728 x 90

فریدون احمدی نماینده مجلس ارتجاع: مسئولان بمیرند سرشان را بگذارند بمیرند

فریدون احمدی نماینده رژیم از زنجان و طارم
فریدون احمدی نماینده رژیم از زنجان و طارم

بنا به گزارش رادیو فرهنگ رژیم روز دوشنبه ۲۹اردیبهشت، فریدون احمدی نماینده رژیم از زنجان و طارم در مجلس ارتجاع گفت: مسئولان بمیرند سرشان را بگذارند بمیرند و خجالت بکشند. . . [قوه قضاییه] هنوز به‌عنوان ابزاری برای سرپوش نهادن بر ضعفها و ناتوانیها و سوءمدیریتهای کشور عمل می‌کند.

وی افزود: اگر همه فعالان اقتصادی را هم اعدام کنیم و زندان کنیم این خرابه درست نمی‌شود راه‌حل آنرا باید در جای دیگری جستجو کرد/متأسفانه به‌رغم آزادی دهها هزار نفری زندانیان در سال۹۸ و عفو آنها و مرخصیهای چند ده‌هزار نفری به‌دلیل شیوع کرونا هنوز زندانها مالامال از مردان و زنانی‌ست که بخش عظیمی از آنها به‌دلیل شرایط نامساعد اقتصادی و اجتماعی ناشی از عملکرد ما ایجاد شده است/داد قضات و وکلای انتصابی هم در آمده است عدالت در آن بر مبنای مصلحتهای سیاسی است نه عدل و انصاف دادگاههای صحرایی که نه استدلال می‌پذیرد نه فرصت مطالعه پرونده دارد نه به کارشناس وقعی مینهد و نه مستندات را نگاه می‌کند.

احمدی در ادامه اظهار کرد: ریاست محترم قوه قضاییه بر این حقیر ثابت شد که قوه قضاییه نه تنها مأمن و پناهگاه مردم مظلوم نیست بلکه هنوز به‌عنوان ابزاری برای سرپوش نهادن بر ضعفها و ناتوانیها و سو مدیریتهای کشور عمل می‌کند باید برای رئیس جدید این قوه در ایجاد تحول اساسی دست بر دعا برداشت وای بر حال ملت اگر تصمیمات سایر تصمیمات هم نظیر تصمیم‌گیری در پرونده ساخته شده برای اینجانب بوده باشد.

آقایان سلطانتراشی و سپس سربهنیست کردن سلطان دور باطلیست که در اقتصاد جواب نمی‌دهد شاید در سیاست جواب بدهد ولی اقتصاد اینقدرها ساده نیست تصمیم غلط رئیس‌جمهور در پیشفروش سکه را با اعدام و خانهخراب کردن مردم و کسبه نمی‌توان لاپوشانی کرد. ماجراهای دلار ۴۲۰۰تومانی را با زندان و احکام سنگین برای فعالان اقتصادی نمی‌شود ماستمالی کرد آثار زیانبار خروج آمریکا از برجام و تحریم‌های بعد از آن و زمینگیر شدن صنعت و خودروسازی کشور را با تراشیدن سلطان و اعدام آن و پرونده‌سازیهای گسترده و احکام عجیب و غریب نمی‌توان از بین برد.

اتفاقات بازار سال۹۷ را با پرونده‌سازی سال۹۶ نمی‌توان جبران کرد اگر هر جای اقتصاد بهم بریزد پرونده‌یی ساخته شود سلطانی تراشیده شود آن سلطان را محاکمه و به اشد مجازات محکوم کرد دیگر علم و شعور و تخصص را می‌خواهیم چه کار؟

اگر همه فعالان اقتصادی را هم اعدام کنیم این خرابه درست نمی‌شود

احمدی گفت: اقتصاد کشور ویران شده است خرابه‌ای درست کرده‌ایم که داروی آن کشتن صدها سلطان دیگر هم نیست اگر همه فعالان اقتصادی را هم اعدام کنیم و زندان کنیم این خرابه درست نمی‌شود راه‌حل آنرا باید در جای دیگری جستجو کرد متأسفانه به‌رغم آزادی دهها هزار نفری زندانیان در سال۹۸ و عفو آنها و مرخصیهای چند ده‌هزار نفری به‌دلیل شیوع کرونا هنوز زندانها مالامال از مردان و زنانی‌ست که بخش عظیمی از آنها به‌دلیل شرایط نامساعد اقتصادی و اجتماعی ناشی از عملکرد ما ایجاد شده است.

ایهالناس شهوت جدیدی در کشور ایجاد شده است که از همه شهوات خطرناکتر است و آن شهوت پرونده‌سازیست سیستم‌های ما بحدی از توانایی رسیده‌اند که در طرفهالعینی چنان پرونده‌یی می‌سازند که فوق تصور عالم خیال است مؤدبانه عرض می‌کنم آنوقت که داعش تا پشت صندلیهای شما آمد کسی لب به اعتراض نگشود چرا؟ چون پروندهسازان ما ماهرتر از این حرفها هستند در رقابتهای انتخاباتی به مردم گفتیم نماینده مصونیت دارد از حقوق شما دفاع می‌کند یقه وزیر را می‌گیرد و تازه صیانت هم می‌شود ولی در چهار سال گذشته ما صیانتی ندیدیم که هیچ مابقی بماند هر رازی را نباید گفت!

این سامانه نابسامان با اعدام و زندان درست نمی‌شود

وی افزود: این اقتصاد محصول کنار گذاشتن متخصصان و فرار مغزها و سرمایه هاست این سامانه نابسامان با اعدام و زندان درست نمی‌شود اگر جواب می‌داد من غلط می‌کردم مخالف ساخت زندان و قبرستان بودم امروز حرف اول اقتصاد کشور شده است پراید، واقعاً شرم‌آور هست پنجمین کشور ثروتمند دنیا بحث اولش قیمت پراید هست! پراید در شأن ملت ایران نیست مسئولان بمیرند سرشان را بگذارند بمیرند و خجالت بکشند چه خوش گفت، کنترل قیمت ‌پراید در برابر طوفان نابرابری عرضه و تقاضا به‌زور سرنیزه! به خدا خنده‌دار هست.

چه خوش گفت آن حکیم فرزانه که خنده تلخ من از گریه غم‌انگیزتر است کارم از گریه گذشته است از آن می‌خندم.

حضرت فیل هم نمی‌تواند ساعت یک و نیم روز آخر کاری هفته وثیقه تهیه کند افتخار می‌کنم چهار سال پیش نطقی کردم و شما با رأی خود تأیید کردید و امروز آقای رئیسی . . . دادگاههای انقلاب را به تابویی تبدیل کرده است که داد قضات و وکلای انتصابی هم در آمده است عدالت در آن بر مبنای مصلحتهای سیاسی است نه عدل و انصاف دادگاههای صحرایی که نه استدلال می‌پذیرد نه فرصت مطالعه پرونده دارد نه به کارشناس وقعی می نهد و نه مستندات را نگاه می‌کند و فقط و فقط احکام دستوری برای کشتن گربه دم حجله صادر می‌کند.

چه خانه‌هایی به ناحق ویران شده است

نماینده رژیم از زنجان و طارم گفت: آقایان این حجله چهل ساله است وای اگر تصمیمات از اول انقلاب این‌گونه بوده باشد باید به خدا پناه برد چه خانه‌هایی به ناحق ویران شده است امروز شرایط افراطی‌تر از اوایل انقلاب است از استخوانهای پوسیده مرحوم خلخالی جوانان جدیدی روییده است که خلخالی مرحوم در گور هم به آنها می‌خندد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aab13e33-f910-45f2-bb97-76b6d770bd0c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات