728 x 90

فوتبال در چنگال پاسداران خامنه‌ای و باندهای غارتگر حکومتی

باشگاههای فوتبال
باشگاههای فوتبال

عرصه و زمینه‌ای در ایران زمین نیست که رژیم آخوندی چنگالهای سرکوب و غارتش که سپاه جهل و جنایت باشد را در آنها فرو نکرده باشد. یکی از این عرصه‌ها، ورزش فوتبال است

خامنه‌ای به این وسیله هم غارتگری را پیش می‌برد و هم تلاش می‌کند از طریق نهاد سپاه و سایر نهادهای سرکوبگرش تیمهای فوتبال را تحت کنترل بگیرد تا با پیش بردن سیاست‌های سرکوبگرانه‌اش به خیال خود امکان حرکتهای اعتراضی که ورزشگاهها و تماشاگران زمینه مناسبی برای بروز آنهاست را کنترل کند

 

تیم های فوتبال لیگ برتر

چندی پیش با افشای نقش سپاه ضدمردمی در تیم سایپا نوک کوه یخی به نمایش درآمد که بیانگر دخالت‌های گسترده سپاه پاسداران و عوامل خامنه‌ای در فوتبال ایران است. در زیر بخشی از این وضعیت را مرور می‌کنیم.

تیم سایپا

نام مصطفی مدبر به‌عنوان مدیرعامل این تیم در شبکه‌های اینترنتی منتشر شده است. اما در جریان افشاگری که علی دایی (مربی وقت تیم) طی روزهای اخیر انجام داد مشخص شد که نام اصلی این مزدور «غفور درجزی دولق» همان سردار درجزی است. این پاسدار جنایتکار در چندین عملیات تروریستی برون‌مرزی سپاه مانند ترور محمد حسین نقدی نماینده شورای ملی مقاومت در ایتالیا و قتل عبدالرحمان قاسملو در اتریش مستقیماً دست داشته است.

سؤال این است که این پاسدار تروریستها در مناصب فوتبال کشور چه می‌کنند؟

سپاه پاسداران از طریق بازنشستگان یا بازخرید شدگانش و یا تغییر نام این مدیران چنگال اهریمنی‌اش را در فوتبال ایران فرو کرده است. به نمونه‌های بعدی هم دقت کنید:

 

تیم تراکتورسازی تبریز و ماشین‌سازی تبریز

تیم تراکتور سازی تبریز تا سال ۱۳۹۷مستقیماً توسط سپاه ضدعاشورای آذربایجان شرقی کنترل می‌شد. در سال ۹۷برای به‌اصطلاح خصوصی سازی، این تیم را به فردی به نام محمدرضا زنوزی مطلق واگذار کردند. بنا‌ به گزارشهایی که در اینترنت قابل دسترسی است وی در سال ۱۳۸۴از سپاه پاسداران بازخرید شده است. او یکی از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد است و صاحب دهها شرکت و هولدینگ بزرگ می‌باشد. جالب توجه این‌که مالک تیم ماشین‌سازی تبریز نیز همین فرد می‌باشد.

 

تیم پرسپولیس:

دو تیم اصلی لیک برتر ایران مستقیماًً توسط دولت آخوند روحانی کنترل می‌شوند. مدیرعامل کنونی تیم پرسپولیس فردی به نام ایرج عرب است. وی پیش از این سرپرست اداره کل حراست وزارت ورزش و جوانان بوده که وظیفه‌اش سرکوب و جاسوسی است.

هر چند مدتهاست رژیم به نام خصوصی‌سازی قصد سپردن این تیم را دارد اما به‌دلیل حساسیتهای این تیم هنوز نتوانسته است این اقدام را انجام بدهد.

 

تیم استقلال

تیم استقلال نیز مانند پرسپولیس مستقیماً توسط دولت آخوند روحانی و زیر نظر وزارت ورزش کنترل می‌شود و فردی به نام امیرحسین فتحی از مقامات سابق شهرداری تهران که محل چپاول مقامات رژیم است کنترل می‌شود.

 

تیم فولاد خوزستان

این تیم متعلق به شرکت فولاد اهواز است. شرکت فولاد اهواز متعلق به بانک ملی ایران می‌باشد.

بانک ملی ایران نیز جزو بانک‌هایی است که پشتیبانی برنامه اتمی رژیم را دنبال می‌کند و توسط کشورهای اروپایی و آمریکا بارها مورد تحریم قرار گرفته است. رژیم آخوندی با واسطه قرار دادن شرکتهای خصوصی در پشت صحنه این تیم را کنترل می‌کند.

 

سوابق سایر باشگاه ها

در پیگیری شناسایی دهها مدیرعامل و مالک سایر باشگاه‌های فوتبال نیز به جایی نخواهید رسید. بسیاری از آنها فاقد بیوگرافی و یا سوابق روشنی هستند و ای بسا شماری از آنها پاسدار تروریستهای تغییر نام یافته‌ای هستند که در قالب نامی گمنام در پی پیشبرد خطوط سرکوبگرانه خامنه‌ای در ورزش فوتبال هستند.

هر یک از باشگاه‌های دیگر فوتبال نیز متعلق به شرکتهای بزرگی مانند صنعت نفت آبادان(تیم صنعت نفت آبادان)، شرکت شهرخودرو(تیم پدیده شهرخودرو)، شرکت فولاد مبارکه اصفهان(تیم سپاهان)، ذوب آهن اصفهان (تیم ذوب آهن)، ایران خودرو (تیم پیکان)، نساجی مازنداران (تیم نساجی مازندران)، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس(تیم پارس جنوبی) و... می‌باشند. این شرکتها نیز عمدتاً متعلق به عوامل سپاه یا بنیادهای وابسته به خامنه‌ای هستند و از این طریق سیاست‌های ضد ورزشی رژیم را دنبال می‌کنند.

 

مهار قیام

خامنه‌ای از طریق ارگانهای ویژه‌اش و به‌خصوص سپاه پاسداران به‌دنبال این است که فضای ورزشی جوانان نه تنها به دور از فضای اعتراضی مردم باشد، بلکه با استفاده از تجمع های ورزشی امکان تزریق شعارهای تفرقه افکنانه و ضدمردمی را دنبال می‌کند.

یکی از برجسته‌ترین نمودهای این کار سردادن شعارها علیه ملیتهای ترک و فارس و... است. واقعیت این است که این شعارها مستقیماً توسط همین ارگانهای خامنه‌ای طراحی و به محیط‌های ورزشی کشانده می‌شود تا با به انحراف کشاندن مردم آنها را از فضای اعتراضی جامعه به‌ دور کند.

 

هوشیاری و مقابله جوانان

با شناخت و افشای نقش سپاه پاسداران و ارگانهای ویژه خامنه‌ای باید بدانیم که تازه این همه ماجرا نیست. نکات فوق تنها گوشه‌ای از سیاست آخوندهای حاکم است که از ورزش نیز برای مقابله با خیزشهای مردمی سوءاستفاده می‌کنند.

جوانان و ورزشکاران باید با فهم دقیق این اقدامات از یک طرف دست به افشای این سیاست ضدمردمی رژیم بزنند و از طرف دیگر در شرایطی که آخوندهای حاکم در سراشیب سرنگونی قرار گرفته‌اند با استفاده از تجمع در محیط‌های ورزشی صدای اعتراض بلند کرده و سراپای این حکومت فاسد را افشا کنند. دوران دجالیت و سرکوب خامنه‌ای و سپاه پاسداران به‌ویژه در شرایطی که این ارگان ضدمردمی لیست‌گذاری شده است رو به پایان است و تمامی جوانان ورزشکار و آزاده باید به رویارویی با این اقدامات آخوندها قدعلم کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ad1dbc4f-db8b-40a4-a032-f83265443e24"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات