728 x 90

قاضی جسی فورمن در دادگاه ناحیهٔ جنوبی نیویورک تاریخ کنفرانس مقدماتی رسیدگی به شکایتها علیه ابراهیم رئیسی را اعلام کرد

شورای ملی مقاومت - کمیسیون قضایی
شورای ملی مقاومت - کمیسیون قضایی

کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت

قاضی جسی فورمن در دادگاه ناحیهٔ جنوبی نیویورک تاریخ کنفرانس مقدماتی

رسیدگی به شکایتها علیه ابراهیم رئیسی را اعلام کرد

 

امروز قاضی جسی فورمن، قاضی دادگاه ناحیهٔ جنوبی نیویورک، تاریخ ۲۴آبان۱۴۰۱ (۱۵نوامبر۲۰۲۲) را برای کنفرانس مقدماتی رسیدگی به شکایتها در مورد ابراهیم رئیسی تعیین کرد.

قاضی به وکلای همه طرفهای شکایت اعلام کرد ساعت ۹صبح ۱۵نوامبر در یک جلسهٔ مقدماتی که طبق رویهٔ دادگاه در پرونده‌های مدنی به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود شرکت کنند.

قاضی افزوده است: به طرفین دستور داده می‌شود یک نامه مشترک و هم‌چنین طرح مدیریت و پیش بردن پرونده و مهلت پیشنهادی را که به‌عنوان یک سند به دادگاه ارائه می‌شود، ارسال کنند. نامه مشترک، باید حداکثر تا پنجشنبه هفتهٔ قبل از کنفرانس مقدماتی ارسال شود.

طرفین هم‌چنین باید از فرم پیشنهادی «طرح مدیریت پرونده مدنی و مهلت مشخص شده توسط دادگاه» تبعیت کنند که طبق آن می‌توان هر موضوع ذیربط حقوقی را در کنفرانس بررسی کرد.

قاضی خاطرنشان کرده است: «نامه مشترک نباید از پنج صفحه تجاوز کند و بایستی اطلاعات ضروری را در بندهای جداگانه ارائه کند».

قاضی از وکلای دریافت کننده دستورالعمل خواسته است فوراً با ابلاغ یک نسخه از دستور دادگاه «به وکیل سایر طرفهای شکایت که هنوز حضور نیافته‌اند، اطلاع دهند». اگر از هویت وکیل طرف مقابل (ابراهیم رئیسی) اطلاعی در دست نیست، وکیل دریافت کننده دستور حاضر «فوراً یک نسخه از این دستور و قوانین و رویه‌های دادگاه را برای شخص طرف مقابل (ابراهیم رئیسی) ارسال کند».

 

شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون قضایی

۲۸ مرداد ۱۴۰۱

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2e7715d5-cb99-4401-8ace-4ab589d36405"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات