728 x 90

قضاییه جلادن پس از عقب‌نشینی تحمیلی صورت سیلی خورده را با تعارف و گله گذاری سرخ می‌کند!

اسماعیلی سخنگوی قضاییه خامنه‌ای
اسماعیلی سخنگوی قضاییه خامنه‌ای
  • سخنگوی آخوند جلاد ابراهیم رئیسی: با اغتشاشگر تعارف نداریم، از این گله داریم که چرا عده‌یی بدون اطلاع و بدون تحقیق وارد این فضا شدند.

تلویزیون شبکه یک (رژیم) - دژخیم اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضایی رژیم ۳۰تیر ۹۹:

«دستگاه قضا با اغتشاشگر و با کسی که امنیت جامعه را به مخاطره می‌اندازد با کسانی که اموال عمومی را به آتش می‌کشند با کسانی که جرایم خشن انجام می‌دهند با اینها تعارف نداریم.

مجری: در همین مورد اخیر آیا واقعاً فشار رسانه‌یی باعث عقب‌نشینی قوه قضاییه شد یا طبق قانون شما عمل کردید؟

اسماعیلی: ما در این فضاسازی اخیر عوامل متعددی می‌بینیم برخی ضدانقلاب و جریانهای معارض و امپراتوری رسانه‌یی دشمنان نظام و انقلاب بودند. ما اصلاً گوشمان به حرف آنها بدهکار نیست. ذیل اینها اصلاً کسی نبود، ربات‌ها بودند ربات که جایگاهی ندارد و منتها اعداد و ارقام را پایین و بالا می‌کند. عده‌یی از افراد ناآگاهانه به این جمع پیوستند. نمی‌دانستم قصه چی هست از این گله داریم که چرا بدون اطلاع و بدون تحقیق وارد این فضا شدند. اگر بنا به شنیدن حرف و تسلیم و تواضع باشد، تسلیم و تواضع ما در برابر دلسوزان نظام و انقلاب هست، اما تصمیمات ما به هیچ عنوان تحت تاثیر این فضاسازیها در هیچ کجا نبوده، ما گوشمان به این حرف‌ها بدهکار نیست».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/03e09134-fcca-4735-8103-e9b64c32a4b2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات