728 x 90

قرنطینه تمامی نیوزیلند، تنها به‌خاطر یک مورد ابتلا به کرونا

قرنطینه نیوزیلند
قرنطینه نیوزیلند

دولت نیوزیلند برای ۳روز کشور را به‌حالت قرنطینه و تعطیل درآورد. این تصمیم تنها به‌خاطر یک مورد ابتلا به کرونا گرفته شد. این بیمار مردی ۵۸ساله است که بدون این‌که سفری خارجی داشته باشد، تست کرونای او مثبت اعلام شد.

خانم جاسندا آردن نخست‌وزیر نیوزیلند گفت این کشور باید سریع و سرسخت در برابر کرونا اقدام کند تا این ویروس فرصت گسترش نداشته باشد.

نیوزیلند با رهبری نخست‌وزیر، خانم آردن یکی از موفق‌ترین کشورهای جهان در مقابله با پاندمی کرونا طی یک سال و نیم گذشته است. در تمام این مدت از جمعیت ۵میلیون نفری نیوزیلند تنها ۲۶تن به‌خاطر کرونا جان باختند. علت این موفقیت قرنطینهٔ سریع، جدی و همراه با پرداخت نیازمندی‌های مردم توسط دولت؛ هم‌چنین برنامه‌های دقیق واکسیناسیون عمومی و رایگان تمامی مردم است.

جاسیندا آردن دستور داده بود به تمامی مردم نیوزلند به‌صورت یک‌سال واکسن فایزر تزریق شود و برای جمعیت ۵میلیون نفری کشور ۱۰میلیون واکسن کرونا سفارش و تهیه کرد. (ایندیپندنت ۲۷مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c8cf3866-90bb-4dbf-8120-d84b244958ff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات