728 x 90

قرنطینه از نوع روحانی

با گسترش ابعاد فاجعه و ادامه پنهان‌کاری جنایتکارانه، آخوند شیاد، روحانی که هیچ اعتقادی به قرنطینه نداشت، فرمان قرنطینه را بدون این‌که اسم آن را ببرد صادر کرد تا مبادا ملزم به پرداخت هزینه آن بشود: «یک سخت‌گیریهایی از فردا اجرا می‌شود و عمل می‌شود».

ربیعی، سخنگوی روحانی هم گام اول قرنطینه از جیب مردم را اعلام کرد: «امروز رئیس‌جمهور ابلاغ کردند که سفرهای جدید ممنوع خواهد بود خروج از شهرها ممنوع خواهد بود».

در این نوع قرنطینه مردم باید در خانه بمانند اما برخلاف سایر کشورها حمایتی از طرف دولت نمی‌شوند.

یک هموطن: «خامنه‌ای، روحانی، شما می‌گین در خانه بمان ما الآن یه هفته است در خانه ماندیم مغازه‌ها هم اکثراً بستیم ولی عقل پوکت‌رو به‌کار بنداز... بده ما بتونیم زندگی کنیم... نگو نداریم اگه نداشتین که ۲۰۰میلیون هزینه موشک نمی‌کردین که بزنین به هواپیمای خودمون...».

در این نوع قرنطینه بخشی از مردم وارد کار می‌شوند تا چرخ دولت بچرخد

آخوند روحانی: «آن مقداری که ضروری هست یک‌سوم کارمندان بیایند سر کار و بقیه در خانه‌ها بمانند».

یک سایت حکومتی در نگرانی از خشم انفجاری جامعه نوشت: «اگر از بین کارمندانی که امروز بی‌هیچ نیاز واقعی کشور، مجبور شدند سر کار بروند، حتی یک نفرشان مبتلا به کرونا شده باشد و بمیرد، چه پاسخی در دادگاه الهی خواهید داشت؟! واقعاً جان مردم و سلامت روانی‌شان چقدر برایتان اهمیت دارد؟ تا کی قصد دارید توصیه درمانی کنید؟! واقعاً چه در سر دارید؟ چه راه‌کاری می‌خواهید رو کنید که دنیا به آن نرسیده؟! مردم از این همه بی‌عملی نگرانند».(نامه سردبیر عصر ایران به روحانی ـ ۵فروردین ۹۹)

و حرف مردم؛
«عوض این‌که پول بدن به مردم بگن تو خونه‌هاتون بمونین، یه چندرغاز درآمدی هم که دارید اونم نداشته باشید. مرگ بر دیکتاتور مرگ بر جمهوری اسلامی مرگ بر خامنه‌ای خائن».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c9f06dea-5f1b-4f00-8a7e-e2b0355720ca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات