728 x 90

قاسم سلیمانی خون‌ریزترین نماد امپراتوری ولایت فقیه

پایان امپراطوری
پایان امپراطوری

در بامداد جمعه ۱۳دی ۹۸ دو خودروی حامل پاسدار قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس و ابومهدی مهندس معاون سرکرده حشدالشعبی و همراهان آنها پس از خروج از فرودگاه بغداد مورد حمله هوایی آمریکا قرار گرفتند و تمامی سرنشینان دو خودرو به هلاکت رسیدند.

هلاکت قاسم سلیمانی به‌عنوان نفر ۲رژیم در سرکوب و صدور تروریسم، حکومت آخوندی را سراپا در وحشت و ماتم فرو برد. به‌دنبال آن خامنه‌ای برای نخستین‌بار سراسیمه در جلسه شورای امنیت نظام آخوندی شرکت کرد.

متعاقباً شورای عالی امنیت رژیم طی بیانیه‌ای هلاکت قاسم سلیمانی را «ضایعه بزرگی برای جهان اسلام» توصیف کرد. محافل سیاسی منطقه‌ای و بین‌المللی هلاکت قاسم سلیمانی را یک «نقطه عطف» در معادلات منطقه‌ای و ضربه‌ای کمرشکن و جبران‌ناپذیر برای رژیم آخوندی توصیف کردند.

 

 

سلیمانی خون‌ریزترین نماد امپراطوری ولایت فقیه

سلیمانی خون‌ریزترین نماد امپراطوری ولایت فقیه

فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران، یعنی ارکانی که نظام ولایت فقیه روی آن سوار است روی دو پا بنا شده و حرکت می‌کند:

  • سرکوب در داخل (سرکوب در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، سرکوب اقلیت های مذهبی و.....)
  • صدور ارتجاع(بنیادگرایی) و تروریسم به خارج

صدور بنیادگرایی برپایه خصوصیت نظام ولایت فقیه یعنی داعیه «صدور انقلاب!» به جهان که حاکمیت را براساس مذهب و نه براساس مرزهای جغرافیایی تعریف میکند تئوریزه کرده است. در بیان سیاسی صدور بنیادگرایی، صدوربحران، جنگ طلبی، صدور تروریسیم که رژیم به آن «صدور انقلاب» می نامد؛ برای پیشبرد استراتژی «ام‌القرای اسلامی» است.

سرکوب داخلی و صدور تروریسم مکمل یکدیگر و سرکوب به صدور ارتجاع متکی است. شروع جنگ خانمانسوز هشت ساله ایران و عراق که خمینی آن را موهبت الهی نامید برای سرپوش اختناق بود. هم‌چنانکه سالیان پس از پایان جنگ هنوز صلح با عراق امضا نشد چون صلح با ماهیت ولایت فقیه در تعارض است.

هلاکت پاسدار قاسم سلیمانی به دلایل مختلف یک ضربه مهلک و جبران‌ناپذیر برپایه های  رژیم ولایت فقیه است. زیرا قاسم سلیمانی ماشین ترور و جنگ‌افروزی و صدور بنیادگرایی این نظام آخوندی را پیش می‌برد.

مرگ سلیمانی شکست و مرگ استراتژی«ام‌القرای جهان اسلام» ولایت فقیه است.

 

 

  نقش سپاه تروریستی قدس در حفظ نظام آخوندی

نیروی قدس یا «سپاه قدس» یکی از نیروهای چهارگانه سپاه پاسداران که در اواخر جنگ ایران و عراق درسال ۱۳۷۶ تأسیس شد. طبق مرامنامه این نیرو مسئولیت فعالیت‌های نظامی برون‌مرزی را برعهده دارد. سرکردگی این باند جنایتکار تا ۱۳۷۶ با پاسدار احمد وحیدی و پس از بریدگی و ریزش او جلاد قاسم سلیمانی این مسئولیت را عهده دار شد. 

در نظام ولایت‌ فقیه، سپاه پاسداران به‌عنوان بازوی اصلی «سرکوب» و «صدور‌تروریسم» است که  این  نقش به‌ویژه برعهده نیروی‌تروریستی قدس گذاشته شده است تا نفوذ و دخالت رژیم آخوندی را به‌طور نهادینه شده در کشورهای منطقه، از عراق تا سوریه و از یمن تا لبنان و حتی کشورهای آفریقایی، اجرایی و عملیاتی می‌کند.

رد پای خونین این باند مسلح را در نه تنها در سرکوب کردستان و حملات وحشیانه به اشرف ولیبرتی و....می‌توان دید بلکه بلکه اثر انگشت ترور این نیرو در کشورهای منطقه(لبنان، سوریه، عراق و .....) تا اروپا و آمریکای جنوبی و حتی آفریقا نیز وجود دارد

تعدادی از عملیات سپاه و نیروی تروریستی قدس عبارتند از:

  • حمله تروریستی در سال ۱۹۸۳ در بیروت
  • حمله تروریستی به منازل هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران درپاکستان ۱۹۷۸ (خرداد۶۶ )
  • حمله تروریستی۱۹۹۴ درآرژانتین (انفجار آمیا)
  • حمله تروریستی سال ۱۹۹۶  درعربستان (برج‌های خبر)
  • عملیات و کشتار کور تروریستی سال ۲۰۰۶ در عراق
  • قتل عام ۵۲ مجاهد خلق در قرارگاه اشرف- عراق۱۰شهریور۱۳۹۲ (سپتامبر۲۰۱۳ )    
  • عملیات موشک باران قرارگاههای مجاهدین در عراق در دفعات متعدد همراه با ترورهای بیشمار(با کامیون‌های انفجاری و موشک‌باران لیبرتی....)
  • حمله تروریستی سال ۲۰۱۸ در کوی سنجق کردستان عراق
  • کشتار مردم سوریه با بکارگیری بشکه‌های انفجاری، فسفری و شیمیایی
  • تلاش برای بمب‌گذاری در گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس در سال ۱۳۹۷
  • اقدام ناکام برای بمب‌گذاری درگردهمایی مجاهدین در آلبانی که به اخراج سفیر آخوندها از آلبانی منجر شد(۱۳۹۷)

سلیمانی خونریزترین نماد امپراطوری ولایت فقیه

پاسدار سلیمانی از سال ۱۳۷۶ سرکرده نیروی‌تروریستی قدس و عامل اصلی پیشبرد همه توطئه‌های رژیم در منطقه بوده است. اما نقش وی تنها به سرکردگی نیروی قدس محدود نبود. بلکه به عنوان مهم‌ترین و کلیدی‌ترین عنصر پیشبرد خط جنگ افروزانه خامنه‌ای و سیاست صدور تروریسم و بنیادگرایی و نماد امپراطوری ولی فقیه بود.

پاسدار رحیم صفوی از نقش سلیمانی جنایتکار در پیشبرد خط صدور ارتجاع تحت نام «جبهه مقاومت» گفت: «سلیمانی محصول دفاع مقدس و سپاه پاسداران و محصول تربیت ولایت فقیه بود؛ او یک فرد نبود یک جریان برحق و انقلابی در کل منطقه و جهان اسلام بوده و آرمان ایشان نیز آرمان انقلاب اسلامی بود. سردار سلیمانی، شهید جبهه مقاومت اسلامی است.(خبرگزاری حکومتی ایسنا، رژیم ۱۹دی ۹۸)

خامنه‌ای سفاک پلید در سوز از دست دادن قصاب نظامش و نقش کلیدی او گفت: «کارهایش این شجاعت و تدبیر توأمان فقط در میدان نظامی نبود در میدان سیاست هم همین جور بود بنده بارها به دوستانی که در عرصه سیاسی فعال هستند اینرا می گفتم رفتار او و کارهای او را در عرصه سیاست هم شجاع بود هم با تدبیر بود سخنش اثرگذار بود قانع کننده بود».(تلویزیون شبکه خبررژیم،۱۸ دی ۹۸)

جواد ظریف از نقش سلیمانی به‌عنوان نفر دوم نظام در تصمیم‌گیری‌ها مهم گفت: «تقریباً سفری نبود که به مسکو بروم و قبلش با قاسم سلیمانی هماهنگی نکنم. در مذاکرات سوریه وقتی که من به ژنو می‌رفتم یا بروکسل می‌رفتم یا گروه آستانه، همیشه ما با سردار سلیمانی مشورت تنگاتنگ داشتیم».(تلویزیون شبکه رژیم۱۳ دی ۹۸ )

سلیمانی مبتکر و طراح بشکه‌های انفجاری و سلاح شیمایی برعلیه مردم سوریه و مسؤل کشتار۵۰۰ هزار سوری جهت حفظ بشار اسد است. او با خون‌ریزی و سرکوب مردم ایران، لبنان، سوریه، عراق و یمن نام‌دارترین جنایتکار جنگی در قرن بیست و یکم است که از این بابت شایسته لقب قهرمان قصاب خامنه‌ای و خونریزترین نماد امپراطوری ولایت فقیه می‌باشد.

جلادی که در شکاف بی‌عملی جامعه جهانی و سیاست کثیف و ضد مردمی مماشات با خونریزی حفظ نظام ولایت فقیه را تامین می‌کرد.

جلادی که بالاخره بر اثر فعالیتهای بی‌دریغ و مستمر مقاومت ایران نهایتا  در روز ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ توسط وزارت‌خارجه آمریکا به‌عنوان فرمانده یک باند تروریستی لیست‌گذاری شد.

 

اعتراف سرکردگان رژیم از نقش بی‌جایگزینی سلیمانی

نقش قاسم سلیمانی بعنوان نفر دوم نظام آخوندی را می‌توان در توصیفات سردمداران هر دو باند رژیم که  نسبت به او مطرح کرده‌اند، دید.

آخوند حسن روحانی در جریان دیدار با خانواده قاسم سلیمانی از نقش بی‌جایگزین او در پیشبرد امر سرکوب و جنگ گفت: «جای خالی سردار سلیمانی به‌راحتی پر نمی‌شود چرا که او نه تنها یک فرمانده جنگی و طراح عملیات‌های بزرگ بود بلکه یک سیاستمدار و استراتژیست بی‌نظیر و با استعدادی بود».(سایت انتخاب ۱۴دی ۹۸ )

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی در پیام خود نوشت که جبهه حکومت آخوندی در منطقه از هلاکت قاسم سلیمانی «داغدار» است.

پاسدارشمخانی گفت: «سلیمانی و ابومهدی‌المهندس ثمره و نماد اراده مستحکم و غیر قابل خدشه مقاومت در برابر ظالمان و زورگویان بودند.(سایت انتخاب،رژیم ۱۵ دی ۹۸ )

آخوند احمد خاتمی در جمعه بازار تهران ۱۳ دیماه ۹۸ گفت: «من معتقد هستم از داغهای سنگینی که بر قلب ولایت وارد شده همین داغ حاج قاسم سلیمانی هست».

آخوند علم‌الهدی در نمایش جمعه مشهد ۱۳ دیماه ۹۸ گفت:« داغ قاسم سلیمانی بر قلب خامنه‌ای خیلی سنگین آمد و دل او آزرده شد».

 

 کارنامه خونبار قصاب خونریز قاسم سلیمانی

قاسم سلیمانی در۲۰ اسفند سال ۱۳۳۵ (۱۱ مارس ۱۹۵۷) در روستای کوهستانی و دور افتاده قنات نمک، شهرستان رابر در استان کرمان به دنیا آمد. او در سال ۱۳۵۳، به‌عنوان پیمانکار در سازمان آب کرمان آغاز به کار کرد.


آغاز جلادی، عضویت در سپاه پاسداران

وی پس از پیروزی انقلاب ضدسلطنتی در سال ۱۳۵۷به عضویت مجموعه «سپاه افتخاری» کرمان درآمد. و خیلی زود از کادرهای اصلی این نیروی سرکوبگر شد. پاسدار قاسم سلیمانی از جمله اولین پاسدارانی بود که برای سرکوب هموطنان کرد توسط خمینی، به مهاباد اعزام شد و در سرکوبگری به چنان حدی رسید که به‌محض بازگشت از مهاباد به سرکردگی پادگان قدس سپاه در کرمان منصوب می‌شود.


قاسم سلیمانی در جنگ ایران و عراق

با شروع جنگ ضدمیهنی با عراق، سلیمانی چندین گردان از سپاهیان کرمان را آموزش می‌دهد و به جبهه‌های جنوب اعزام می‌کند و کمی بعد، خود در رأس یک گروهان به سوسنگرد اعزام می‌شود. در ابتدای جنگ به فرماندهی یکی از تیپ‌های لشگر ۴۱ ضد ثارالله کرمان رسید. سپس در جنگ ارتقا درجه گرفت و فرمانده لشگر ۴۱ مکانیزه ضد ثارالله شد.

 

قاسم سلیمانی و انحصار تولید و توزیع مواد مخدر

پس از آتش‌بس با عراق، سپاه پاسداران برای تأمین هزینه‌های عملیات برون مرزی به قصد صدور ارتجاع به کشورهای همسایه انحصار قاچاق مواد مخدر را تحت عنوان مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در دست گرفت. قاسم سلیمانی تا هنگام انتصاب به سرکردگی نیروی قدس سرنخهای تولید و توزیع مواد مخدر را از افغانستان تا کشورهای منطقه و آفریقا، اروپا و آمریکا را به عهده داشت.

 

سرکردگی نیروی تروریستی قدس
از سال ۱۳۷۶ با فرمان خامنه‌ای به سرکردگی نیروی تروریستی قدس منصوب و در ۴ آبان ۸۹ به ازای پیشبرد خط ولایت فقیه، به درجه سرلشکری رسید.

 

گوشه ای از سابقه خونبار

-کشتار مجاهدین در عملیات فروغ جاویدان

- شرکت در سرکوب مردم و دانشجویان ۱۸ تیر ۱۳۷۸ و سرکوب معترضان

 ـ نقش داشتن در طرح ترور سفیر عربستان

ـ نقش در افغانستان و به آشوب کشاندن این کشور

ـ دخالت در یمن و سرکوب مردم این کشور

ـ همکاری با نیروهای امنیتی سوریه و سرکوب مخالفان بشار اسد

+ـ طراح قتل عام اشرف

ـ نقش در حمله به تأسیسات نفتی عربستان – آرامکو

ـ نقش در سرکوب اعتراضات مردم لبنان با کمک حزب الشیطان

ـ نقش در کشتار بیش از ۱۵۰۰ نفردر قیام آبان ۹۸

ـ دخالت در امور عراق و قتل و کشتار خونین مردم و جوانان این کشور

 

اقدامات بین‌المللی علیه سلیمانی جنایتکار

سابقه سیاه پاسدار قاسم سلیمانی در مجامع جهانی فقط به مهر ۱۳۹۰ و افشا شدن نقش او در طرح ترور سفیر عربستان محدود نیست.

قطعنامه ملل ‌متحد در(مارس ۲۰۰۷) اسفند ۸۵ قاسم سلیمانی را در یک لیست مراقبتی از مقامات ایرانی که با برنامه هسته‌ای کشور مرتبط هستند قرار داد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در (اکبتر۲۰۰۷ ) مهر ۸۶ از نیروی تروریستی قدس به‌عنوان حامی طالبان، حزب‌الله، حماس و سایر سازمانهای تروریستی نام برد.

رئیس‌جمهور ایالات متحده، باراک اوباما، در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ نام قاسم سلیمانی را به فهرست افراد تحریم شده از سوی ایالات متحده وارد کرد.

رزنامه رسمی اتحادیه اروپا در ۳ تیر ۱۳۹۰ گزارش کرد که کشورهای عضو این اتحادیه قاسم سلیمانی را به‌خاطر سرکوب خشونت‌آمیز مردم سوری توسط حکومت سوریه و سپاه قدس تحریم کردند.

روز دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ سپاه پاسداران توسط وزارت خارجه آمریکا در لیست سیاه تروریستی آن کشور طبقه بندی شد.

سپاه پاسداران از سوی دولت‌های مختلف به انجام عملیات تروریستی در هند، گرجستان، عربستان، آرژانتین، کویت، لبنان و چند کشور دیگر متهم شد. (سایت دویچه وله فارسی ۳۰ جولای ۲۰۱۲ ).

دولت کانادا در دسامبر ۲۰۱۲، نیروی قدس سپاه پاسداران را در فهرست گروه‌های «تروریستی» قرار داد. همچنین، در سال ۲۰۱۸، براساس گزارش خبرگزاری رسمی عربی سعودی «سپا»، آمریکا، سعودی، بحرین، قطر، امارات متحده عربی، کویت و عمان علاوه بر سپاه پاسداران ایران، ۹ نفر از جمله قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را در لیست «تروریسم» قرار دادند.

 

مرگ یک استراتژی

با هلاکت قاسم سلیمانی عمق استراتژی ولی فقیه در عراق و منطقه ضربه جدی خورد و به‌طور کیفی ضعیف شد. مرگ سلیمانی نه فقط به‌عنوان از بین رفتن یک جنایتکار، بلکه شاخص فرو ریختن هیمنه سپاه پاسداران و استراتژی تجاوز در منطقه است.

با هلاکت قاسم سلیمانی رژیم در برابر امواج خروشان قیام در ایران، عراق و لبنان شکننده‌تر و ضربه پذیرتر خواهد بود و این ضربه‌ای کمرشکن و جبران‌ناپذیر برای رژیم آخوندی است. زیرا حذف او قیام را تسریع و سرنگونی رژیم را سرعت می‌بخشد.

خانم مریم رجوی، رییس جمهور برگزیده مقاومت، در رابطه با هلاکت  این مهره جنایتکار خامنه‌ای گفت:

 «هلاکت قاسم سلیمانی و سرکرده بسیج ضدمردمی عراق ضربه جبران ناپذیر به رژیم آخوندی است و زمان خلع ید از پاسداران در منطقه فرا رسیده است و با هلاکت او چرخ‌های سرنگونی رژیم آخوندها هر چه سریعتر به حرکت در می‌آید...»

 «..به‌این‌ترتیب عراق که پس از جنگ توسط آمریکا در سینی طلایی تقدیم رژیم آخوندی شده بود، از یوغ فاشیسم دینی آزاد می‌شود و زمان پیروزی قیام مردم عراق برای رهایی از اشغالگری رژیم ایران فرا رسیده است... و سرنگونی رژیم آخوندی در چشم‌انداز قرار گرفته است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f25c05a1-c993-4e16-ae88-a6205ce41a2f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات