728 x 90

قدرت‌نمایی پوشالی رژیم آخوندی در تله تحریم‌ها: ادعای دستگیری ۱۷نفر به اتهام جاسوسی برای آمریکا

وزارت اطلاعات رژیم آخوندی
وزارت اطلاعات رژیم آخوندی

رژیم آخوندی در تلهٔ تحریم‌های روزافزون، به‌ویژه تحریم بیت‌العنکبوت خامنه‌ای، نیازمند قدرتنمایی‌های پوشالی است.

آخوند علوی سردژخیم وزارت بدنام، همزمان با بالا گرفتن بحران کشتی‌ها در خلیج‌فارس، در یک اقدام نمایشی، از دستگیری ۱۷نفر به اتهام جاسوسی برای آمریکا و سیا خبر داد. آخوند مزبور مدعی شد: وزارت اطلاعات وارد ضد جاسوسی تهاجمی شده است!

هدف رژیم از این نمایش و تهدید دستگیر ‌شدگان به اعدام، ایجاد فضای ارعاب، در هراس از ریزشهای درونی نظام و بحرانهای فزاینده در مرحله سرنگونی است.

 

تلویزیون رژیم ـ ۳۱تیر ۹۸ در همین رابطه گفت:

وزارت اطلاعات ۱۷نفر از جاسوسان حرفه‌یی نظام سلطه را که به‌صورت سلولی و انفرادی فعالیت داشتند دستگیر کرد.

جاسوسان بازداشت شده از شاغلان مراکز حساس و حیاتی و بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی، هسته‌ای، زیرساختی نظامی و سایبری بودند که به‌صورت پیمانکار یا مشاور در این بخش‌ها فعالیت داشتند

یک فرد: من فردا می‌رسم هرات با تلفن افغانی بهتان زنگ می‌زنم جواب می‌دهید؟

یک فرد: الآن من باید چی کار کنم؟ ‌اطلاعاتیا خیلی خیلی زیاد هستند توی دوبی

آخوند علوی وزیر اطلاعات: وزارت اطلاعات وارد ضد جاسوسی تهاجمی شده.......

 

رئیس‌جمهور آمریکا روز ۳۱تیر۹۸ دعاوی رژیم در بارهٔ دستگیری جاسوسان سیا را تماماً ساختگی دانست.

دونالد ترامپ افزود: ذره‌ای حقیقت ندارد. باز هم دروغ و پروپاگاند (مانند پهپادشان که ساقط شد) از جانب یک رژیم مذهبی است که بدجور به زمین خورده و نمی‌داند چه کند. اقتصاد آنها مرده و از این هم بدتر می‌شود. رژیم ایران یک افتضاح تمام‌عیار است.

 

همچنین مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا خاطرنشان کرد: از هر کسی که این خبرها را می‌شنود،‌ می‌خواهم که توجه داشته باشند رژیم ایران سابقه طولانی در دروغ‌گویی دارد. آنها در مورد پهپادشان که از سوی ایالات متحده سرنگون شد دروغ گفتند. در چند روز گذشته در مورد این‌که نفتکش را کجا برده‌اند، دروغ می‌گویند. این ذات آیت‌الله است که به جهان دروغ بگوید. من با تردید خیلی زیادی به چیزهایی که رژیم ایران می‌گوید، نگاه می‌کنم.

پمپئو درباره آمریکایی‌هایی که در ایران در بازداشت هستند، افزود: یک فهرست طولانی از آمریکایی‌ها هستند که ما مشغول کار هستیم تا آنها را آزاد کنیم. این حکومتی است که ۴۰سال است طوری رفتار می‌کند که هیچ حاکمیت نرمال آن را انجام نمی‌دهد... به‌گروگان‌ گرفتن شهروندان کشورهای دیگر برای مقاصد سیاسی شاهد دیگری بر ذات تبهکار رژیم ایران است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5d904c18-36b8-4472-a3d4-c3ea8820eed7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات