728 x 90

فلاحت پیشه: مجلس هر چه بیشتر به آخر خود نزدیک شد، مورد بازی قرار گرفت

فلاحت پیشه، رئیس سابق کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس ارتجاع
فلاحت پیشه، رئیس سابق کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس ارتجاع

 

فلاحت پیشه، رئیس سابق کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس ارتجاع، علی لاریجانی را متهم کرد که در قضیهٔ افزایش قیمت بنزین، مجلس را دور زده است.

فلاحت‌پیشه که اظهاراتش در روزنامهٔ حکومتی همدلی (۲۰ آذر) منعکس شده، با بیان این‌که در جلسات غیرعلنی به جای شفافیت، نمایندگان را دور می‌زدند، گفت: «مجلس هر چه بیشتر به آخر خود نزدیک شد، مورد بازی قرار گرفت و متأسفانه هیات رئیسه در این موضوع صاحب نقش بودند که البته باید پاسخگو باشند».

فلاحت‌پیشه افزود: آخرین مورد آن افزایش قیمت بنزین بود که مجلس مخالفت و سه بار رأی‌گیری کرد اما به‌رغم این موضوع رئیس مجلس خلاف نظر مجلس رأی داد و در جلسات غیرعلنی به جای این‌که برای نمایندگان شفافیت صورت بگیرد بیشتر آنها را دور می‌زدند».

این عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آخوندی سپس با اشاره تلویحی به این‌که درآمد ناشی از افزایش قیمت بنزین چپاول می‌شود، گفت: «افزایش قیمت بنزین و فروش مازاد مصرف کشور،‌ حداقل روزی ۲۰۰میلیارد تومان درآمد دولت را افزایش داده است که با درآمد هر روز می‌شود یک مشکل اقتصادی کشور را حل کرد، به‌شرطی که شفافیت صورت بگیرد و این پول صرف جا‌های دیگر نشود. هر کسی در هر جایی تصمیم می‌گیرد و پولی از کشور جایی هزینه می‌شود، خودش هم باید پاسخگوی آن باشد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e5e089da-4a0e-4b7c-82df-ba2646ca79a7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات