728 x 90

فعالیت کانونهای شورشی و شوراهای مقاومت در شهرهای ایران

شهرهای ایران - فعالیت کانونهای شورشی و شوراهای انقلاب
شهرهای ایران - فعالیت کانونهای شورشی و شوراهای انقلاب

پیامهای همراهی هموطنان و اعضای کانونهای شورشی با قیام و آرمان سرنگونی رژیم پلید ولایت فقیه که در سخنرانی مریم رجوی سمبلیزه شد، در شهرهای مختلف میهن اسیر به اشکال مختلف ادامه دارد.

 

فعالیت کانونهای شورشی در تهران

یکی از اعضای کانون شورشی ۳۵۷در تهران در پیامی گفت: « بعد از دیدن برنامه گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس که یک قدرت‌نمایی بزرگ بود، به ندای خانم رجوی حاضر می‌گویم و برای تشکیل کانونهای شورشی در هر شهر آماده هستم و خطاب به دشمن می‌گویم خامنه‌ای چشمت کور این یکی را ما بردیم، به این وسیله تشکیل کانون شورشی ۳۵۷را اعلام می‌کنم، به امید پیروزی نهایی، تهران، تیرماه ۹۷»

عضو کانون شورشی دیگری در تهران اقدام به نصب پوسترهای مریم رجوی کرد و ضمن پیامی گفت: « مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی تیرماه ۹۷تهران».

عضو دیگری از کانونهای شورشی با بلند کردن تراکتی گفت: « آلترناتیو ما شورای ملی مقاومت ایران، مرگ بر خامنه‌ای، درود بر ارتش آزادیبخش و تمام کانونهای شورشی در سراسر ایران»

فعالیتهای کانونهای شورشی در تهران

 

کانون شورشی دیگری در تهران اقدام به دیوارنویسی شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر مجاهدین خلق کرد در نزدیکی خیابان ۱۷شهریور کرد و ضمن قرائت شعار دیوارنویسی شده و اعلام محل گفت: « مرگ بر اصل ولایت فقیه، درود بر مجاهدین خلق ایران، درود بر مریم رجوی».

همچنین عضو کانون شورشی دیگری نیز اقدام به نصب تراکتهایی از سخنان مریم رجوی « هر ثانیه با قیام باشیم، و سرنگونی رژیم حتمی است ایران آزاد می‌شود، و قیام با کانونهای شورشی، قیام تا سرنگونی

دیوارنویسی و نصب تراکت سخنان مریم رجوی در تهران

 

فعالیت کانونهای شورشی در رشت

عضو دیگری از کانونهای شورشی در رشت ضمن نصب تراکت گفت: «کانونهای شورشی نوک پیکان قیام و سرنگونی هستند، ما کانونهای شورشی رشت حاضر حاضر حاضر خودمان را اعلام می‌کنیم و هر چه سریع‌تر خواهر مریم را به رشت خواهیم آورد».

اعضای کانونهای شورشی رشت همچنین اقدام به نصب تراکتهایی از سخنان مریم رجوی کردند. جملات « کانونهای شورشی را گسترش دهید – هر ثانیه با قیام باشیم – سرنگونی با قیام آفرینان و کانونهای شورشی» بر تراکتهای نصب شده دیده می‌شد.

فعالیت کانونهای شورشی در رشت

 

فعالیت کانونهای شورشی در میانه، شیراز و سمنان

عضو دیگری از کانونهای شورشی در میانه اقدام به دیوارنویسی سخنان مریم رجوی کرد. در فیلم ارسالی این کانون شورشی شعار « سرنگونی رژیم حتمی است» بر روی دیوار به چشم می‌خورد.

اعضای یکی از کانونهای شورشی شیراز نیز اقدام به دیوارنویسی کردند. در فیلم ارسالی آنها شعار « ایران آزاد خواهد شد» که از جملات مریم رجوی در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران بود، بر دیوار نقش بسته است.

کانونهای شورشی در سمنان نیز اقدام به نصب تراکتهایی از جملات مریم رجوی کردند. بر تراکتهای نصب شده این عبارت ها به چشم می‌خورد « کانونهای شورشی نوک پیکان قیام و سرنگونی هستند - سرنگونی و برپایی یک ایران آزاد برعهده ما مردم است - سرنگونی رژیم آخوندی کانون شورشی و ارتش آزادی می‌خواهد – سرنگونی رژیم حتمی است ایران آزاد می‌شود».

دیوارنویسی و پخش تراکت در سمنان میانه و شیراز.

 

فعالیت کانونهای شورشی در یاسوج

اعضای کانون شورشی در یاسوج اقدام به نصب پوسترهایی از مریم رجوی در اماکن مختلف این شهر کردند.

نصب پوسترهای مریم رجوی در یاسوج

 

فعالیت کانونهای شورشی در کرج و گرگان

یکی از کانونهای شورشی در کرج اقدام به پخش تراکت مریم رجوی: سرنگونی رژیم حتمی است، ایران آزاد می‌شود کرده و ضمن ارسال فیلم آن بر مریم رجوی درود فرستاد.

در گرگان نیز کانونهای شورشی اقدام به دیوار نویس کردند. در فیلم ارسالی شعار سرنگونی رژیم آخوندی کانون شورشی و ارتش آزادی می‌خواهد دیده می‌شود.

نصب تراکت و دیوارنویسی در کرج و گرگان

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1bad1c38-2ff9-44d0-b97c-de633fedacb6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات