728 x 90

قاچاقچی خود مائیم، اعترافات محبی‌نیا عضو مجلس رژیم

مظفر محبی نیا، عضو مجلس آخوندی
مظفر محبی نیا، عضو مجلس آخوندی

مظفر محبی نیا، عضو مجلس آخوندی طی اظهاراتی در جلسه علنی مجلس رژیم با اشاره به وضعیت بحرانی معیشتی مردم و پیامدهای آن برای حاکمیت اعترافات جالبی کرد و گفت: «آن نهادهایی که گردن کلفتی می‌کنند و با قاچاق اما به نام وظیفه، اقتصاد مملکت ایران را به این روز درآوردند مسئولند برادر از خواب بیدار شو... مملکت ما الآن در موقعیت بدی است تا کی بخوابیم»

وی در اعترافاتش که توسط خبرگزاری مجلس ارتجاع موسوم به خانه ملت پخش شد هم‌چنین گفت: « بیائید محاسبه کنید، دروغ می‌گیم ما از این‌که با قاچاق مبارزه کنیم باید روند نزولی داشته باشه چرا نداره؟.... ما با قاچاق نه تنها مبارزه نکردیم بلکه قاچاقچی خود مائیم»

 

اقتصاد مملکت قاچاق است

محبی‌نیا نماینده مجلس ارتجاع روز سه‌شنبه ۲۲خرداد ۹۷ پس از مشاجره لفظی با رحیمی عضو هیأت‌رئیسه مجلس گفت: «من خدمت نمایندگان محترم عرض می‌کنم که این بحثی که آقای‌ پورابراهیمی مطرح فرمودند چرا مخالفم؟ واقعاً نمایندگان محترم جای مخالفت داره یا نه؟ حداقل بیست ساله مداوم از رهبر انقلاب گرفته، دولت، نمایندگان، نهادها در امر مبارزه با قاچاق صحبت می‌کنند دستور می‌دهند جلسه می‌گذارند اما آخر سر هم می‌آیند میگند که بزرگترین تهدید این مملکت اقتصاد مملکت قاچاق است بابا به‌خاطر خدا بیائیم ببینیم چه مشکلی ما داریم که بعد بیست سال حداقل گفتمان غالبی که در اقتصاد داریم قاچاق است هر روز بدتر میشه هر روز بدتر میشه ».

 

با قاچاق مبارزه نمی‌کنیم چون قاچاقچی مائیم

وی در ادامه اعترافاتش گفت: «مشکل مدیریته به والله مشکل مدیریته، آن نهادهایی که گردن کلفتی می‌کنند و با قاچاق، اما به نام وظیفه اقتصاد مملکت ایران را به این روز درآوردند مسئولند. برادر از خواب بیدار شو، برادر از خواب بیدار شو مملکت ما الآن در موقعیت بدی یه، تا کی بخوابیم تا کی این بازیهای پارلمانی را می‌خواهید اداره کنید ادامه بدهید؟. هی اصلاحیه، اصلاحیه قانون برنامه پنج ساله جواب نداد، قوانین مادر جواب نداد قانون مبارزه با فساد جواب نداد، قانون مبارزه با قاچاق جواب نداد، والله بالله تالله در بیرون از این پارلمان به ما می‌خندند!. به همین اندازه‌ای که دنبال ریاستیم دنبال پست این صندلیهای بیخودیم به فکر مردم باشید، دروغ می‌گید شماها دنبال حل اشتغال جوانان اید!، بیائید محاسبه کنید دروغ می‌گیم ما از این‌که با قاچاق مبارزه کنیم باید روند نزولی داشته باشه چرا نداره؟، این اختلالی که در بازار ارز به‌وجود آمد باور بفرمائید این نشان از این است که ما با قاچاق نه تنها مبارزه نکردیم بلکه قاچاقچی خود مائیم!، مگه می‌شود یک مجتهد بالا سرتون، شورای نگهبان نصف اش مجتهد در مجلس اینهمه فرزند شهید آزاده جانباز وزیر سابق وزیر لاحق دولت ادعا میکنه دولت اسلامی یک دانه شاخص اقتصادی ندارید که حداقل با استناد آن به ما بگید که در زمینه اقتصاد موفق بودیم، چه خبره؟ هی لایحه پشت لایحه اولویت پشت اولویت فوریت آدم از خودش شرم میکنه که بره بین مردم بگه که من نماینده شمام، برادران صحنه را برگردانید این کتاب عقب‌ماندگی این جامعه را ورق بزنید ببینید کجاست مشکل؟ مشکل در مدیریته

 

بیشتر بخوانید:

پیش از این نیز احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق رژیم در اظهاراتی با طعنه به سپاه پاسداران خامنه‌ای، از لفظ برادران قاچاقچی استفاده می‌کرد.

 

در حکومتی که اعضای بدن قربانیان فساد ولایت فقیه تحت عنوان قصاص قطع می‌شود، یا مردمی که بر اثر بیکاری و فقر به کار طاقت فرسای کولبری رو آورده‌اند را تحت عنوان قاچاقچی به گلوله می‌بندد، تقریباً به‌طور روزانه اخبار مربوط به موضوع فساد گسترده حکومتی، از قاچاق کالا توسط آقا زاده ها گرفته تا بنادر و اسکله‌های تحت کنترل سپاه پاسداران خامنه‌ای که کلان قاچاق میلیاردی انجام می‌دهند و هم‌چنین دزدیهای میلیاردی از سیستم بانکی توسط وابستگان و کارگزاران حکومت، حتی در نشریات و خبرگزاریهای حکومتی درج می‌شود یا در‌ جریان نزاع و مخاصمات باندهای حکومتی رو‌می‌شود. دزدی و چپاول مردم جزء لاینفک و ماهیت این رژیم پلید است و تنها با سرنگونی رژیم ولایت فقیه و استقرار حاکمیت مردم می‌توان از این چرخه رها شد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/98ec1d14-0442-46ed-a86c-9a586947ec94"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات