728 x 90

قضائیه رژیم از انتقال جسد منصوری به ایران خبرداد

انتقال جسد منصوری به ایران
انتقال جسد منصوری به ایران
  • قضاییه رژیم از انتقال جسد منصوری به ایران خبر داد اما ذکر علت مرگ وی را به بعد موکول کرد.
  • رسانه‌های رژیم: پلیس رومانی از تحویل دوربینهای مداربسته محل اقامت مقتول امتناع می‌کند.

خبرگزاری حکومتی میزان ۱مرداد ۹۹ گزارش کرد: دادسرای تهران طی اطلاعیه‌یی اعلام کرد: صبح امروز جسد غلامرضا منصوری متهم ردیف نهم مرتبط با پرونده معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه به کشور منتقل شد.

بنابراین اطلاعیه، جسد نامبرده پس از اجرای تشریفات قانونی و انتقال از کشور رومانی به ترکیه و سپس از طریق فرودگاه خمینی وارد کشور شد؛ که بلافاصله با دستور معاون دادستان تهران جهت تشخیص هویت به پزشکی قانونی منتقل گردید.

در گزارش پزشکی قانونی آمده است: با معاینه دقیق جسد و تصویربرداری و اقدامات پزشکی و تشخیصی صورت پذیرفته مشخص شد اولاً بر اساس ظواهر، جسد متعلق به غلامرضا منصوری است و ثانیاً بررسیها حاکی است که از مکان بلندی سقوط کرده است چرا که شکستگی در سر و صورت و تنه (کتف راست و چپ و استخوانهای صورت) با تصویر برداری رویت شد.

خبرگزاریهای رژیم از جمله نورنیوز منتسب به پاسدار شمخانی دبیر شورای عالی امنیت حکومت آخوندی با درج یک متن کلیشه‌یی همراه با درج این خبر از منصوری به‌عنوان «مقتول» یاد کرده و نوشتند: پلیس رومانی گرچه همراه جسد منصوری ۲۹صفحه گزارش شرح ماجرا را ارسال کرده اما هم‌چنان از تحویل تصاویر مربوط به دوربینهای مداربسته هتل محل اقامت مقتول امتناع می‌کند که همین امر موجب تقویت شبهات طرح شده پیرامون این پرونده شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d80d441-bf82-4d34-aa4e-6799e3247ade"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات