728 x 90

فعالیت کانون‌های شورشی مجاهدین در شهرهای ایران گزارش از تهران، خوی، میاندوآب، سبزوار، سمنان، مشهد، لردگان، زنجان، اصفهان، رشت، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قزوین، لاهیجان و اندیمشک

فعالیت کانونهای شورشی مجاهدین در شهرهای ایران
فعالیت کانونهای شورشی مجاهدین در شهرهای ایران

گزارشی از فعالیت کانون‌های شورشی مجاهدین خلق ایران برای شکستن طلسم اختناق و سرکوب در شهرهای میهن اسیر، پاکسازی میهن از نمادهای منحوس آخوندی - دیوارنویسی و پخش تراکت و پوستر

به‌آتش کشیدن بنر خامنه‌ای جلاد و خمینی دجال در تهران

اعضای کانون شورشی ۵۰۰ تهران طی یک عملیات ضداختناق که در تاریخ ششم اسفند ماه ۹۷ یک بنر تبلیغات دجالگرانه رژیم آخوندی را که حاوی تصاویر خمینی دجال سارق انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران و جانشین جلادش خامنه‌ای بود را به آتش کشیده پخشی از شهر را از لوث این پلیدی پاکسازی کردند.

 

به‌آتش کشیدن بنر تبلیغات دجالگرانه دهه فجر آخوندی در خوی

اعضای کانون شورشی ۹۷۰ خوی بنر تبلیغات دجالگرانه آخوندها که حاوی تصاویر خمین دجال و خامنه‌ای خونریز بود را به آتش کشیدند. اعضای کانون شورشی هنگام اجرای این عمل انقلابی در پنجم اسفندماه جاری جمله‌ای از مسعود رجوی با مضمون «مصدق مظهر اراده سیاسی یک ملت مستقل آزاد بود» را برافراشتند.

 

 

آتش زدن بنر خمینی و خامنه‌ای ملعون در میاندوآب

اعضای کانون شورشی مجاهد شهید آرام گفتاری در میاندو آب نیز یکی از نمادهای حکومت آخوندی را طی عملیات انقلابی خود به آتش کشیدند. اعضای این کانون شورشی با شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی بنر تبلیغات دجالگرانه دهه زجر رژیم آخوندی که حاوی تصاویر منحوس خامنه‌ای و خمینی دجال بود را در تاریخ چهارم اسفند ۱۳۹۷ منهدم کردند .

 

به‌آتش کشیدن بنر خامنه‌ای ملعون در مشهد

اعضای کانون شورشی ۱۲۵ مشهد یکی از بنرهای تبلیغات دجالگرانه رژیم آخوندی با تصویر منحوس خامنه‌ای را به آتش کشیدند. این عملیات انقلابی با شعار آتش جواب آتش – مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی در تاریخ پنجم اسفندماه جاری منهدم شد.

 

آتش زدن پایگاه بسیج ضدمردمی در سمنان

اعضای کانون شورشی مجاهد شهید قاسم رضوانی در سمنان طی یک عملیات انقلابی ورودی یکی از مراکز سرکوب موسوم به پایگاه مقاومت بسیج را در تاریخ چهارم اسفند ۱۳۹۷ به آتش کشیدند.

 

 

آتش زدن پایگاه بسیج ضدمردمی در سبزوار

اعضای کانون شورشی ۹۵۹ سبزوار نیز طی یک عملیات انقلابی که در تاریخ پنجم اسفند ماه جاری یکی از مراکز سرکوب در رژیم آخوندی موسوم به پایگاه مقاومت بسیج شهدای هویزه را با شعار ارتش آزادیبخش در راه است به آتش کشیدند.

 

آتش زدن بیلبورد منحوس خامنه‌ای در خوی

اعضای کانون شورشی ۹۵۱ خوی نیز طی یک عملیات انقلابی بیلبورد بزرگ ولی‌فقیه ارتجاع، خامنه‌ای را با شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی - آتش جواب آتش در تاریخ پنجم بهمن ۱۳۹۷ به آتش کشیدند.

 

دیوارنویسی و شعارنویسی در اماکن مختلف تهران، سمنان و لردگان

اعضای کانون‌های شورشی همچنین اقدام به:

دیوارنویسی شعار مرگ بر خامنه‌ای در اماکن مختلف تهران

تخریب بنر تبلیغات آخوندی در سمنان

دیوارنویسی شعارهای مرگ بر خامنه‌ای - مرگ بر دیکتاتور در لردگان

شعارنویسی مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی – خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست در اماکن مختلف تهران کردند.

 

نصب پوستر مریم رجوی در رشت و شیراز و شعارنویسی در تهران و اهواز

اعضای کانون‌های شورشی ۹۱۳ در رشت پوسترهای مریم رجوی با زیر نویس می‌توان و باید رژیم ولایت فقیه را سرنگون کرد را در این شهر گیلان نصب کردند.

در شیراز نیز اعضای کانون شورشی ۷۰۰ پوسترهایی از مریم رجوی و مسعود رجوی و تراکت درود بر رجوی مرگ بر خامنه‌ای را پخش کردند.

در اهواز نیز تراکت خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست پخش شد.

همچنین در تهران شعارهای خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست – درود بر رجوی - مرگ بر خامنه‌ای – مرگ بر سپاه لعنتی و... در اماکن مختلف توسط اعضای کانون‌های شورشی درشت نویسی شد.

 

دیوارنویسی و پخش تراکت در لردگان، کرمانشاه، خرم‌آباد، اصفهان، قزوین، لاهیجان، اندیمشک و زنجان

دیوارنویسی شعارهای مرگ بر خامنه‌ای – مرگ بر دیکتاتور در لردگان.

در کرمانشاه نیز کانون‌های شورشی تراکتهایی با مضمون مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی آتش جواب آتش را پخش کردند. اعضای کانون‌های شورشی همچنین شعار مرگ بر خامنه‌ای را در اماکن مختلف دیوارنویسی کردند.

در خرم‌آباد، لاهیجان و اندیمشک نیز شعار ایران مریم رجوی توسط اعضای کانون‌های شورشی دیوارنویسی شد.

اعضای کانون‌های شورشی در اصفهان، قزوین و زنجان نیز شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی را دیوارنویسی کردند.

 

بیشتر بخوانید:

ایران – کانون‌های شورشی مجاهدین نمادهای رژیم آخوندی را در مشهد، شهرک پرند تهران، شهرری، کرمانشاه، خرم‌آباد، ماکو، نیشابور، خوزستان و تهران به آتش کشیدند

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/38a673df-4a6a-4b26-8526-6581cc636f04"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات