728 x 90

قالیباف؛ پیام ناکامی و شکست همه‌جانبه

روز یکشنبه قالیباف طبق وعده «یکشنبه میگم» به مجلس آمد و در اولین گام از تهدیدهای نظام ولایت گفت و اولین تهدید، ریزش شتابان از بدنه نظام است: «تهدیدهایی نیز در کمین نظام اسلامی است... تهدید نخست، کاهش سرمایه اجتماعی نظام است».

پاسدار فاسد و غارتگری که پرونده املاک میلیاردی و دزدی‌های نجومی او شهرهٔ آفاق است، تهدید دوم را فساد می‌خواند: «تهدید دیگر، فساد نگران‌کننده‌ای که در تاروپود ساختارهای مختلف نفوذ کرده است».

آشفتگی و نداشتن نظم اداری و ازهم‌پاشیدن شیرازه امور تهدید دیگر نظام است که قالیباف به آن اعتراف می‌کند: «هم‌چنین نظام اداری-اجرایی به‌هم ریخته کشور، تهدید دیگری است».

تلاش مأیوسانه برای انقباض، با تیز کردن تیغ سرکوب و صدور جنگ‌افروزی آخرین برگ بازی خامنه‌ای برای حفظ نظام و نجات از کابوس قیام است. به همین علت این پاسدار با لگدی به روحانی، گفت: «مجلس یازدهم، نقشه راه خود را پیام رهبر حکیم انقلاب قرار می‌دهد، تنها راه این است که الگوی مدیریت جهادی در پیش گرفته شود».

در همین پیام کوتاه به‌روشنی می‌توان به وضعیت ناپایدار نظام و موقعیت لرزان خامنه‌ای پی‌برد. بی‌جهت نیست که در اولین نطق ریاست از تهدیدهایی می‌گوید که ارکان ولایت و حاکمیت نظام را نشانه رفته است: «مواردی که برشمردیم، می‌تواند تهدیدی جدی برای حاکمیت ملّی ایران اسلامی باشد».

بدین ترتیب قالیباف در سالمرگ دجال خون‌آشام بعد از ۴۰سال بن‌بست مرگبار و بحران سرنگونی رژیم را به نمایش گذاشت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2fa9502c-93f1-461a-8d09-1d41ba46dc36"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات