728 x 90

فعالیت‌های کانون‌های شورشی و هواداران مجاهدین در شهرهای تهران، شیراز، تبریز، اراک، اصفهان و یزد در تیرماه ۹۸

فعالیت کانونهای شورشی و هواداران مجاهدین در شهرهای ایران
فعالیت کانونهای شورشی و هواداران مجاهدین در شهرهای ایران

تهران- بزرگراه استقلال

-نصب و آویزان کردن بنر بزرگ حاوی تصویر رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت مریم رجوی از پل، توسط کانون شورشی ۸۷۸با شعار«ایران آزاد با مریم رجوی»

- در تهران همراه با تصویر خانم مریم رجوی، اعضای دلیر کانون‌های شورشی خواست اصلی مردم ایران که همانا سرنگونی رژیم پلید آخوندی و رسیدن به آزادی است طنین‌انداز کردند. بر روی این پلاکارد این جمله به چشم می‌خورد «دموکراسی آزادی با مریم رجوی»

-همچنین کانون شورشی زهره قائمی با نصب عکسهای خانم مریم رجوی با زیرنویسی از صحبت‌های ایشان با عنوان «می‌توان و باید بساط رعب و وحشت آخوندها را درهم شکست»، قدرت پوشالی ولایت سفیانی خامنه‌ای را به سخره گرفتند.

شیراز-بلوار آفرینش

هواداران مجاهدین در شیراز با نصب و آویزان کردن بنر بزرگ و رنگی خانم مریم رجوی از پل بلوار آفرینش و با بزرگ‌نویسی شعار «می‌توان و باید رژیم ولایت‌فقیه را سرنگون کرد- مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی» این نوید را دادند که آزادی در دسترس است و باید با عبور از رژیم ولایت‌فقیه میهن را رها ساخت.

 

 

تبریز

-هواداران مجاهدین در این شهر نیز با نصب بنر بزرگ حاوی تصویر خانم مریم رجوی همراه با بزرگ نویسی این شعار «درود بر مریم رجوی» در یکی از مناطق مسکونی در این شهر خواسته خود را اعلام کردند.

-در حرکتی دیگر نیز با نصب بنر بزرگ دیگری در یکی دیگر از مناطق مسکونی تبریز که تصویر رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت بر آن نقش بسته بود و شعار «ایران آزاد با مریم رجوی» بر روی آن به چشم می‌خورد؛ فریاد آزادی یک ملت تحت ستم را به تصویر کشیدند و این‌که هرگز برای رسیدن به آزادی یک دم از پای نخواهند نشست.

 

اصفهان

-در اصفهان نیز تصاویر خانم مریم رجوی همراه با شعاری برگرفته از سخنان او تحت عنوان «سرنگونی رژیم آخوندی حتمی و در دسترس است» و «خواست مردم ایران سرنگونی تمامیت رژیم ولایت‌فقیه است» به جوانان قیام آفرین اصفهان و کشاورزان و رنجبران این استان این انگیزش را می‌داد که در سرنگونی این رژیم جنایتکار در تمامیتش نباید لحظه‌ای درنگ کرد و پیروزی حتمی است.

-در منطقه‌ای دیگر در اصفهان نصب دو شعار «بی‌تردید رژیم حاکم در برابر مقاومت و قیام ملت و ارتش بزرگ آزادی دوام نمی‌آورد» و «برای مردم ایران عمامه سیاه و سفید فرقی ندارد و سرنگونی تمامیت رژیم را می‌خواهند» همراه با تصویر خانم مریم رجوی توجه هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کرد و این پیام را ترویج می‌کرد که دیر است و دور نیست که این رژیم به دست ارتش آزادی سرنگون خواهد گردید.

-کانون شورشی ۹۰۴ در اصفهان با نصب تصاویر مریم رجوی بر روی دیوار در این شهر همراه با شعار «سرنگونی رژیم یگانه راه نجات اقتصاد ایران است» نوید تنها و تنها راه‌حل و آینده‌ای روشن را دادند.

یزد

-هواداران مجاهدین در این شهر نیز با نصب تصاویر خانم مریم رجوی همراه با شعار «می‌توان و باید هزار کانون نبرد و مقاومت برپا کرد» بر روی دیوارها در این شهر به هر چه گسترده کردن این کانون ها اشاره کردند و این‌که یک ملت هر چه را اراده کند دست یافتنی خواهد بود.

-کانون شورشی ۵۱۹ در شهر یزد نیز با نصب تراکتهای حاوی تصویر رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت و شعار برگرفته از سخنان او که «هیچ ارتش و نیرویی در جهان از اراده ما برای آزادی قوی‌تر نیست» عزم جزم مردم ایران و قدرت بی‌همتای آن را برای پایان دادن به حکومت ظلمت و تباهی آخوندها پژواک دادند.

اراک

در یکی از مناطق مسکونی در شهر اراک بنر بزرگی با تصویر خانم مریم رجوی همراه با درشت نویسی خواسته مردم ایران تحت عنوان «ایران آزاد با مریم رجوی» نظر عابران را به خود جلب می‌کرد و این‌که پس از ۴۰سال سیاهی و تباهی این رژیم، باید که ایران را آزاد کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7490f435-d111-47f8-ada6-0dbdbdd8f1d9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات