728 x 90

فلج رو به گسترش خامنه‌ای

فلج رو به گسترش دستگاههای حکومتی دیکتاتوری حاکم بر ایران مهم‌ترین عارضه‌ای است که اینک خامنه‌ای با آن روبه‌روست.

خبرگزاری رویتر ۲۸تیر گفت: دو کشتی باری (رژیم) ایران چند هفته است به‌علت تحریم‌های آمریکا، در برزیل زمین‌گیر شده و قادر به سوخت‌گیری و بازگشت به ایران نیستند.

پیش‌تر خبر بازداشت کشتی‌های دیگر خامنه‌ای در جبل‌الطارق، مصر و عربستان به علل مشابه یا دست داشتن در قاچاق دریایی منتشر شده بود.

یک روز پیش از این، مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را تصویب کرد که به موجب آن دسترسی به داراییهای ایران در بانک لوکزامبورگ برای پرداخت غرامت به خانواده‌های قربانیان بمب‌گذاری سال۱۹۸۳در مقر تفنگداران دریایی آمریکا در بیروت، ممکن می‌شود.

 

از سوی دیگر خبرگزاری رویتر گزارش داد وزارت خزانه‌داری آمریکا ۵شخص و ۷شرکت مرتبط با برنامه اتمی و موضوعات تکثیری ایران را مورد تحریم قرار داد.

همچنین سایت خزانه‌داری آمریکا هم اعلام کرد: اداره کنترل داراییهای خارجی(OFAC) در خزانه‌داری آمریکا اشخاص و نهادهایی را روز پنجشنبه هدف قرار داد که در ایران، چین و بلژیک مستقر بوده و به‌عنوان یک شبکه تهیه و تجهیز برای شرکت تکنولوژی سانتریفوژ ایران (TESA) عمل می‌کرده‌اند.

به این ترتیب روند متوقف کردن فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران به‌رغم تمامی تقلاهایش، پیش رفته و خامنه‌ای را به یک فلج رو به گسترش مبتلا می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/20553098-5b7c-4246-8a2e-d6703ec63904"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات