728 x 90

فضیحت جنگ گرگها بر سر جانشینی در دادگاه طبری و قتل منصوری، تلاش ناشیانه خامنه‌ای برای لاپوشانی بازی «چند وجهی»

خامنه‌ای ولی  فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
  • فضیحت جنگ گرگها بر سر جانشینی در دادگاه طبری و قتل منصوری / تلاش ناشیانه خلیفه جنایتکار ارتجاع برای لاپوشانی بازی «چند وجهی»
  • خامنه‌ای: حرکت مبارزه با فساد که اکنون در قوه قضاییه به‌خوبی مشاهده می‌شود از دوره آقای آملی لاریجانی آغاز شد و اینها نباید از نظر دور باشد.
  • اقرار به بحران و جنگ گرگها در رأس نظام و شبکه‌های درهم تنیده فساد:
  • خامنه‌ای: بعضی ممکن است از وضع موجود منتفع باشند و نخواهند این وضع تغییر پیدا بکند البته در بیرون دستگاه قضایی هم شبکه در هم تنیده مجرم و مفسد و اینها هست.

تلویزیون رژیم - ۷ تیر ۹۹:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با گلایه از اهانت و ظلم به برخی بزرگان پاکدست قبلی قوه قضاییه در جریان قضاوتها و اظهارنظرهایی که در خصوص دادگاه اخیر شده افزودند: خطاب من در این موضوع مردم و جوانان مؤمن است که مراقب باشند تعدی نکنند و به افراد معاند که به‌دنبال گرفتن انتقام از مواضع انقلابی و محکم قاطع فلان شخصیت هستند، کاری ندارم.

ایشان تأکید کردند: حرکت مبارزه با فساد که اکنون در قوه قضاییه به‌خوبی مشاهده می‌شود و خود را نشان داده است، از دوره آقای آملی لاریجانی آغاز شد و ایشان هم در داخل و هم در بیرون از قوه شروع کننده آن بودند و اینها نباید از نظر دور باشد.

خامنه‌ای: «فساد مالی انصافاً گرفتاری بزرگی است یک ویروس خطرناکی ست مثل همین ویروس کرونا و مثل ویروس کرونا واگیردار هم هست به‌شدت واگیردار و مسّری ست یعنی فساد در یک جا سریع و شدید سرایت می‌کند به جاهای مختلف یعنی یک مفسد فقط خودش مفسد باقی نمی‌ماند دیگران را هم به دلایل مختلفی به فساد سوق می‌دهد و اتفاقاً هم در ویروس کرونا [خنده] دست دست ناآلوده دست آلوده و ناپاک مایه انتقال ویروس هست در فساد هم دستهای آلوده و ناپاک موجب می‌شوند که فساد منتقل بشود و دست به‌دست بشود منتهی خب در ویروس کرونا این دست را اگر صابون زدیم و شستیم مسأله تمام می‌شود آنجا دیگر آن دست با صابون زدن و شستن تمام نمی‌شود جز قطع شدن چاره‌ای ندارد.

تحول کار بسیار دشواری است گفتن به زبان آسان است که تحول ایجاد کنیم لیکن تحول در عمل خیلی کار مشکلی ست علت هم این است که مقاومتهایی در مقابل تحول هست بعضی مقاومت ها از روی سوء نیت نیست بعضی‌ها حال و حوصله تغییر تغییرات بنیانی را ندارند بعضی‌ها توانش را ندارند بعضی هم ممکن است از وضع موجود منتفع باشند و نخواهند این وضع تغییر پیدا بکند البته در بیرون دستگاه قضایی هم شبکه در هم تنیده مجرم و مفسد و اینها هم هست که اینها هم قهرا مخالف هستند.

من البته طرفدار این نیستم که ما برخلاف واقع چیزی را آرایش بدهیم نه نخیر اما همان وقع قضیه را آن کاری را که شما دارید انجام می‌دهید آنرا مشخص کنید بیان کنید که متأسفانه عکسش وجود دارد یعنی گاهی اوقات در کشور ما فیلمهایی ساخته می‌شود در مورد مسائل قضایی و آنچه که مربوط به مسائل قضایی ست درست عکس واقعیت!»

  • جنگ گرگها بر سر جانشینی در داخل رژیم و یک فقره «عملیات پیچیده چندوجهی دیگر

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت در ۲۴خرداد ۹۹ طی اطلاعیه‌یی با عنوان «جنگ گرگها بر سر جانشینی در داخل رژیم و یک فقره «عملیات پیچیده چندوجهی دیگر»، درباره نقشه خامنه‌ای برای حذف آخوند صادق لاریجانی و بالا کشیدن آخوند جلاد ابراهیم رئیسی، اعلام کرد: زیر ضرب تحریم و کرونا جنگ گرگها در درون رژیم بر سر جانشینی بالا می‌گیرد و مهره‌ها و نفرات جدیدی «هزینه» و قربانی می‌شوند که در فرهنگ سپاه و اطلاعات ولایت «عملیات پیچیده چند وجهی» خوانده می‌شود.

در همین جنگ آخوند جلاد ابراهیم رئیسی (کاندید خامنه‌ای در انتخابات ریاست‌جمهوری در سال ۱۳۹۶) به اشاره خامنه‌ای برای از دور خارج کردن آخوند صادق لاریجانی رئیس قبلی قضاییه رژیم و رئیس کنونی مصلحت نظام، به قطع دست راست لاریجانی یعنی اکبر طبری روی آورده است که معاونت اجرایی امپراطوری قضاییه رژیم را به عهده داشت. سناریویی که یادآور محاکمهٔ کرباسچی شهردار تهران در سال ۱۳۷۷ به دستور خامنه‌ای برای چیدن پر و بال رفسنجانی است.

پاسدار حسن عباسی یکی از سرچماقداران خامنه‌ای روز ۲۳خرداد پرده را کنار زد و گفت: «در پروژه اکبر طبری ما شخص اکبر طبری را به‌عنوان یک پدیده مخرب به‌عنوان یک مفسدی که عادی بوده مطالعه نمی‌کنیم. در محاکمه اکبر طبری حتماً باید آقای آملی لاریجانی بیاید پاسخگو باشد در دستگاه قضایی. ایشان به‌عنوان یک کسی که شاهد بوده در این ماجرا (باید) بیاید در صندلی متهم بنشیند»

پاسدار حسن عباسی سرچماقدار خامنه‌ای ۲۳خرداد ۹۹:

«در پروژه اکبر طبری ما شخص اکبر طبری را به‌عنوان یک پدیده مخرب به‌عنوان یک مفسدی که عادی بوده مطالعه نمی‌کنیم. در محاکمه اکبر طبری حتماً باید آقای آملی لاریجانی باید بیاد پاسخگو باشد در دستگاه قضایی. ایشون با عنوان یک کسی که شاهد بوده در این ماجرا بیاد در صندلی متهم بنشینه». (اصلاحات نیوز ۲۳خرداد ۹۹)

  • اذعان ناگزیر به پیآمد طرح مجرمانه فرستادن مردم به قربانگاه و اشک تمساح برای سه رقمی شدن تلفات در موج دوم
  • خامنه‌ای: تلفاتمان دو رقمی شده بود حالا رسیده به صدو سی و چند تا این انسان را غصه‌دار می‌کنه!

خامنه‌ای: «بعضی‌ها! خیال می‌کنند قضیه کرونا تمام شد! حل شد مسأله کرونا ادامه داره! ما در دنیا به‌صورت یک کشور موفق! در برخورد با کرونا معرفی شدیم بعضی از رؤسای کشورها که با آقای رئیس‌جمهور ایشون بمن گفتن صحبت می‌کردن از ایشون سؤال کردن که شما چکار کردید یعنی این نشان‌دهنده این است که کار ما توفیقات کشور ما در مسأله مبارزه با کرونا در دنیا منعکس شده که مسئولان کشورها از رئیس‌جمهور ما می‌پرسند شما چکار کردید! حالا که نگاه می‌کنیم می‌بینیم که انه آن حرکت اولی مجاهدت اولی سست شده از سوی بعضی از مردم! بعضی از مسئولان نتیجه چی میشه نتیجه همین میشه که ما بعد از آنکه تلفاتمان دو رقمی شده بود و به حدود سی و چندتا رسیده بود حالا رسیده به صدو سی چند تا این انسان را غصه‌دار می‌کنه! باید ملاحظه کنیم باید مراقبت کنیم هم مردم مراقبت کنند هم مسئولان مراقبت کنند».

  • خامنه‌ای خلیفهٔ جنایتکار ارتجاع در۱۳ اسفند ۹۸: کرونا یک بلای گذراست، خیلی هم بزرگش نکنیم!

تلویویزیون رژیم - خامنه‌ای ۱۳ اسفند ۹۸

«این بلا به‌نظر ما بلای آن‌چنان بزرگی نیست، از این بلاها بزرگتر هم وجود داشته و داره، خودمان هم در کشور مواردی را مشاهده کردیم. می‌تواند با دعا با توسلات... . و مطلب آخر هم این است که مسأله یک مسأله گذرا است، یک چیز فوق‌العاده نیست، از این حوادث در کشور پیش می‌آید، البته من نمی‌خواهم مسأله را خیلی کوچک بگیرم، اما خیلی هم بزرگش نکنیم مسأله را».

  • قطعنامه‌های شورای حکام و شورای امنیت، غیظ خامنه‌ای از اروپا و آمریکا و تسلی به ولایت هراسان

تلویزیون شبکه یک رژیم ۷تیر۹۹: « با تأکید بر لزوم مراقبت از کشور در همه جهات از جمله در مقابل دشمنی‌های آمریکای خبیث و انگلیس خبیث و هم‌چنین در مواجهه با اقدامات دولتهای اروپایی، خاطرنشان کردند: اگر ما به وظایف خود عمل کنیم به توفیق الهی آنها در هر کاری سرشان به سنگ خورده و نمی‌توانند مقاصدشان را عملی کنند و نتیجه فشار به‌قول خودشان حداکثری برای به زانو درآوردن مردم، نشستن مشت ملت ایران بر سینه آنها و به عقب‌راندن‌شان خواهد بود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/07ed01ee-d4b7-4f77-a1fc-1a0112708494"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات