728 x 90

قربانیان لاپوشانی و کوچک‌نمایی

تماشای صحنه‌های دلخراش پرپرشدن جوانانی که از فرط ناتوانی بر کف خیابان می‌غلتند، دل هر انسانی را به‌درد می‌آورد. جوانان قربانی دروغ و لاپوشانی نظامی شدند که رذیلانه خبر را کتمان کردند تا سیرک ۲۲بهمن و نمایش انتخاباتشان مختل نشود.

وزیر بهداشت رژیم: «ما تا این لحظه هیچ موردی از بیماری کرونای جدید در کشور گزارش نداریم».(تلویزیون رژیم ۴اسفند ۹۸)

سازمان مجاهدین خلق ایران روز ۱۴بهمن از ابتلای چند نفر به ویروس کرونا در شهرهای میهن خبر داد اما به فرمان خامنه‌ای خبر به‌سرعت تکذیب شد تا خللی در نمایش ۲۲بهمن ایجاد نشود.

وزیر بهداشت رژیم: «در رابطه با ویروس کرونای جدید ما خوشبختانه هیچ مورد جدیدی تا این لحظه در کشور گزارش نداشتیم».(تلویزیون رژیم ۴اسفند ۹۸)

جهانپور، مسئول روابط عمومی وزارت بهداشت رژیم: «ما در ایران و قم هنوز هیچ موردی از کرونا نداشتیم».(تلویزیون رژیم ۴اسفند ۹۸)

یک سایت حکومتی با اشاره به پنهان‌کاری و بازی با جان مردم نوشت: «ما ۴۵روز است می‌گوییم کرونا ندیده‌ایم ولی عده‌ای می‌گویند دیده‌ایم و برای ۲۲بهمن نمی‌گویند. بعد می‌گویند انتخابات بود و نمی‌گویند».(روزنامه ابتکار ۳۰بهمن ۹۸)

اظهارات بی‌شرمانه مهره‌های جنایتکاری که صحنه‌های پرپرشدن جوانان را فینت و طبیعی توصیف می‌کنند، نمونهٔ دیگری از رذالت آخوندی است.

کوچک‌نمایی و عادی جلوه دادن ویروس مرگبار، آن روی سکهٔ لاپوشانی و پرپر شدن جوانان است.

خامنه‌ای: «مسأله یک مسأله گذرا است، یک چیز فوق‌العاده نیست، از این حوادث در کشور پیش می‌آید».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d735c703-f4d7-468b-9965-1c43c9b87e70"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات