728 x 90

قضاوت با شما – واکسن داخلی

شهریاری عضو مجلس ارتجاع عدم تولید واکسن داخلی را به سهل‌انگاری و این که اشتباه کردیم، مصادره کرد.

 

صحبت مجری با شهریاری عضو مجلس ارتجاع

«مجری: از سرنوشت ۷ واکسن ایرانی کامل مطلعید شما؟

شهریاری:‌ بله

مجری: آیا به هوای این که در داخل واکسن تولید کنیم در خرید واکسن خارجی تأخیر داشیتم؟

شهریاری: بله

به نظر شما مدیران پروژه واکسن برکت خودشون هم می‌دونستند که نمی‌تونن به قول ۲۰ میلیون واکسن تا پایان مرداد و ۵۰ میلیون تا پایان شهریور عمل کنند؟

شهریاری: نه نمی‌دونستند

مجری: نمی‌دونستند بسیار خوب

شهریاری: نمی‌دونستند که دروغ می‌گن اینا فکر می‌کردند که می‌تونن این کار رو انجام بدن، برای اینکه اینا تجربه اولشان بود.

مجری: آخه آقای دکتر می‌دونین چیه اون فکر می‌کردن که می‌تونن مال یه ماه دو ماهه نه برای ۲ سال از آغاز این که دادار دودور کنیم که داریم واکسن تولید می‌کنیم، ما مگه ۲سال پیش نمی‌دونستیم که زیرساخت تولید واکسن نداریم و این بیماری شوخی نیست، تازه ما بنشینیم واسش واکسن تولید بکنیم آیا از آزمون‌ها درست دربیاد؟ این واکسن سرافراز در بیاد یا نه؟ تازه اصلا سرافراز هم دراومد خط تولید مگه ما داریم که بخوایم تولید کنیم؟ اینا رو که از دو سال پیش تا الان می‌دونستیم. پس چرا اینقدر وعده و وعید دادیم به مردم، واکسن هم وارد نکردیم. بفرمایید روزانه چند نفر دارند می‌میرند

شهریاری: سهل‌انگاری شد. تو این شکی نیست

مجری: همین سهل‌انگاری شد...تو روز روشن بهمون دروغ گفتن می‌دونستند نمی‌تونن واکسن تولید کنن هی واکسن واکسن واکسن.

شهریاری: اشتباه کردن دیگه حالا بالاخره اشتباه کردن، باید جوابگو باشند.»

 

از دست رفتن جان انسان‌ها تا ۲۰۰۰نفر در روز اسمش اشتباه و سهل‌انگاری نیست، این قتل عمد و جنایت علیه مردم ایران است. جنایتی که مشخصاً به‌دست خامنه‌ای قاتل انجام می‌شود که اجازه ورود واکسن معتبر را نداد. بخصوص بعد از این که واکسن کرونا در دنیا کشف شد، هر جانی که بواسطه کرونا از دست می‌رود، قتل به دست خامنه‌ای جلاد است.

 

الان وضع کرونا به قدری وخیم شده که هر دقیقه یک ایرانی جانش را بواسطه کرونا از دست می‌دهد.

خامنه‌ای با قیام‌های عظیم اجتماعی روبرو بود و با کرونا می‌خواست که جلوی این قیام‌ها را بگیرد، به همین دلیل کرونا را نعمت دانست و با انواع و اقسام کارهای جنایتکارانه مانع شد که کرونا در کشور جمع و جور شود.

بنیاد‌های اقتصادی وابسته به بیت خامنه‌ای هم از باصطلاح نعمت کرونا تلاش کردند تا از این بازار مرگ دزدی‌های خودشان را گسترش بدهند، یک شیوه دزدی و چپاول آنها ادعای ساخت واکسن بود.

روزنامه حکومتی مردم‌سالاری ۳شهریور نوشت:‌ ۳هزار میلیارد تومان بودجه برای ســاخت واکســن داخلی تحت عنوان برکت به آن داده شد، واکسنی که اثرگذاری آن مشخص نیست. در حال حاضر، پیش پا افتاده ترین موارد درمانی یک سرم ســاده در کشور ما حکم طلا را دارد و یک بیمار کرونایی با شرایط نابســامان جســمانی برای پیدا کردن یک سرم ساده باید کل شهر را زیر و رو کند.

‌ اما خامنه‌ای باید بداند و البته بخوبی می‌داند که قیام‌های بینان‌کنی در مسیرش کمین کرده و راه فراری از آنها ندارد.

ای کرده به گورشان پدر باش!

تا از گور تو را پدر در آرند

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6ba0bcd2-3b47-4b83-9b40-e325df528c66"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات