود.

 

رژیم منکر فیلم و اسناد شد

رژیم زبر بار آن فضاحت نرفت و از بیخ منکر آن شد و گفت آن قضیه از اساس کار خود مجاهدین بوده که برای دیپلمات ما یک عملیات فریب ترتیب داده بودند و...

بگذریم که بمب را همان دیپلمات تروریست به عواملش داده بود و این قضیه نزد پلیس اروپایی مستند است و حرف‌های آخوندها کسی را نمی‌فریبد. اما به هر حال آخوندها بی‌توجه به واقعیت‌های موجود، مشغول پیمودن راه خودشان بودند تا...

 

تا این‌که علی مطهری پیدایش شد

رژیم منکر قضیه شد تا این‌که سر و کله مطهری پیدا می‌شود و می‌گوید قضیه کار خودشان بوده و «یک نفر؟!» بلند شده رفته آنجا و...

این قضیه اما قطعات دیگری هم دارد که کم جالب نیستند!

 

سفیر پیشین رژیم در آلمان و اسنادی که نمی‌توان به‌راحتی رد کرد!

ماجدی، سفیر پیشین رژیم در آلمان، در مصاحبه‌ای با خبرگزاری حکومتی ایسنا در روز ۳بهمن ۹۷ می‌گوید: «باید به کسانی که معتقدند با انجام برخی از عملیات‌های خودسرانه می‌توان منافع ملی کشور را تأمین کرد، به صراحت گفت‌ تصور آنها اشتباه است و اقدامات آنها نه در راستای افزایش قدرت ایران بلکه ضد قدرت است». وی گفت: «اروپایی‌ها اسنادی از عملیات تروریستی رژیم آورده‌اند که ما نمی‌توانیم آن را به‌راحتی رد کنیم».

 

ظریف گفت کسی خودسرانه عمل نکرده است

پاسخ به بخشی از گفته‌های ماجدی را ظریف ماه‌ها پیش از این داده و در یک مورد دیگر در مجلس رژیم روز ۱۴آبان ۹۷ گفته بود: «ما یک دستگاهی نیستیم که سرخود عمل کنیم... مگر می‌توانیم ما توی این کشور کاری را بکنیم بدون این‌که گزارش بدهیم؟... این‌طور نیست که ما خواسته باشیم خلاف منویات مقام معظم رهبری کاری بکنیم»!

 

متن «چت»های تروریستی اسدی در ایندیپندنت!

به هر حال ماجرا ادامه داشت تا این‌که روز ۵فوریه ۲۰۱۹(۱۶بهمن ۹۷) سایت روزنامه انگلیسی ایندیپندنت از قول یک مقام بسیار معتبر اعلام کرد: «مقامهای امنیتی اروپایی اعلام کردند دیپلمات رژیم ایران نه فقط در توطئه تروریستی سال گذشته برای بمب‌گذاری در اجلاس مخالفان تهران در خارج پاریس شرکت داشته، بلکه طرح را باهمکارانش در ایران هماهنگ کرده است.

این ارتباطات میان اسدالله اسدی، دیپلمات رژیم و همتایان او در ایران به‌صورت پیام متنی یا چت بوده که توسط سرویس‌های اطلاعاتی اروپایی جمع‌آوری شده است. این مقام که خواست نامش فاش نشود گفت: «شواهد تماس او با رژیم، چت‌های ثبت شده است».

 

وقتی اروپایی‌ها سخت می‌گیرند

اکنون دیپلمات تروریست رژیم در زندان مشغول نوشیدن آب‌خنک است و این تهدید وجود دارد که سرنخ‌های دیگری هم از عملیات تروریستی آخوندها که پیدا می‌شوند، به هم ربط پیدا کرده و فضاحت بزرگ‌تری گریبان آخوندها را بگیرد اما آنچه که اکنون در جریان است موضع‌گیری اتحادیه اروپا در روز ۱۶بهمن ۹۷ است که شرط رابطه مالی تجاری با رژیم محاصره‌شده آخوندها را دست‌کشیدن از تروریسم حداقل در خاک اروپا گذاشته است!

امری که فی‌نفسه مبارک است اما پیشاپیش محکوم به شکست! چرا که نمی‌توان با عقرب به شب‌نشینی رفت و سالم برگشت! اروپایی‌ها اگر نگران سلامت شهروندانشان هستند شاید بهتر باشد به بستن لانه‌های عقرب بیندیشند و نه به مذاکره و تأدیب عقرب!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ee1fd234-4242-46e9-ab1e-59a6bbc1730c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات