728 x 90

فری بیکن: جمهوریخواهان، دولت بایدن را به دلیل نادیده گرفتن تحریم های سوریه برای جلب رضایت رژیم ایران مورد تحقیق قرار میدهند

جیم بنکس نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا
جیم بنکس نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا

واشنگتن فری‌بیکن نوشت: نمایندگان جمهوریخواه کنگره آمریکا، عدم موفقیت بایدن در اجرای تحریم‌های سوریه را به‌عنوان بخشی از تلاش برای مماشات با رژیم ایران اصلی‌ترین حامی بشار اسد در سوریه توصیف کرده‌اند.

در گزارش فری بیکن به تاریخ ۵خرداد آمده است: نمایندگان جمهوریخواه کنگره آمریکا برایان استیل، جیم بنکس و جو ویلسون در یک موضع‌گیری گفتند امتناع دولت بایدن از اجرای تحریم‌ها را نتیجه تداوم همان دیپلماسی این دولت با رژیم ایران می‌دانند که هدف آن تحکیم توافق هسته‌یی تجدید شده است.

نمایندگان جمهوریخواه مطرح کرده‌اند که رژیم ایران بارها و بارها با ارسال محموله‌های نفت خام به اسد، تحریم‌های مصوب کنگره آمریکا در مورد سوریه را نقض کرده است. این امر هم‌چنین تحریم‌های رژیم ایران را با هدف جلوگیری از تجارت نفت و قطع منبع درآمد این رژیم تندرو نقض می‌کند.

واشنگتن فری‌بیکن نوشت: نسخه‌ای از خواسته‌های نمایندگان جمهوریخواه روز سه‌شنبه به کاخ‌سفید ارسال شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6813e9f1-e632-4c42-a25c-99f77f67ab06"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات