728 x 90

فعالیت کانون‌های شورشی مجاهدین به‌ مناسبت ۸مارس در ایران – گزارش از ارومیه، شیراز، آبادان، همدان، کرج، سنندج، اصفهان، کرمان، شهرکرد، بابل، اهواز، سمنان، زاهدان، ساری، تهران، خرم‌آباد، لاهیجان، مشهد، خوزستان، ایلام و کرمانشاه

فعالیت کانونهای شورشی مجاهدین بمناسبت ۸ مارس در ایران
فعالیت کانونهای شورشی مجاهدین بمناسبت ۸ مارس در ایران

گزارشی از فعالیت کانون‌های شورشی مجاهدین خلق ایران به‌ مناسبت ۸مارس، روز جهانی زن، در شهرهای میهن:

می‌توان و باید آزادی ایران‌زمین را به‌دست آورد، فعالیت در ارومیه، شیراز، آبادان، همدان، کرج، سنندج و اصفهان

اعضای کانون‌های شورشی در ارومیه با نصب تراکتهای «زنان برانداز می‌توان و باید – مریم رجوی: می‌توان و باید آزادی ایران‌زمین را به‌دست آورد» ۸ مارس را گرامی داشتند.

در شیراز نیز اعضای کانون شورشی ۶۶۷ به‌ مناسبت ۸ مارس تراکتهایی به زبان فارسی و انگلیسی نصب کردند از جمله تراکت «مریم رجوی: زنان ایران در خط مقدم نبرد با بنیادگرایی نقش آفرینی کرده‌اند».

اعضای یکی از کانون‌های شورشی آبادان نیز به‌ مناسبت روز جهانی زن تراکتهای «مریم رجوی: نه حجاب اجباری نه دین اجباری نه حکومت اجباری – آخوندهای فاسد با قیام زنان ایران جارو خواهند شد – فریاد زن ایرانی مقاومت تمام‌عیار آری سازش و تسلیم هرگز» را به زبانهای فارسی و انگلیسی نصب کردند.

در همدان و کرج نیز اعضای کانون‌های شورشی با نصب تراکتهای «مریم رجوی: نه دین اجباری نه حجاب اجباری نه حکومت اجباری – ۸مارس روز جهانی زن بر همه زنان و به‌طور خاص بر شما خانم مریم رجوی مبارک» این روز را تبریک گفتند.

در سنندج، اصفهان و شیراز نیز شعارهای «ایران مریم مریم ایران – مریم رجوی: نه دین اجباری نه حجاب اجباری نه حکومت اجباری – مریم رجوی: می‌توان و باید رژیم ولایت فقیه را سرنگون کرد»توسط اعضای کانون‌های شورشی دیوارنویسی شد.

 

 

زنان ایران در خط مقدم نبرد با بنیادگرایی، فعالیت در کرمان، شهرکرد، بابل، اهواز، سمنان، زاهدان، ساری، تهران، خرم‌آباد، اصفهان و لاهیجان

اعضای کانون شورشی ۹۸۷ کرمان تراکت «مریم رجوی: آخوندهای فاسد با قیام زنان ایران جارو خواهند شد» را به‌ مناسبت ۸مارس برافراشتند.

در شهرکرد نیز تراکتهای حاوی تصویر و جمله‌های «مریم رجوی: من یک آرزو دارم هرکس آزاد باشد که پوشش و راه و رسم زندگیش را خودش انتخاب کند و زنان در همه امور از جمله رهبری جامعه از حقوق برابر با مردان برخودار باشند – نه به دین اجباری نه به پوشش اجباری نه به حکومت اجباری می‌توان و باید» توسط یکی از اعضای کانون‌های شورشی به‌ مناسبت ۸ مارس برافراشته شد.

تراکتهای «اکنون نوبت زنان است که علیه تمامی اشکال ستم بپا خیزند – نه حجاب اجباری نه دین اجباری نه حکومت اجباری» توسط اعضای کانون‌های شورشی در بابل برافراشته شد.

در اهواز نیز اعضای کانون شورشی مریم قدسی مآب به‌ مناسبت ۸ مارس، تراکت نه به دین اجباری نه به پوشش اجباری نه به حکومت اجباری را به زبان انگلیسی برافراشته کردند.

اعضای کانون شورشی ۹۸۷ سمنان نیز تراکتی که در آن از برنامه ۱۰ ماده‌ای مریم رجوی برای ایران آزاد فردا حمایت کرده بودند را به‌ مناسبت روز جهانی زن برافراشتند.

در زاهدان نیز یکی از زنان عضو کانون شورشی ضمن بلند کردن تراکتی که بر آن نوشته شده بود «سلام و درود بر مریم رجوی – انتخاب ما زنان برای آزادی و دموکراسی مریم رجوی است – ما همیشه با تو هستیم رجوی – زنان مجاهد بلوچ» گفت: درود بر رجوی ما همیشه با شما هستیم.

در ساری، تهران، خرم‌آباد، اصفهان، اهواز و لاهیجان نیز اعضای کانون‌های شورشی با بلند کردن تراکتهایی حاوی جملات مریم رجوی مانند «آخوندهای فاسد با قیام زنان ایران جارو خواهند شد – زنان قیام‌کننده که در بسیاری از صحنه‌ها پیشتاز بودند مایه افتخار ایران و ایرانی شدند – زنان ایرانی قدرت تغییر رژیم ملاها را دارند...» به زبانهای فارسی و انگلیسی روز جهانی زن را گرامی‌داشتند.

 

 

آخوندهای فاسد با قیام زنان ایران جارو خواهند شد، فعالیت در مشهد، خوزستان، تهران، کرمان، ایلام

اعضای کانون شورشی ۷۱۰ تهران به‌ مناسبت ۸ مارس اقدام به نصب پوسترهایی از مریم رجوی با زیر نویس نه حجاب اجباری نه دین اجباری نه حکومت اجباری کرند.

اعضای کانون‌های شورشی در مشهد و خوزستان به‌ مناسبت ۸ مارس روز جهانی زن تراکتهای « آخوندهای فاسد با قیام زنان ایران جارو خواهند شد – زنده باد مریم رجوی – مریم رجوی: اکنون نوبت زنان است که علیه تمامی اشکال ستم بپاخیزند» را در اماکن مختلف برافراشتند.

در کرمان نیز اعضای کانون‌های شورشی این شهر با نصب پوسترهای مریم رجوی با زیر نویس دموکراسی آزادی با مریم رجوی ۸ مارس روز جهانی زن را گرامی‌داشتند.

اعضای کانون‌های شورشی در ایلام نیز هشتم مارس را با نصب پوسترهای مریم رجوی با زیر نویس می‌توان و باید رژیم ولایت فقیه را سرنگون کرد – نه حجاب اجباری نه دین اجباری و نه حکومت اجباری گرامی داشتند.

همچنین اعضای کانون‌های شورشی در اماکن مختلف تهران و مشهد در گرامی‌داشت ۸ مارس اقدام به نصب پوسترهایی از مریم رجوی کردند.

 

 

مقاومت آری سازش و تسلیم هرگز، فعالیت در تهران، کرمانشاه و شیراز

اعضای کانون‌های شورشی تهران به‌ مناسبت روز جهانی زن تراکتهایی از جملات مریم رجوی مانند «آخوندهای فاسد با قیام زنان ایران جارو خواهند شد – می‌توان و باید رژیم ولایت فقیه را سرنگون کرد – نه حجاب اجباری نه دین اجباری نه حکومت اجباری – فریاد زن ایرانی مقاومت آری سازش و تسلیم هرگز – اکنون نوبت زنان است که علیه تمامی اشکال ستم بپاخیزند – می‌توان و باید بساط رعب و وحشت آخوندها را درهم شکست» را در اماکن مختلف پایتخت نصب کردند.

اعضای کانون شورشی قاصدک کرمانشاه نیز در تاریخ هفدهم اسفندماه مصادف با ۸ مارس، با دیوارنویسی شعار درود بر رجوی و شیر زنان ارتش آزادیبخش ملی ایران و نصب پوستر مریم رجوی، بر روی یکی از دربهای پادگان پدافند هوایی سپاه پاسداران رژیم در جاده بیستون به کرمانشاه موسوم به مالک اشتر، روز جهانی زن را تبریک گفتند.

یکی از زنان عضو کانون‌های شورشی شیراز نیز با بلند کردن تراکت ۸ مارس روز جهانی زن گرامی باد – می‌توان و باید، قسمتی از یکی از سخنرانیهای مریم رجوی را به این صورت قرائت کرد: هویت زن ایرانی در این چهل سال مبارزه و قیام علیه تمامیت رژیم پلید آخوندی تعریف و ثبت گردیده در خیابان‌ها پیشاپیش صفوف قیام، در زندانها الگوی ایستادگی، و در صفوف ارتش آزادی و کانون‌های شورشی، سراسر رزم و پیکار.

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/79c7d156-b7e8-4414-a30f-9d37496a3b8d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات