728 x 90

قتل مهرداد سپهری در منتهای وقاحت و شقاوت به اشاره خامنه‌ای

پاسدار سلامی - خامنه‌ای - پاسدار اشتری
پاسدار سلامی - خامنه‌ای - پاسدار اشتری

منتهای وقاحت و شقاوت پس از جنایت ارتکابی به اشاره خامنه‌ای

  • پاسدار وحشی حسین سلامی، سرکرده سپاه پاسداران:
  • برخورد پلیس با اوباش بسیار پسندیده است و باید مقتدرانه ادامه یابد. هیچ انفکاکی بین سپاه و نیروی انتظامی نیست. نیروی انتظامی تجسم زیباترین معانی نظام حاکمیت است!

پاسدار سلامی، سرکرده سپاه پاسداران ۴آبان ۹۹:

در حالی که خشم و انزجار عمومی از قتل یک جوان در مشهد توسط نیروی سرکوبگر انتظامی شبکه‌های اجتماعی را تحت تأثیر خود قرار داده است، پاسدار حسین سلامی، سرکرده کل سپاه پاسداران گفت: برخورد پلیس با اوباش بسیار پسندیده و مورد قبول مردم است. باید مقتدرانه ادامه یابد.

وی پس از دیدار با پاسدار اشتری، سرکرده نیروی انتظامی گفت: هیچ انفکاکی بین سپاه و نیروی انتظامی نیست. ناجا تجسم زیباترین معانی نظام حاکمیت است!

امروز تمامی دشمنان و کشور‌های متخاصم دست به دست هم دادند تا امنیت نظام را خدشه‌دار کنند...

انصافا اقدامات نیروی انتظامی بسیار خوب است و این اقدامات باید منعکس شود!

نقش‌های حمایتی نیروی انتظامی غوغا می‌کند! و در کنار این نقش‌ها برخورد مقتدرانه با مجرمان بسیار مهم است (جوان آنلاین ۴ آبان)

  • پاسدار اشتری سرکرده نیروی انتظامی: اگر کسانی هستند در حال ناامن کردن محیطی هستند پلیس باید با آنها قاطعانه برخورد کند، رسانه‌های معاند و خارج نشین مأموریتشان برهم زدن امنیت است.
  • اگر کسانی هستند در حال عربده‌کشی پلیس رسید باید سریع تسلیم بشوند، اگر تسلیم نشدند باید بزنند.
  • همکاران بنده در پلیس فتا بیش از ۳۰۰۰ تارنما را شناسایی کردند که تشویش اذهان عمومی می‌کردند.

پاسدار اشتری، سرکرده نیروی انتظامی رژیم ۳آبان ۹۹: کار دوم آن روزهای اول در فضای مجازی خیلی متأسفانه یک سری افرادی بودند که نگران کردن مردم را یعنی صحنه‌هایی را نشان می‌دادند شایعاتی را پخش می‌کردند که مردم خیلی اضطراب داشتند خب اینها بعضاً منشاء داخلی داشت تعدادی منشأ خارجی داشت البته منشاء خارجی یک مقداری فرایند رسیدگی و برخورد سخت‌تر بود منشاء داخلی‌اش راحت‌تر بود همکاران بنده در پلیس فتا بیش از ۳۰۰۰ تارنما را شناسایی کردند که تشویش اذهان عمومی می‌کردند تمام اینها مدارکش هست تقسیم بندی کردند یک سری اینها را ما با تلفنی که به آنها زدند قبول کردند و متوقف کردند.

یک سری احضار شدند آمدند یک تعهدی دادند به پلیس که دیگر تکرار نمی‌کنند. یک سری افرادی بودند که عناد داشتند دست‌بردار نبودند و واقعاً هم باعث نگرانی مردم شده بودند بعضی از جاها تاثیرش این بود که بعضی از بیماران به سمت فوت بیشتر رفته بودند. یعنی به این قدرت رسیده بودند از نظر روحی که شاید بخشی از اثر داشته.......

اشتری: ... ... در برنامه توسعه آمده که به ازای هر ۱۰۰۰نفر ۵نفر پلیس باید باشد در بعضی از کشورها ۸نفر هست نرم آن ما پنج نفر مصوب شده ولی الآن ما دو و هشت دهم داریم یعنی حدود نصف کم داریم یعنی این تعداد نیرویی که ما الآن داریم باید ضربدر ۲ بشود نداریم مجبور میشیم فشار به همکارانم بیاید.

اشتری: تمام کمبودهایی که بوده یک مأموریت ما زمین نمانده یعنی یک جایی نیست که ما حضور نداشته باشیم هر جایی که مردم حضور دارند به یک شکلی ما حضور داریم اگر پایگاهی نداریم کلانتری و پاسگاهی نداریم یک مقر ثابتی نداریم گشت داریم اگر گشت نداریم بلافاصله با ما تماس که بگیرند ما حضور پیدا......

اشتری. البته ما گفتیم اگر کسانی هستند که گزارش بیاد در حال عربده‌کشی هستند در حال ناامن کردن یک محیطی هستند پلیس رسید باید اینها سریع تسلیم بشوند اگر تسلیم نشدند مثلاً قمه کشیدند باید با آنها برخورد کرد. اگر اسلحه کشیدند باید با آنها برخورد کنند توی صحنه با قاطعیت برخورد می‌کند...

مجری: البته اگر رسانه‌های معاند باشد آنها انتظار دارند مثلاً پلیس آنجا خواهش بکند احتمالاً درخواست بکند

اشتری: نخیر ببینید بنده این را می‌خواهم عرض بکنم حتماً ما با جدیت و با انگیزه و مقتدرانه با هر کسی که بخواهد محیط را برای مردم عزیز ما ناامن بکند امنیت مردم خط قرمز ماست ... اصلاً ما کاری نداریم پلیس همه شهروند ما هستند هیچ فرقی برای ما نمی‌کند مقتدرانه با او برخورد می‌کنید با کسی که بخواهد آرامش را از مردم بگیرد

اما وقتی گرفتیم اینها را اسیر ما هستند! باید رعایت همه چیز بشود! و البته این چرخاندن یک سری اراذل خیلی مردم استقبال کردند! و اثر هم داشت!در همین مدتی که ما برخورد با این اراذل اوباش کردیم اگر یک نظرسنجی شما انجام بدهید محبوبیت ناجا بیشتر شده!...

اشتری: مسئولان وزارت‌خارجه و خصوصاً اینترپل ما با ارتباط با سازمان اینترپل با اینترپل آن کشور رفتند همکاران ما رفتند تماس گرفتند با پلیس پلیس ان کشور با ما همکاری کرد این شخص شناسایی شد خوب ما اشراف هم داشتیم که این شخص کجا هست کدام شهر کدام محل دارد.

مجری: راجع به بقیه هم این اشراف را دارید؟

اشتری: بله تقریباً داریم حالا به غیر از اون مورد کانادایی که شما می گویید ما دوبار تا محل سکونت ایشان که خارج از شهر بود رفتیم حتی پلیس گفت جای او را نمی‌دانیم ما جا را نشان دادیم یعنی داخل کانادا در یکی از شهرها همکاران ما رفتند و گفتند توی این مثلاً شهرک روستایی محل زندگی می‌کرد خارج از مرکز شهر بود رفتند و گفتند گفتند این کار را نکردند ما آنجا دیگر نمی‌توانیم اعمال قانون بکنیم مثل کشور خودمان برویم ورود پیدا بکنیم اشراف ما خیلی خوب هست الآن در همین بحث اخیر که مدیرعامل بانکی که اشاره شد همکاران رفتند با هم همکاری کردند حالا به طریق ویدئو کنفرانسی تلفنی بعضاً ما حضور پیدا می‌کنیم می‌رویم محل را می گوییم و عجیب است خیلی از آن پلیس‌های اینترپل می‌گویند شما از کجا می‌دانید که این شخص کجا زندگی دارد می‌کند و این واقعاً قدرت اشراف پلیس است.

اشتری: من از اینجا خدمت هم جوانان عزیز این را عرض می‌کنم که مراقب باشند در فضای مجازی واقعاً با بعضی مواقع موضوعاتی برخورد می‌کنند که واقعیت آن چیزی نیست که شما متوجه می‌شوید یعنی بعضی‌ها از این افراد آسیب دیده وقتی با آنها صحبت می‌شود می‌گویند ما نمی‌دانستیم آن طرف ما چه کسی هست خودش را به‌عنوان مثلاً یک خانمی جا می‌زد در صورتی که یک آقایی بود یا بالعکس اتفاق یا مطالبی را به ما گفت که خلاف است ببینید اصلاً نمی‌توانیم اعتماد کنیم واقعاً باید مراقب بود (تلویزیون شبکه یک (رژیم) ۳آبان).

پیام خامنه‌ای به نیروی سرکوبگر انتظامی

سلام من را به همه کارکنان... ... نیروی انتظامی برسانید.

مردم عزیز ما ... ... از ابتکارات ناجا در برخورد با منکرات استقبال می‌کنند.

سیدعلی خامنه‌ای

۲۹ مهر ۱۳۹۹

سایت خامنه‌ای (رژیم) ۲۹مهر ۹۹

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/24cb0d58-f0c6-4b1d-a722-cec7125660db"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات