728 x 90

فلفلهای دلمه‌ای بازگشت خورده از روسیه در جنوب تهران توزیع شود

فلفلهای دلمه‌ای بازگشت خورده از روسیه
فلفلهای دلمه‌ای بازگشت خورده از روسیه

بر اساس ویدیویی که به‌تازگی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، گفته می‌شود بخشی از فلفل‌های دلمه‌ای بازگشت‌خورده از روسیه قرار است بین محرومان جنوب غرب تهران توزیع شود.

این در حالی است که در افکار عمومی درباره سمی بودن این محصولات با سؤالات زیادی مواجه شده است.

گفته می‌شود این محصولات به‌دلیل سم زیاد غیرقابل استفاده و سرطان‌زا هستند که رژیم آخوندی در حال توزیع آنها بین مردم است.

سرکردگان رژیم سمی بودن فلفل‌های دلمه‌ای را رد می‌کنند و می‌گویند مشکل در تفاوت نوع سموم تأیید شده در هر کشور است.

با این حال رئیس انجمن واردکنندگان سم و کود می‌گوید که بیش از یک‌پنجم سموم وارداتی ایران پرخطر است، و می‌تواند در صورت استفاده نامناسب سلامتی محصول را تحت تأثیر قرار دهد.

کشاورزان می‌گویند که مسئولان از نوع سموم مورد تأیید در روسیه مطلع بوده اما اطلاع‌رسانی نکرده‌اند.

امری که می تواند مشکلات جدی سلامتی برای آنها به همراه داشته باشد.

حسین شریعتمداری نماینده خامنه ای در کیهان در واکنش به انتشار این خبر می گوید اینها همه آثار غربزدگی است! چرا در زمان دولت اصلاحات چنین اخباری منتشر نمی شد؟!

شگفت آنکه صرف نظر از دعوای جناح های سیاسی، جان شهروندان و ملت ایران در این میان فاقد ارزش است که سردمداران آخوندی و دولتمردان استفاده بیش از حد از سموم و کودهای شیمیایی سرطان زا را در حد دعوای جناحی تقلیل می دهند.

پاک فطرت یکی از نمایندگان مجلس ارتجاع هم در واکنش به انتشار خبر برگشت خوردن محصولات کشاورزی کشور به دلیل استفاده از سموم خطرناک در تولیدات کشاورزی گفت: چرا باید از کشورهای همسایه مطلع شویم که تولیداتمان استاندارد نیست؟
این نماینده مجلس ارتجاع با اعتراض به وزیر بهداشت با بیان آنکه مسببین و مقصرین افزایش مبتلایان به سرطان و بیماری ها مسئولان رژیم هستند بیان داشت: چرا اجازه می‌دهید بیش از حد از سموم غیراستاندارد در اقلام خوراکی استفاده کنند؟

این نماینده مجلس همچنین خطاب به وزیر صنعت و معدن و تجارت و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: چرا تحریم‌ها را بهانه می کنید و بازار را رها کرده‌اید و اجازه می‌دهید عده‌ای جیب مردم را خالی کنند؟

در این میان اظهارات رئیس انجمن واردکننده سم و کود کشاورزی حکایت از آن دارد که ۲۳ درصد سموم مورد استفاده در صنعت کشاورزی کشور پرخطر است.

این کارشناس واردکننده سم و کود شیمیایی به کشور می گوید: سهم سموم نسل جدید از بازار کشورمان ۵ تا ۷ درصد است؛ این سهم باید ۴۰ تا ۵۰ درصد باشد تا محصولات کشاورزی برگشت نخورد.(خبرگزاری حکومتی ایمنا ۶دی)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/75b94c48-3446-4e2b-b6cd-1c9027a039c8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات