728 x 90

فعالیت کانون شورش و قیام- ۱۹خرداد۱۴۰۰

آموزش برای کانونهای شورشی

فعالیت کانون شورش و قیام
فعالیت کانون شورش و قیام

فعالیت کانون شورش و قیام- ۱۹خرداد۱۴۰۰

 

 

در کرمانشاه شورشگران این شهر پوستری از تصویر مسعود رجوی روی دیوار نصب کردن که این جملات روی اون به چشم می‌خورد: مسعود رجوی: مؤسسان پنجم ارتش آزادیبخش ملی از روز ۳۰ خرداد ۱۴۰۰را اعلام می‌کنم حرف فرزندان ایران با خلیفه ارتجاع یک جمله است: ما زن و مرد جنگیم بجنگ تا بجنگیم.

در کرج و شیراز جوانان شورشی بنرهایی با تصویر مسعود رجوی روی دیوار نصب کردن. روی این بنرها نوشته شده بود: مسعود رجوی: مؤسسان پنجم ارتش آزادیبخش ملی از روز ۳۰ خرداد ۱۴۰۰را اعلام می‌کنم.

بسیار از جوانان شورشی و کانونها در شهرهایی مانند آبادان، ساری، گرگان، تهران، امیدیه، کرمان، بهبهان، شاهین شهر، تبریز، رشت و شهرهای دیگر پیام حاضر حاضر و ثبت‌نام در مؤسسان پنجم ارتش آزادیبخش ملی را با صدای خودشان ارسال کردن.

در شهریار کانون شورشی ۹۱۲ بساط نمایش انتخابات خامنه‌ای رو با به آتش کشیدن بنرهای تبلیغاتی رئیسی بر هم زد.

در سیرجان کانون شورشی ۸۸۶ طی عملیاتی پایگاه بسیج سرکوبگر سپاه رو به آتش کشید.

در نیک‌شهر کانون شورشی ۳۹۰ همزمان با به آتش کشیدن پایگاه بسیج شعار می‌داد: درود بر برادر مسعود رجوی برای اعلام مؤسسان پنجم برادر اسمم را بنویس. حاضر حاضر. درود بر کانون‌های شورشی. ما زن و مرد جنگیم. بجنگ تا بجنگیم. مرگ بر خامنه‌ای جنایتکار

در آستارا یک کانون شورشی مسلح همراه با شلیک شعار داد: برادر مسعود اسم مرا برای مؤسسان پنجم بنویس حاضر حاضر حاضر فرمانده آماده

در چابهار هم یکی از کانون‌های شورشی با شلیک سلاحش پیام حاضر حاضر خود را برای عضویت در مؤسسان پنجم اعلام کرد و گفت: دمکراسی آزادی با مریم رجوی و مسعود رجوی حاضر حاضر حاضر

در اصفهان در نقاط مختلف شهر جوانان شورشی اقدام به نصب بنرهایی با تصاویر مسعود رجوی کردن که از جمله روی این بنرها نوشته شده بود: حرف فرزندان ایران با خلیفه ارتجاع فقط یک جمله است ما زن و مرد جنگیم بجنگ تا بجنگیم.

پیام حاضر حاضر جوانان شورشی از خواهران و برادرانمان، همراه و همزمان با عملیات‌های آنها و شلیک سلاحهایشان در روزهای گذشته از جمله در یزد، کرمان، ایرانشهر، قائمشهر، کازرون، دزفول، بابل و بسیاری شهرهای دیگر استمرار داشت آنها پیام می‌دادند که برادر مسعود اسم مرا هم در مؤسسان پنجم بنویس.

در شهرقدس تهران کانون شورشی ۴۰۰ تصویر منحوس خامنه‌ای رو آتش زد.

در نجف آباد کانون شورشی ۲۵۵ طی عملیاتی تصاویر منحوس خمینی و خامنه‌ای و بساط نمایش انتخاباتی رژیم رو به آتش کشید.

در شهر خمین کانون شورشی ۵۸۹ تصویر قاسم سلیمانی جلاد رو آتش زد.

در گچساران کانون شورشی ۱۱۵ طی تهاجم به بسیج ضدفرهنگی این شهر، این محل تزویر و فریبکاری رو آتش زد.

در سبزوار کانون شورشی ۵۲۰ و در یاسوج کانون شورشی ۲۴۰ تصاویر قاسم سلیمانی جلاد رو به آتش کشیدن.

در هشتپر طوالش جوانان شورشی در نقاط مختلف شهر بنرهایی از تصاویر مریم و مسعود رجوی نصب کردن که روی اونها نوشته شده بود: مسعود رجوی قیام آتشین مردم ایران پایان کار ولایت فقیه و سارقان و غاصبان حاکمیت ملی ایران است و مریم رجوی: تحریم سراسری انتخابات رژیم توسط مردم ایران پاسخ به کشتار ۱۵۰۰ شهید به خون خفته آبان است.

هم‌چنین در تهران، بهبهان، همدان، شیراز، کرمانشاه، ساری، کازرون، شاهین‌شهر، اهواز و جهرم جوان شورشی با نصب تراکت و شعارنویسی روی دیوارهای شهر پیام تحریم نمایش انتخابات و رأی سرنگونی مردم ایران به حاکمیت آخوندها رو به میان مردم بردند.

در تهران کانون شورشی ۳۰۲ طی عملیاتی پایگاه بسیج سپاه ضدامام حسن عسگری رو به آتش کشید.

در اصفهان کانون شورشی ۱۱۲ پایگاه بسیج سرکوبگر سپاه موسوم به چهارده معصوم رو طی تهاجمی به این محل آتش زد.

در اهواز کانون شورشی ۹۲۱ کمیته غارت و چپاول خمینی ملعون رو به آتش کشید باز هم در اهواز کانون شورشی ۴۲۱ تصویر قاسم سلیمانی جلاد رو آتش زد.

در ساوه کانون شورشی ۸۸۸ دفتر کانون مداحان و تبلیغات ضداسلامی رو به آتش کشید.

در تهران کانون شورشی ۶۷۰ طی عملیاتی بنرهایی از تصاویر منحوس خمینی و خامنه‌ای و قاسم سلیمانی رو آتش زد.

در سبزوار کانون شورشی ۴۴۵ مرکز بسیج ضددانش‌آموزی در یکی از مناطق این شهر رو به آتش کشید.

در لاهیجان کانون شورشی ۱۲۹ در همدان کانون شورشی ۲۳۵ و در کرمان کانون شورشی ۲۷۷ تصاویر منحوس خمینی و خامنه‌ای و قاسم سلیمانی رو به آتش کشیدند.

در رباط کریم کانون شورشی ۴۰۰ در تهاجمی به پایگاه بسیج سپاه ضدسیدالشهدا این مرکز سرکوب رو آتش زد.

در کرج کانون شورشی ۱۴۰ در حمله به مرکز شورای ضداسلامی این محل رو به آتش کشید باز هم در کرج کانون شورشی ۴۲۱ تصاویر منحوس خامنه‌ای و قاسم سلیمانی رو آتش زد.

در پاکدشت کانون شورشی ۷۴۰ و در مشهد کانون شورشی ۳۰۵ تصویر منحوس خامنه‌ای رو به آتش کشیدن.

در سمنان کانون شورشی ۸۱۰ و در نجف‌آباد کانون شورشی ۹۳۰ و در کرمان کانون شورشی ۲۱۸ تصاویری از قاسم سلیمانی جلاد رو آتش زدن.

در تهران کانون شورشی ۲۹۵ تابلو ستاد خبری وزارت جاسوسی و شکنجه، وزارت اطلاعات رژیم رو آتش زد.

در رشت کانون شورشی ۵۵۰ طی عملیاتی پایگاه بسیج سرکوبگر در یکی از مناطق این شهر رو به آتش کشید.

در اصفهان کانون شورشی ۴۴۱ تصویر خمینی جلاد ضدبشر رو آتش زد.

در زاهدان کانون شورشی ۱۰۳ طی عملیاتی هسته گزینش قضاییه جلادان در استان سیستان و بلوچستان رو به آتش کشید.

در قهدریجان کانون شورشی ۵۲۳، در کهریزسنگ کانون شورشی ۸۵۰، در بوشهر کانون شورشی ۵۴۴، در شهر کرد کانون شورشی ۷۷ و در سیرجان کانون شورشی ۶۱۵ تصاویری از خمینی و خامنه‌ای و قاسم سلیمانی رو به آتش کشیدن.

در همدان کانون شورشی ۵۵۵ طی تهاجم به یک پایگاه بسیج این مرکز سرکوب رو به آتش کشید.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3886e7f1-f89e-4ae7-83bf-2f4803576397"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات