728 x 90

«قاسم سلیمانی» تاجر خون و جلاد ولایت فقیه (۲)

خامنه ای در سوک سلیمانی
خامنه ای در سوک سلیمانی

پس از هلاکت قاسم سلیمانی ناظران سیاسی هلاکت او را یک نقطه‌عطف در معادلات منطقه‌یی و ضربه‌ای کمرشکن و جبران‌ناپذیر برای رژیم آخوندی توصیف کردند.

از طرفی پس از هلاکت قاسم سلیمانی رسانه‌های رژیم از او با عنوان قلب و روح نظام و... یاد کردند. زیرا سرکردهٔ نیروی تروریستی قدس با ویژگیهای سبعیت تمام، وحشیگری، درندگی و تجاوزکاری‌اش عامل اصلی پیشبرد توطئه‌های رژیم در منطقه بود و به عبارتی عمق استراتژی نظام در قاسم سلیمانی سمبلیزه می‌شد.

 

اقتدار نظام به بهای گرسنگی و نان قسطی برای مردم

نقش قاسم سلیمانی تنها کشتن مردم بی‌دفاع مردم سوریه، عراق، لبنان و... . نبود، بلکه در غارت و چپاول سرمایه‌های مردم ایران مثل سایر آخوندها نقش جدی داشت. خامنه‌ای و سلیمانی سرمایه‌های مردم ایران را صرف تروریستها و مزدوران منطقه‌یی‌شان می‌کنند اما مردم ایران باید نان قسطی بخرند.

محمود الزهار از اعضای حماس از خاطره خود با قاسم سلیمانی گفت: «اولین بار سال۲۰۰۶ به تهران در دیدار خود با محمود احمدی‌نژاد درخواست کمک مالی داشت که احمدی‌نژاد او را به قاسم سلیمانی ارجاع داد. حاج قاسم در فرودگاه ۲۲میلیون دلار در چمدان به ما تحویل داد. البته قرار بود مبلغ بیشتری پرداخت شود اما ما ۹نفر بودیم و نمی‌توانستیم بیش از این بار حمل کنیم چون هر چمدان ۴۰کیلو گنجایش داشت» (شبکه عرب زبان العالم رژیم- ۸دی۹۹).

حسن نصرالله سرکرده حزب‌الشیطان لبنان، به شبکه عربی المیادین گفت: «که گروه وی اکنون دو برابر بیشتر از یک سال قبل موشکهای هدایت‌شونده دارد» (آسوشیتدپرس ـ ۷دی ۹۹).

حسن نصرالله: «قاسم سلیمانی برای حمایت لجیستیک از گروه‌های فلسطینی هیچ خط قرمزی قائل نبود و در رساندن موشکهای کورنت به مقاومت فلسطین در غزه نقش داشت»، «در سال۱۳۸۵ بعد از جنگ ۳۳روزه ۲۰۰هزار خانه خراب شد و بلافاصله حاج قاسم و برادران طرح اسکان را پیشنهاد کردند» (شبکه المیادین ـ۸دی).

هم‌چنین احمد عبدالهادی، نماینده حماس در لبنان گفت: «قاسم سلیمانی شخصاً از نوار غزه بازدید کرده بود و "نقش مؤثری در طراحی نقشه تونل‌های زیرزمینی" این باریکه داشت»(همان منبع).

این خاصه‌خرجی‌های خامنه‌ای در حالی است که از سال۱۳۸۸ و در قیامهای دی ۹۶ و آبان ۹۸مردم ایران با سر دادن شعار«نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران»تأکید کرده‌اند که مخالف هزینه کردن پول مردم ایران برای نیروهای تحت حمایت آخوندها در غزه و دیگر نقاط جهان شدند.

 

قاسم سلیمانی...

 

هزینه سرمایه‌های ایران برای حفظ دیکتاتور سوریه به فرمان خامنه‌ای

در سالگرد هلاکت سلیمانی سردمداران و سرکردگان ارتش و سپاه تحت‌امر خامنه‌ای به ارسال مخفیانه سلاح مهمات و نیروهای ارتش رژیم به عراق و حمایت از بشار اسد در جنگ با مردم سوریه به کرات اعتراف کردند.

پاسدار رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت خامنه‌ای:«شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در کنار هم، برادری دو کشور و ملت را تثبیت کرد به‌عنوان یک برادر خوب به دولت و ملت عراق کمک خواهیم کرد» (خبرگزاری فارس ـ رژیم ۱۱ دی۹۹).

صفار هرندی عضو مجمع مصلحت نظام آخوندی: (قاسم سلیمانی) برای هزینه‌های زندگی‌اش خیلی وقت‌ها کم می‌آورد. شما ببینید یک آدمی که ایشان منابع ارزی در اختیارش بود به‌دلیل این‌که بیرون کار داشت می‌کرد باید ارز مثلا هزینه می‌کرد آدمی که پول اینجور اوورت تو دست و بالش باشد، بعد زندگی شخصی خودش گاهی وقت ها مختل میشه» (شبکه دو رژیم ـ ۱۰ دی۹۹).

پاسدار چهارباغی:«من اولین باری که توی سوریه حاج قاسم رو دیدم آذرماه ۱۳۹۱ بود... مقام معظم رهبری به سردار سلیمانی فرمود که برو بشار اسد رو حفظ کن. مأموریت سردار سلیمانی این بود که توی سوریه نگذاره دولت بشار اسد ساقط بشه» (شبکه یک رژیم ـ۱۲ دی۹۹).

 

شرکت ارتش تحت‌امر خامنه‌ای به دستور قاسم سلیمانی در سوریه و عراق

اعتراف سرتیپ بسیجی پوردستان رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش تحت‌امر خامنه‌ای:

«یک سری ظرفیتهایی در کشور وجود داشت که می‌توانست بیاید، خب سپاه طبیعتاً به‌عنوان یک نیروی عمده پشتیبان سپاه قدس بود، در وهله اول پشتیبانی لجستیکی ارتش عهده‌دار شد یعنی هواپیماهای کارگو ارتش آمدند و مهمات و نفرات را از تهران به سوریه منتقل می‌کردند، به دمشق منتقل می‌کردند... .

بخش زیادی از این امکانات آمادی یعنی مهمات در کالیبرهای مختلف، کالیبر سبک کالیبر سنگین و انواع موشکها، آر پی جی ۷، اس پی جی ۹، موشکهای ۱۰۷میلیمتری، کاتیوشا توسط نیروی زمینی تأمین می‌شد، ما روزانه چندین تریلی مهمات بارگیری می‌کردیم یک بخشی را می‌آوردیم در فرودگاه توسط هواپیماها بارگیری می‌شد می‌رفت دمشق، یک بخشی را می‌آوردیم در مرزهای خسروی و جاهای دیگر تریلیهای عراق می‌آمدند بارگیری می‌کردند، امکانات لجستیکی به ارتش وارد می‌کرد» (تلویزیون شبکه پنج رژیم ـ ۱۲دی۹۹).

 

اعتراف پاسدار نقدی به هزینه ۱۷میلیارد دلاری در منطقه

پاسدار بسیجی محمدرضا نقدی: «امروز ما خیلی راحت می‌گوییم که رفتیم سوریه جنگیدیم مدافع حرم هستیم آن روزها فضایی بود که نمی‌توانستیم بگوییم مدافع حرم شهدایی که از آنجا می‌آمدند در دوره‌های اول اصلاً می‌گفتند در مناطق غرب شهید شدند... نزدیک به ۱۷میلیارد دلار تمام هزینه‌هایی که از دیپلماسی گرفته تا کار فرهنگی گرفته تا به کار دفاعی گرفته تا کار امنیتی گرفته همه اینها خرج داشته » (شبکه یک رژیم ـ ۱۳ دی۹۹).

البته پاسدار جنایتکار با این توضیح می‌خواهد عدد اصلی پولی که از سفره‌های مردم به کام مزدوران سوری رفت را بپوشاند. پیش‌تر حشمت‌الله فلاحت‌پیشه عضو سابق مجلس آخوندی به صراحت گفت:

«تکرار می‌کنم ما شاید ۲۰ تا ۳۰میلیارد دلار به سوریه پول دادیم و باید از سوریه پس بگیریم. پول این ملت آنجا هزینه شده است» (سایت فرارو ـ ۳۱اردیبهشت۹۹).

 

اعتراف دختر ابومهدی‌المهندس، حمله به قرارگاه حبیب مجاهدین در عراق

به گزارش خبرگزاری حکومتی فارس،«منار جعفر»دختر«ابومهدی المهندس»معاون«الحشدالشعبی»عراق در سالروز به هلاکت پدرش و قاسم سلیمانی به شبکه المیادین گفت:

«... حاج قاسم با ما بسیار مهربان بود. ایشان ما را دختران برادرم خطاب می‌کرد. بابا هم در قبال حاج قاسم بسیار بسیار مخلص بود... جای اصلی سلیمانی خانه ابومهدی المهندس بود... بیشتر اوقات که به عراق می‌آمد، بابا از او استقبال و در نهایت خودش او را بدرقه می‌کرد... ابومهدی به‌عنوان مسئولی عراقی احساس مسئولیت می‌کرد مبنی بر این‌که آنکسی که باید حاج قاسم را همراهی کند و نقاط مختلف یا مسیر را تأمین امنیت می‌کرد، خودش باید باشد... بدون پشتیبانی از جانب جمهوری اسلامی ایران و بدون آن که تیم‌هایی از حزب‌الله لبنان پشتیبانی کنند اصلاً اگر حمایت جمهوری اسلامی نمی‌بود الحشدالشعبی شکل نمی‌گرفت و توسعه نمی‌یافت... حمله به پایگاه«حبیب»که وابسته به سازمان مجاهدین خلق در عراق بود نیز از جمله اقدامات ایشان بود. اواخر دهه۹۰ (قرن گذشته) به رهبری بدر رسید و از آنجا روابط مستقیم ایشان با حاج قاسم سلیمانی آغاز شد» (خبرگزاری فارس ـ ۱۳دی۹۹).

نیروی تروریستی قدس با هدف جنگ‌افروزی و تروریسم در خدمت امنیت نظام، از هیچ جنایتی فروگذار نکرده است. این نیروی شیطانی علاوه بر کشتار کودکان و مردم بی‌دفاع در سوریه و عراق و... در عملیات‌های دیگری با مزدوران برون‌مرزی رژیم از جمله سپاه بدر وابسته به سپاه پاسداران، بسیاری را به خاک و خون کشیده است.

بخشی از این عملیاتها که در هماهنگی و پشتیبانی وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران انجام شد عبارت است از:

  • انجام چندین عملیات آدم‌ربایی و هواپیما ربایی در دههٔ ۶۰
  • حمله تروریستی به منازل هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران در پاکستان ۱۹۷۸ (خرداد۶۶)
  • مرداد ۱۳۶۶ (۳۱ ژوئن۱۹۸۷) ـ کشتار زائران بیگناه در مکه یکی از ننگین‌ترین جنایت‌های تروریستی سپاه پاسداران به فرمان خمینی.
  • حمله تروریستی۱۹۹۴ در آرژانتین (انفجار آمیا).
  • حمله تروریستی سال۱۹۹۶ در عربستان (برج‌های خبر)
  • عملیات و کشتار کور تروریستی سال۲۰۰۶ در عراق.
  • ترور دهها شخصیت و مخالف ایرانی در خارج از کشور.
  • حمله به قرارگاه اشرف محل استقرار مجاهدین دیاله ـ عراق در ۶ و ۷ مرداد۸۸ و ۱۹فروردین ۹۱
  • عملیات موشک‌باران قرارگاههای مجاهدین در عراق همراه با ترورهای بیشمار.
  • حمله تروریستی سال۲۰۱۸ در کوی سنجق کردستان عراق.
  • طراحی و مشارکت با حزب‌الشیطان در قتل رفیق حریری رئیس جمهور لبنان
  • ۱۳۹۷تلاش برای بمب‌گذاری در گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس که اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم و عضو سپاه قدس دستگیر شد.

کارنامه پاسدار سلیمانی

 

«پایان»

بیشتر بخوانید:

«قاسم سلیمانی»تاجر خون و جلاد ولایت فقیه (۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0e328be3-0387-49ba-8910-7d87e60404ff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات